Pirmoji „Eurovaistinės“ pergalė prieš „Camelia“

Publikuota: 2016-10-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis patentų biuras paskelbė sprendimą dėl UAB „Euroapotheca“, valdančios „Eurovaistinių“ tinklą, ir UAB „Nemuno vaistinė“ ginčo dėl prekių ženklų: „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijų. Sprendimas palankus „Eurovaistinių“ tinklui.

VŽ rašė, kad „Eurovaistinė“ siekia uždrausti nuo pernai rudens „Camelia“ imtą naudoti teiginį reklamoje „Dabar Camelia klientais norės būti visi“. Savo tiesą „Eurovaistinė“ grindžia, kad jis yra klaidinamai panašus į jos jau gerokai anksčiau naudojamą reklaminį šūkį „Dabar senjorais norės būti visi“.

Valstybiniame patentų biure „Eurovaistinė“ dar pernai gegužę yra įregistravusi „Eurovaistinė. Dabar senjorais norės būti visi“, tačiau jo trumpinio, dėl kurio bendrovės dabar ir ginčijasi – ne.

Pasak Eriko Saukalo, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ partnerio, advokato, „Nemuno vaistinė“ siekė pripažinti UAB „Euroapotheca“ prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją negaliojančia, nes „Camelia“ vaistinių tinklo nuomone, šis ženklas yra aprašomojo pobūdžio, o taip pat buvo registruotas tik turint vienintelį tikslą – uždrausti naudoti UAB „Nemuno vaistinė“ ženklą: „Dabar Camelia klientais norės būti visi“.

„Valstybinis patentų biuras palaikė „Eurovaistinės“ pusę – paliko galioti prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją, o UAB „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo registraciją pripažino negaliojančia. Nors sprendimo motyvai bus paskelbti vėliau, tačiau jau dabar aišku, kad juo suformuotas svarbus precedentas, atgrasantis įmones nuo konkurentų jau naudojamų ženklų kopijavimo“, – pažymi p. Saukalas.

Protestas dėl „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijos pripažinimo negaliojančia buvo patenkintas pripažinus šio ženklo klaidinamą panašumą į „Euroapotheca“ priklausančius prekių ženklus „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar senjorais norės būti visi“. Sprendimas per 6 mėnesius dar gali būti apskųstas teismui.

„Tačiau praktikoje labai retai pasitaiko, kai teismas pakeistų Valstybinio patentų biuro sprendimą“, – teigia advokatas.

Šiuo sprendimu buvo išspręsti ne visi minėtų bendrovių ginčai dėl prekių ženklų. „Euroapotheca“ yra padavusi ieškinį Vilniaus apygardos teismui dėl prekės ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ neteisėto naudojimo nutraukimo. Byla buvo sustabdyta laukiant Valstybinio patentų biuro sprendimo dėl prekių ženklų registracijos ir dabar galės būti nagrinėjama toliau.

Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė, dar susilaiko nuo detalesnių komentarų, kol nėra teismo sprendimo, tačiau pabrėžia, kad ginčai teisme yra kraštutinė priemonė susidariusiai situacijai spręsti.

„Tačiau negalime nepaisyti akivaizdžių mūsų intelektinės nuosavybės pažeidimo atvejų. Esame rinkos lyderiai, stengiamės būti tolerantiški, tačiau tam tikrais atvejais, kai mūsų naudojami prekių ženklai yra piktybiškai kopijuojami, savo teises giname. Dabar beliko sulaukti, koks bus teismo sprendimas“, – kalba p. Bielskė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 6

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 9

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau