Pirmoji „Eurovaistinės“ pergalė prieš „Camelia“

Publikuota: 2016-10-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis patentų biuras paskelbė sprendimą dėl UAB „Euroapotheca“, valdančios „Eurovaistinių“ tinklą, ir UAB „Nemuno vaistinė“ ginčo dėl prekių ženklų: „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijų. Sprendimas palankus „Eurovaistinių“ tinklui.

VŽ rašė, kad „Eurovaistinė“ siekia uždrausti nuo pernai rudens „Camelia“ imtą naudoti teiginį reklamoje „Dabar Camelia klientais norės būti visi“. Savo tiesą „Eurovaistinė“ grindžia, kad jis yra klaidinamai panašus į jos jau gerokai anksčiau naudojamą reklaminį šūkį „Dabar senjorais norės būti visi“.

Valstybiniame patentų biure „Eurovaistinė“ dar pernai gegužę yra įregistravusi „Eurovaistinė. Dabar senjorais norės būti visi“, tačiau jo trumpinio, dėl kurio bendrovės dabar ir ginčijasi – ne.

Pasak Eriko Saukalo, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ partnerio, advokato, „Nemuno vaistinė“ siekė pripažinti UAB „Euroapotheca“ prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją negaliojančia, nes „Camelia“ vaistinių tinklo nuomone, šis ženklas yra aprašomojo pobūdžio, o taip pat buvo registruotas tik turint vienintelį tikslą – uždrausti naudoti UAB „Nemuno vaistinė“ ženklą: „Dabar Camelia klientais norės būti visi“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Valstybinis patentų biuras palaikė „Eurovaistinės“ pusę – paliko galioti prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją, o UAB „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo registraciją pripažino negaliojančia. Nors sprendimo motyvai bus paskelbti vėliau, tačiau jau dabar aišku, kad juo suformuotas svarbus precedentas, atgrasantis įmones nuo konkurentų jau naudojamų ženklų kopijavimo“, – pažymi p. Saukalas.

Protestas dėl „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijos pripažinimo negaliojančia buvo patenkintas pripažinus šio ženklo klaidinamą panašumą į „Euroapotheca“ priklausančius prekių ženklus „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar senjorais norės būti visi“. Sprendimas per 6 mėnesius dar gali būti apskųstas teismui.

„Tačiau praktikoje labai retai pasitaiko, kai teismas pakeistų Valstybinio patentų biuro sprendimą“, – teigia advokatas.

Šiuo sprendimu buvo išspręsti ne visi minėtų bendrovių ginčai dėl prekių ženklų. „Euroapotheca“ yra padavusi ieškinį Vilniaus apygardos teismui dėl prekės ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ neteisėto naudojimo nutraukimo. Byla buvo sustabdyta laukiant Valstybinio patentų biuro sprendimo dėl prekių ženklų registracijos ir dabar galės būti nagrinėjama toliau.

Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė, dar susilaiko nuo detalesnių komentarų, kol nėra teismo sprendimo, tačiau pabrėžia, kad ginčai teisme yra kraštutinė priemonė susidariusiai situacijai spręsti.

„Tačiau negalime nepaisyti akivaizdžių mūsų intelektinės nuosavybės pažeidimo atvejų. Esame rinkos lyderiai, stengiamės būti tolerantiški, tačiau tam tikrais atvejais, kai mūsų naudojami prekių ženklai yra piktybiškai kopijuojami, savo teises giname. Dabar beliko sulaukti, koks bus teismo sprendimas“, – kalba p. Bielskė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
15:02
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
12:36
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
11:51
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
05:45
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
05:45
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12
Duomenų apsaugos inspekcija: Lietuvoje tyrimas dėl „Vinted“ dar nėra pasibaigęs, įmonė atnaujina taisykles Premium 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija nuo praėjusių metų lapkričio atlieka „Vinted“ tikrinimą dėl asmens...

Prekyba
2022.05.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku