„Lidl“ – jau didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke

Publikuota: 2016-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per aštuonis šių metų mėnesius bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 7,7%. Daugiau šiemet matėme interneto, lauko vaizdo, TV, kino bei reklamos žurnaluose, rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta reklamos monitoringo analizė.

Per aštuonis šių metų mėnesius labiausiai – pustrečio karto – išaugo išlaidos (gross, be nuolaidų) skalbimo priemonių reklamai. Šiemet sausio-rugpjūčio mėnesiais du kartus didėjo maltos kavos, kavos pupelių, saldumynų ir konditerijos gaminių reklamai skirti biudžetai.

Daugiausiai reklamai išleidžiančių užsakovų sąraše labiausiai į viršų šiemet kilo birželį pirmąsias parduotuves atidaręs Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“. Šių metų gegužę pradėjęs aktyviai reklamuotis prekybos tinklas jau patenka į didžiausius biudžetus reklamai Lietuvoje skiriančių užsakovų dešimtuką – 10– ąją vietą.

Suskaičiavus septynių mėnesių rezultaus „Lidl Lietuva“ rikiavosi 12-oje pozicijoje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tarp atskirų prekės ženklų labiausiai investicijas reklamai per sausį–rugpjūtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, net du su puse karto augino saldumynų, užkandžių bei gaiviųjų gėrimų gamintojo „Mondelez International“ ir „Benu“ vaistinių tinklo reklamos biudžetai. Du kartus išlaidas reklamai didino traškučių bei gaiviųjų gėrimų gamintojas „Pepsico“.

Labiausiai (64%) reklamos biudžetus šiemet apkarpė smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės. Sausio-rugpjūčio mėnesiais taip pat mažėjo išlaidos mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (28%) ir alaus (23%) reklamai.

„Per aštuonis šių metų mėnesius investicijas reklamai labiausiai mažino smulkiųjų vartojimo kreditų įmonė „Provident finansai“ (60%). Lyginant su praėjusiais metais, 28% taip pat smuko Lietuvos automobilių kelių direkcijos išlaidos socialinei reklamai. Prekybos tinklą „Moki-Veži“ valdanti bendrovė „Makveža“ savo reklamos biudžetus mažino beveik ketvirtadaliu (24%)“, – skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė.

2016 m. sausio-rugpjūčio mėnesiais, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendra TV reklamos trukmė paaugo 8,4%. Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius televizijos eteryje iš viso buvo buvo parodyta 1,1 mln. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys šiemet mažėjo 9,4%. Reklamai skirti plotai laikraščiuose sumažėjo 16,4%. Tuo metu žurnaluose reklamos plotai paaugo 2,5%.

Radijo eteryje šiemet sausio–rugpjūčio mėnesiais nuskambėjo daugiau nei 4,8 mln. sekundžių reklamos – 1% daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Išlaidos reklamjuostėms internete per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 20%.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų pirmuosius aštuonis mėnesius, mažėjo 4%. Tuo tarpu lauko vaizdo ekranuose reklamos buvo parodyta 9,8% daugiau.

infogr.am::3f75dc42-a4ba-4121-8624-4dfea6411ece

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
05:45
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
05:45
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku