„Best Internet“: prekių ženklų kova dėl 8 sekundžių vartotojo dėmesio

Publikuota: 2016-09-21

Laikas tampa pagrindine visuomenės valiuta – nors vartotojas kasdien su įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis praleidžia vis daugiau laiko, jo dėmesys pamatomai žinutei vis mažėja. Prekių ženklams tai dar vienas iššūkis, kaip prisibelsti iki vartotojo ir išlikti jo atmintyje.

Taip šiandien prasidėjusioje tradicinėje dviejų dienų konferencijoje „Best Internet 2016“ kalbėjo Domantas Gailius, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas.

„Gyvenimo tempas vis didėja, vis daugiau savo rankose turime įvairiausių prietaisų, su kuriais suvartojame vis daugiau turinio. Tačiau kuo daugiau turinio pamatome, tuo dėmesys jam menksta. Vartotojo dėmesio koncentracija per pastaruosius metus yra sumenkusi trečdaliu – iki 8 sekundžių, – besiremdamas tyrimais kalba p. Gailius. – Ne skaitome, o skenuojame, viskas juda link greitesnio vartojimo visose srityse.“

Kartu tai tampa dar didesniu iššūkiu prekių ženklams konkuruoti ir atsirasti vartotojo akiratyje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Laimi tie prekių ženklai, kurie sugeba vartotojui pasiūlyti kokybišką turinį ir taip taupyti jo laiką. Tie, kurie sugeba vartotoją nustebinti, nudžiuginti“, – teigia p. Gailius.

Geriausių rinkimai

Kartu su „Best Internet 2016“ konferencija, kur geriausi skaitmeninės rinkodaros Lietuvos ir užsienio pranešėjai dalijasi savo patirtimi, šiemet pirmą kartą yra rengiami ir geriausių skaitmeninės komunikacijos darbų rinkimai.

Iš viso į 12-a skirtingų konkurso kategorijų buvo pateikti 67 darbai, iš kurių į finalą atrinkti 23 interneto reklamos projektai. Finalininkai (išskyrus Geriausio tinklalapio, reklamjuosčių ir vaizdo kategorijas) savo pateiktus darbus rugsėjo 21 d. pristatys konferencijoje ir vakare bus paskelbti visi nugalėtojai.

„Džiaugiamės, jog su konferencijos partneriu „Inspired UM“ pagalba šiemet suorganizavome geriausių darbų rinkimus. Su šiuo konkursu norisi inicijuoti diskusiją, kas yra kokybiška skaitmeninė rinkodara, pažvelgti, kokie yra geriausi pavyzdžiai rinkoje. Viliamės, jog būtent jie bus atspirties taškas naujoms idėjoms, įkvėps įgyvendinti drąsius, kūrybiškus ir, žinoma, pelningus skaitmeninės rinkodaros projektus“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Linas Šiautkulis, konferencijos moderatorius, žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, priduria, jog šiandien jau niekam nebekyla klausimų, kodėl reikia kalbėti apie skaitmeninę rinkodarą. Šis segmentas vis svarbesnis ir aktualesnis visiems prekių ženklams, o išleidęs gerą rinkodaros specialistą pietų, gali jo ir nesulaukti grįžtančio atgal, nes jis bus pakviestas dirbti kitur, - šypsosi p. Šiautkulis. - Skaitmeninės rinkodaros specialistų paklausa šiandien didžiulė“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku