Rinkodaros sektoriaus lyderis: svyruojančios skaitytojų simpatijos
FOTOGALERIJA Rinkodaros sektoriaus lyderis: renkame geriausią įmonę (21 nuotr.)
VŽ skaitytojai renka rinkodaros sektoriaus lyderį iš 19kos sėkmingiausių šio sektoriaus įmonių, pagal 2015 m. finansinius rezultatus, šiuo metu pirmauja bendrovės Spektrus EU, OMD ir Open Agency. Skaitytojai vis dar gali balsuoti už savo favoritus, o pirmadienį paaiškės trys finalininkai.
Nuo pat balsavimo pirmos dienos daugiausia balsų renka Panevėžio reklamos gamybos bendrovė Spektrus EU. Įmonė dirba šeštus metus, o sektoriaus lyderių lentelę pateko net 800% per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, padidinusi ikimokestinį pelną. Atitinkamai bendrovės pajamos per metus augo 73%.
Antroje vietoje rikiuojasi žiniasklaidos planavimo OMD. Ji į sėkmingiausių rinkodaros sektoriaus įmonių sąrašą pateko pagal pardavimų pajamas OMD rikiuojasi didžiausias pajamas skaičiuojančių šio sektoriaus įmonių penketuke.
Pagal tokį pat rodiklį lyderių sąraše ir žiniasklaidos planavimo Open Agency. Ji šiuo metu trečioje vietoje pagal skaitytojų simpatijas.
Atlyginimai svyruoja
Trylikja iš 19kos rinkodaros sektoriaus įmonių, pretenduojančių į sektoriaus lyderio titulą, pasidalijo, kiek siekia vidutinis darbuotojų atlyginimas.
Kaip rodo įmonių pateitki duomenys, sektoriaus įmonių mokamas vidutinis darbo užmokestis (bruto) yra didesnis negu šalies vidurkis, kuris Lietuvoje antrąjį ketvirtį siekė 771,9 Eur.
Kaip rodo įmonių pateikti duomenys, vidutinis šiose bendrovėse mokamas atlyginimas pernai siekė 1.055 Eur.
Didžiausią vidutinį atlyginimą teigia mokanti penkis darbuotojus turinti lauko reklamos UAB Baltijos vaizdo reklama, arba 1.925 Eur per mėnesį. Antroje vietoje pagal šį rodiklį Open Agency su 1.596 Eur.
Tačiau tarp sėkmingiausių sektoriaus įmonių kelios jų darbuotojams moka ir mažesnį nei vidutinis atlyginimas Lietuvoje. Tarp tokių UAB Sinergija verslui, UAB Dizrega, UAB Plastilinas , UAB LT Advert ir šiuo metu pagal skaitytojų balsus pirmaujanti Spektrus EU.
infogr.am::5fc76f70-ee09-4704-b027-7af0782f05e4
Įmonės į VŽ sudarytą sėkmingiausiųjų lentelę atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:
- pardavimo pajamas 2015 m.,
- pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,
- ikimokestinį pelną 2015 m.,
- ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,
- pelningumą 2015 m.
Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.
Balsuoti pirmajame etape bus galima 25 d. imtinai. Rugsėjo 26 d. prasidės naujas balsavimo etapas, kuriame liks trys finalininkės, o iš jų iki spalio 2 d. išrinksime Rinkodaros sektoriaus lyderę.
Kviečiame susipažinti su bendrovių finansiniais rezultatais, palyginti jas įvairiais pjūviais ir išrinkti geriausią Rinkodaros sektoriaus įmonę specialiame balsuoti skirtame puslapyje SEKTORIAUS LYDERIAI.
Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.
Rinka atsigauna
Šie metai Lietuvos reklamos rinką pažymės dar riebesniu pliuso ženklu nei 2015 m. augantis vartojimas, į mažmeninės prekybos gretas įsiliejusi Lidl ir paskatinusi rinkos senbuvių komunikaciją bei artėjantys rinkimai, turėtų labiau papildyti reklamos sektoriaus kraitę.
Bendra reklamos rinka 2015 m., pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, viršijo 119,8 mln. Eur ir palyginti su 2014 m. augo beveik 10%. Tai buvo vienas didesnių metinių rinkos šuolių per pastaruosius 10 m. (Tiesa, atitinkamai rinką vertinant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose, augimas, kaip skaičiuoja Kantar TNS buvo tik 2%).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti