Pirmoji „Eurovaistinės“ pergalė prieš „Camelia“

Publikuota: 2016-10-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis patentų biuras paskelbė sprendimą dėl UAB „Euroapotheca“, valdančios „Eurovaistinių“ tinklą, ir UAB „Nemuno vaistinė“ ginčo dėl prekių ženklų: „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijų. Sprendimas palankus „Eurovaistinių“ tinklui.

VŽ rašė, kad „Eurovaistinė“ siekia uždrausti nuo pernai rudens „Camelia“ imtą naudoti teiginį reklamoje „Dabar Camelia klientais norės būti visi“. Savo tiesą „Eurovaistinė“ grindžia, kad jis yra klaidinamai panašus į jos jau gerokai anksčiau naudojamą reklaminį šūkį „Dabar senjorais norės būti visi“.

Valstybiniame patentų biure „Eurovaistinė“ dar pernai gegužę yra įregistravusi „Eurovaistinė. Dabar senjorais norės būti visi“, tačiau jo trumpinio, dėl kurio bendrovės dabar ir ginčijasi – ne.

Pasak Eriko Saukalo, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ partnerio, advokato, „Nemuno vaistinė“ siekė pripažinti UAB „Euroapotheca“ prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją negaliojančia, nes „Camelia“ vaistinių tinklo nuomone, šis ženklas yra aprašomojo pobūdžio, o taip pat buvo registruotas tik turint vienintelį tikslą – uždrausti naudoti UAB „Nemuno vaistinė“ ženklą: „Dabar Camelia klientais norės būti visi“.

„Valstybinis patentų biuras palaikė „Eurovaistinės“ pusę – paliko galioti prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją, o UAB „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo registraciją pripažino negaliojančia. Nors sprendimo motyvai bus paskelbti vėliau, tačiau jau dabar aišku, kad juo suformuotas svarbus precedentas, atgrasantis įmones nuo konkurentų jau naudojamų ženklų kopijavimo“, – pažymi p. Saukalas.

Protestas dėl „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijos pripažinimo negaliojančia buvo patenkintas pripažinus šio ženklo klaidinamą panašumą į „Euroapotheca“ priklausančius prekių ženklus „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar senjorais norės būti visi“. Sprendimas per 6 mėnesius dar gali būti apskųstas teismui.

„Tačiau praktikoje labai retai pasitaiko, kai teismas pakeistų Valstybinio patentų biuro sprendimą“, – teigia advokatas.

Šiuo sprendimu buvo išspręsti ne visi minėtų bendrovių ginčai dėl prekių ženklų. „Euroapotheca“ yra padavusi ieškinį Vilniaus apygardos teismui dėl prekės ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ neteisėto naudojimo nutraukimo. Byla buvo sustabdyta laukiant Valstybinio patentų biuro sprendimo dėl prekių ženklų registracijos ir dabar galės būti nagrinėjama toliau.

Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė, dar susilaiko nuo detalesnių komentarų, kol nėra teismo sprendimo, tačiau pabrėžia, kad ginčai teisme yra kraštutinė priemonė susidariusiai situacijai spręsti.

„Tačiau negalime nepaisyti akivaizdžių mūsų intelektinės nuosavybės pažeidimo atvejų. Esame rinkos lyderiai, stengiamės būti tolerantiški, tačiau tam tikrais atvejais, kai mūsų naudojami prekių ženklai yra piktybiškai kopijuojami, savo teises giname. Dabar beliko sulaukti, koks bus teismo sprendimas“, – kalba p. Bielskė.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau