Rinkodaros sektoriaus lyderiai: apie augimą ir iššūkius

VŽ skaitytojai toliau renka rinkodaros sektoriaus lyderį. Iš 19kos sėkmingiausių šio sektoriaus įmonių likęs trejetukas bendrovių, pirmajame etape surinkusių daugiausia balsų, dalinasi pastebėjimais apie rinkos ir verslo iššūkius bei planus ateinantiems metams.
Daugiausia skaitytojų simpatijų sulaukusios rinkodaros sektoriaus įmonės: dvi sostinės žiniasklaidos planavimo OMD ir Open Agency bei Panevėžio reklamos gamybos įmonė Spektrus EU. Skaitytojai už savo favoritę gali balsuoti iki spalio 2 d.
Šiuo metu daugiausia balsų yra surinkusi Open Agency. Vos kiek daugiau nei dešimčia taškų nuo jos atsilieka pirmajame balsavimo etape daugiausia balsų surinkusi Spektrus EU. Įmonė dirba šeštus metus, o sektoriaus lyderių lentelę pateko net 800% per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, padidinusi ikimokestinį pelną. Atitinkamai bendrovės pajamos per metus augo 73%.
Andrius Večiorkus, Spectrus EU vadovas teigia, jog didžiausias iššūkis versle nuožmi konkurencija.
Reklamos gamybos veikla užsiimančių įmonių be galo daug, jos išsibarsčiusios visoje Lietuvoje. Su jomis susiduriame tuose pačiuose konkursuose. Mūsų sėkmės raktas įsiklausymas į klientą ir nuolatinės investicijos į gamybos technologijas, tad kitąmet tikimės dar geresnių veiklos rodiklių ir matome, jog įgyvendinsime savo planus. Neseniai pakeitėme įmonės statusą ir įsikūrėme Panevėžio laisvojoje ekonominėje zonoje, plečiamės ir augame, netrukus imsimės naujų produktų gamybos, tad tikimės dar padidinti eksportą, apie veiklos planus kalba p. Večiorkus.
Abi žiniasklaidos planavimo įmonės Open Agency ir OMD į sėkmingiausių rinkodaros sektoriaus įmonių sąrašą pateko pagal pardavimų pajamas. Open Agency skaičiuoja didžiausias pajamas tarp žiniasklaidos planuotojų. Tiesa, abiejų šių bendrovių pajamos 2015 m., palyginti su 2014 m., po kelis procentus sumenko.
Pasak Arūno Kemežio, Open Agency vadovo, plačiąja prasme didžiausias šiandien iššūkis yra suvaldyti sparčiai besikeičiantį žiniasklaidos žemėlapį, kurį labiausiai koreguoja besikeičiantis vartotojas ir naujieji jo įpročiai.
Pagrindinis pokyčių variklis skaitmenizacija, ne tik pakeitusi vartotojų įpročius ir suformavusi naują jų kartą, bet ir suteikusi naujų formų kaip efektyviau įgyvendinti visą komunikacijos procesą. Turime kaip niekados daug duomenų ir būdų kaip geriau pažinti savo vartotoją bei komunikaciją organizuoti labai tikslingai bei efektyviai, kalba p. Kemežys.
Darius Gricius, žiniasklaidos planavimo agentūros OMD generalinis direktorius, taip pat antrina, jog didžiausiass iššūkis reklamos rinkai yra besikeičiantis ir vis išmanesniu tampantis vartotojas.
Vis didėjantis duomenų ir informacijos srautas kelia vis naujus iššūkius. Jei anksčiau dažnas klausimas buvo, kur gauti informacijos apie vartotojus, rinkos situaciją, tai šiuo metu rinkodaros specialistams didžiausias dilema yra atsirinkti teisingus duomenis, padaryti prasmingą jų analizę ir gauti naudingas įžvalgas. Laimės tie specialistai ir įmonės, kurie sugebės prasmingai išnaudoti visus prieinamus rinkos duomenis, kalba p. Gricius.
Pagal penkis kriterijus
Įmonės į VŽ sudarytą sėkmingiausiųjų lentelę atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:
pardavimo pajamas 2015 m.,
pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,
ikimokestinį pelną 2015 m.,
ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,
pelningumą 2015 m.
Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.
Balsuoti paskutiniajame etape galima iki spalio 2 d. Su visomis Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvavusiomis įmonėmis susipažinti galite čia.
Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.
FOTOGALERIJA Rinkodaros sektoriaus lyderis: renkame geriausią įmonę (21 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti