Rinkodaros sektoriaus lyderis: svyruojančios skaitytojų simpatijos

Publikuota: 2016-09-23

VŽ skaitytojai renka rinkodaros sektoriaus lyderį – iš 19–kos sėkmingiausių šio sektoriaus įmonių, pagal 2015 m. finansinius rezultatus, šiuo metu pirmauja bendrovės „Spektrus EU“, OMD ir „Open Agency“. Skaitytojai vis dar gali balsuoti už savo favoritus, o pirmadienį paaiškės trys finalininkai.

Nuo pat balsavimo pirmos dienos daugiausia balsų renka Panevėžio reklamos gamybos bendrovė „Spektrus EU“. Įmonė dirba šeštus metus, o sektoriaus lyderių lentelę pateko net 800% per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, padidinusi ikimokestinį pelną. Atitinkamai bendrovės pajamos per metus augo 73%.

Antroje vietoje rikiuojasi žiniasklaidos planavimo OMD. Ji į sėkmingiausių rinkodaros sektoriaus įmonių sąrašą pateko pagal pardavimų pajamas – OMD rikiuojasi didžiausias pajamas skaičiuojančių šio sektoriaus įmonių penketuke.

Pagal tokį pat rodiklį lyderių sąraše ir žiniasklaidos planavimo „Open Agency“. Ji šiuo metu – trečioje vietoje pagal skaitytojų simpatijas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Atlyginimai svyruoja

Trylikja iš 19–kos rinkodaros sektoriaus įmonių, pretenduojančių į sektoriaus lyderio titulą, pasidalijo, kiek siekia vidutinis darbuotojų atlyginimas.

Kaip rodo įmonių pateitki duomenys, sektoriaus įmonių mokamas vidutinis darbo užmokestis (bruto) yra didesnis negu šalies vidurkis, kuris Lietuvoje antrąjį ketvirtį siekė 771,9 Eur.

Kaip rodo įmonių pateikti duomenys, vidutinis šiose bendrovėse mokamas atlyginimas pernai siekė 1.055 Eur.

Didžiausią vidutinį atlyginimą teigia mokanti penkis darbuotojus turinti lauko reklamos UAB „Baltijos vaizdo reklama“, arba 1.925 Eur per mėnesį. Antroje vietoje pagal šį rodiklį – „Open Agency“ su 1.596 Eur.

Tačiau tarp sėkmingiausių sektoriaus įmonių kelios jų darbuotojams moka ir mažesnį nei vidutinis atlyginimas Lietuvoje. Tarp tokių UAB „Sinergija verslui“, UAB „Dizrega“, UAB „Plastilinas“ , UAB „LT Advert“ ir šiuo metu pagal skaitytojų balsus pirmaujanti „Spektrus EU“.

infogr.am::5fc76f70-ee09-4704-b027-7af0782f05e4

Įmonės į VŽ sudarytą sėkmingiausiųjų lentelę atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:

  • pardavimo pajamas 2015 m.,
  • pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,
  • ikimokestinį pelną 2015 m.,
  • ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,
  • pelningumą 2015 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Balsuoti pirmajame etape bus galima 25 d. imtinai. Rugsėjo 26 d. prasidės naujas balsavimo etapas, kuriame liks trys finalininkės, o iš jų iki spalio 2 d. išrinksime Rinkodaros sektoriaus lyderę.

Kviečiame susipažinti su bendrovių finansiniais rezultatais, palyginti jas įvairiais pjūviais ir išrinkti geriausią Rinkodaros sektoriaus įmonę specialiame balsuoti skirtame puslapyje SEKTORIAUS LYDERIAI.

Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.

Rinka atsigauna

Šie metai Lietuvos reklamos rinką pažymės dar riebesniu pliuso ženklu nei 2015 m. – augantis vartojimas, į mažmeninės prekybos gretas įsiliejusi „Lidl“ ir paskatinusi rinkos senbuvių komunikaciją bei artėjantys rinkimai, – turėtų labiau papildyti reklamos sektoriaus kraitę.

Bendra reklamos rinka 2015 m., pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, viršijo 119,8 mln. Eur ir palyginti su 2014 m. augo beveik 10%. Tai buvo vienas didesnių metinių rinkos šuolių per pastaruosius 10 m. (Tiesa, atitinkamai rinką vertinant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose, augimas, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“ buvo tik 2%).

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 3

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku