Rinkodaros sektoriaus lyderiai: apie augimą ir iššūkius

Publikuota: 2016-09-30
svg svg

VŽ skaitytojai toliau renka rinkodaros sektoriaus lyderį. Iš 19–kos sėkmingiausių šio sektoriaus įmonių likęs trejetukas bendrovių, pirmajame etape surinkusių daugiausia balsų, dalinasi pastebėjimais apie rinkos ir verslo iššūkius bei planus ateinantiems metams.

Daugiausia skaitytojų simpatijų sulaukusios rinkodaros sektoriaus įmonės: dvi sostinės žiniasklaidos planavimo OMD ir „Open Agency“ bei Panevėžio reklamos gamybos įmonė „Spektrus EU“. Skaitytojai už savo favoritę gali balsuoti iki spalio 2 d.

Šiuo metu daugiausia balsų yra surinkusi „Open Agency“. Vos kiek daugiau nei dešimčia taškų nuo jos atsilieka pirmajame balsavimo etape daugiausia balsų surinkusi „Spektrus EU“. Įmonė dirba šeštus metus, o sektoriaus lyderių lentelę pateko net 800% per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, padidinusi ikimokestinį pelną. Atitinkamai bendrovės pajamos per metus augo 73%.

Andrius Večiorkus, „Spectrus EU“ vadovas teigia, jog didžiausias iššūkis versle – nuožmi konkurencija.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Reklamos gamybos veikla užsiimančių įmonių be galo daug, jos išsibarsčiusios visoje Lietuvoje. Su jomis susiduriame tuose pačiuose konkursuose. Mūsų sėkmės raktas – įsiklausymas į klientą ir nuolatinės investicijos į gamybos technologijas, tad kitąmet tikimės dar geresnių veiklos rodiklių ir matome, jog įgyvendinsime savo planus. Neseniai pakeitėme įmonės statusą ir įsikūrėme Panevėžio laisvojoje ekonominėje zonoje, plečiamės ir augame, netrukus imsimės naujų produktų gamybos, tad tikimės dar padidinti eksportą“, – apie veiklos planus kalba p. Večiorkus.

Abi žiniasklaidos planavimo įmonės „Open Agency“ ir OMD į sėkmingiausių rinkodaros sektoriaus įmonių sąrašą pateko pagal pardavimų pajamas. „Open Agency“ skaičiuoja didžiausias pajamas tarp žiniasklaidos planuotojų. Tiesa, abiejų šių bendrovių pajamos 2015 m., palyginti su 2014 m., po kelis procentus sumenko.

Pasak Arūno Kemežio, „Open Agency“ vadovo, plačiąja prasme didžiausias šiandien iššūkis yra suvaldyti sparčiai besikeičiantį žiniasklaidos žemėlapį, kurį labiausiai koreguoja besikeičiantis vartotojas ir naujieji jo įpročiai.

„Pagrindinis pokyčių variklis – skaitmenizacija, ne tik pakeitusi vartotojų įpročius ir suformavusi naują jų kartą, bet ir suteikusi naujų formų kaip efektyviau įgyvendinti visą komunikacijos procesą. Turime kaip niekados daug duomenų ir būdų kaip geriau pažinti savo vartotoją bei komunikaciją organizuoti labai tikslingai bei efektyviai“, – kalba p. Kemežys.

Darius Gricius, žiniasklaidos planavimo agentūros OMD generalinis direktorius, taip pat antrina, jog didžiausiass iššūkis reklamos rinkai yra besikeičiantis ir vis išmanesniu tampantis vartotojas.

„Vis didėjantis duomenų ir informacijos srautas kelia vis naujus iššūkius. Jei anksčiau dažnas klausimas buvo, kur gauti informacijos apie vartotojus, rinkos situaciją, tai šiuo metu rinkodaros specialistams didžiausias dilema yra atsirinkti teisingus duomenis, padaryti prasmingą jų analizę ir gauti naudingas įžvalgas. Laimės tie specialistai ir įmonės, kurie sugebės prasmingai išnaudoti visus prieinamus rinkos duomenis“, – kalba p. Gricius.

Pagal penkis kriterijus

Įmonės į VŽ sudarytą sėkmingiausiųjų lentelę atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:

•pardavimo pajamas 2015 m.,

•pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

•ikimokestinį pelną 2015 m.,

•ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

•pelningumą 2015 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Balsuoti paskutiniajame etape galima iki spalio 2 d. Su visomis Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvavusiomis įmonėmis susipažinti galite čia.

Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.

FOTOGALERIJA Rinkodaros sektoriaus lyderis: renkame geriausią įmonę (21 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 1

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
11:34
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
05:45
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku