Pirmoji „Eurovaistinės“ pergalė prieš „Camelia“

Publikuota: 2016-10-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis patentų biuras paskelbė sprendimą dėl UAB „Euroapotheca“, valdančios „Eurovaistinių“ tinklą, ir UAB „Nemuno vaistinė“ ginčo dėl prekių ženklų: „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijų. Sprendimas palankus „Eurovaistinių“ tinklui.

VŽ rašė, kad „Eurovaistinė“ siekia uždrausti nuo pernai rudens „Camelia“ imtą naudoti teiginį reklamoje „Dabar Camelia klientais norės būti visi“. Savo tiesą „Eurovaistinė“ grindžia, kad jis yra klaidinamai panašus į jos jau gerokai anksčiau naudojamą reklaminį šūkį „Dabar senjorais norės būti visi“.

Valstybiniame patentų biure „Eurovaistinė“ dar pernai gegužę yra įregistravusi „Eurovaistinė. Dabar senjorais norės būti visi“, tačiau jo trumpinio, dėl kurio bendrovės dabar ir ginčijasi – ne.

Pasak Eriko Saukalo, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ partnerio, advokato, „Nemuno vaistinė“ siekė pripažinti UAB „Euroapotheca“ prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją negaliojančia, nes „Camelia“ vaistinių tinklo nuomone, šis ženklas yra aprašomojo pobūdžio, o taip pat buvo registruotas tik turint vienintelį tikslą – uždrausti naudoti UAB „Nemuno vaistinė“ ženklą: „Dabar Camelia klientais norės būti visi“.

„Valstybinis patentų biuras palaikė „Eurovaistinės“ pusę – paliko galioti prekių ženklo „Dabar ... norės būti visi“ registraciją, o UAB „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo registraciją pripažino negaliojančia. Nors sprendimo motyvai bus paskelbti vėliau, tačiau jau dabar aišku, kad juo suformuotas svarbus precedentas, atgrasantis įmones nuo konkurentų jau naudojamų ženklų kopijavimo“, – pažymi p. Saukalas.

Protestas dėl „Nemuno vaistinė“ prekių ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ registracijos pripažinimo negaliojančia buvo patenkintas pripažinus šio ženklo klaidinamą panašumą į „Euroapotheca“ priklausančius prekių ženklus „Dabar ... norės būti visi“ ir „Dabar senjorais norės būti visi“. Sprendimas per 6 mėnesius dar gali būti apskųstas teismui.

„Tačiau praktikoje labai retai pasitaiko, kai teismas pakeistų Valstybinio patentų biuro sprendimą“, – teigia advokatas.

Šiuo sprendimu buvo išspręsti ne visi minėtų bendrovių ginčai dėl prekių ženklų. „Euroapotheca“ yra padavusi ieškinį Vilniaus apygardos teismui dėl prekės ženklo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ neteisėto naudojimo nutraukimo. Byla buvo sustabdyta laukiant Valstybinio patentų biuro sprendimo dėl prekių ženklų registracijos ir dabar galės būti nagrinėjama toliau.

Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė, dar susilaiko nuo detalesnių komentarų, kol nėra teismo sprendimo, tačiau pabrėžia, kad ginčai teisme yra kraštutinė priemonė susidariusiai situacijai spręsti.

„Tačiau negalime nepaisyti akivaizdžių mūsų intelektinės nuosavybės pažeidimo atvejų. Esame rinkos lyderiai, stengiamės būti tolerantiški, tačiau tam tikrais atvejais, kai mūsų naudojami prekių ženklai yra piktybiškai kopijuojami, savo teises giname. Dabar beliko sulaukti, koks bus teismo sprendimas“, – kalba p. Bielskė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau