Kodėl smulkių įmonių reklama veikia nevisada

Publikuota: 2016-09-18
Socialiniuose tinkluose šiandien galima matyti daug neprofesionalios, pačių verslininkų su minimaliomis sąnaudomis kuriamos reklamos.
JUDIROS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
svg svg
Socialiniuose tinkluose šiandien galima matyti daug neprofesionalios, pačių verslininkų su minimaliomis sąnaudomis kuriamos reklamos. JUDIROS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.

Visi verslo kūrėjai verslo planuose numato rinkodaros biudžetą, tačiau ne visiems pasirinkta reklama ir išleisti pinigai atsiperka vienodai, net jei verslo idėjos iš pažiūros labai panašios.

Priežasčių, kodėl pasirinkti rinkodaros modeliai nepakankamai veiksmingi, reklamos specialistai žino daugybę, tačiau dažniausiai kartojasi kelios tos pačios.

Auditorija

Dažniausia pradedančiųjų klaida – noras pasiekti visus, visiems įtikti. Reklamos specialistai vienu balsu tvirtina, kad tai neįmanoma. Tik konkrečiai pažįstant savo auditoriją, žinant jos amžių, lytį, pomėgius, gyvenamąją vietą ir t. t. įmanoma jai taikyti veiksmingą rinkodarą. Bandyti įtikti visiems dažniausiai reiškia neįtikti niekam. Todėl jau verslo pradžioje būtina apsibrėžti, kas yra jūsų tikslinis klientas ir rinktis tuos reklamos būdus bei formas, kurie juos greičiausiai pasiektų.

Kanalai

Jei su auditorija susipažinti pavyksta, suklysti įmanoma taikant netinkamus kanalus jai pasiekti. Pavyzdžiui, vyresniems žmonėms skirtas paslaugas ar prekes reklamuoti per socialinius tinklus gali būti netikslinga. Kai kurios priemonės, pavyzdžiui, įvairūs lankstinukai, apskritai norimų tikslų pasiekti padeda vis rečiau. Tačiau visiškai klasikinių būdų atsisakyti nepatartina. Pavyzdžiui, nuolaidų kuponai, dalijami per parduotuvės atidarymą, dažniausiai yra veiksmingi, nes dalį klientų paragina čia užsukti vėl.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kaina

Dažna klaida – į rinkodarą investuojama tiek, kad ir sėkmės atveju gautas grįžtamasis ryšis neatsiperka. Imantis reklamos būtina apskaičiuoti, kiek verta už ją mokėti, mat daug investavus klientų prisivilioti nesunku, tačiau ar tikrai apsimoka? Arba priešingai – kartais verslininkai reklamai skiria tik grašius, tačiau tikisi, kad ši sukvies minias klientų. Net jeigu bandoma reklamuotis socialiniuose tinkluose, tarkim, feisbuke, būtina įdėti pastangų bei skirti laiko, kad ji būtų įdomi ir patraukli. Socialiniuose tinkluose šiandien galima matyti daug neprofesionalios, pačių verslininkų su minimaliomis sąnaudomis kuriamos reklamos. Tačiau geriau mažiau ir kokybiškiau nei neoriginaliai ir neįdomiai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 4

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku