„Maxima“ išsirinko dvi kūrybines agentūras

Publikuota: 2016-09-13
Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Po įtempto konkurso mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius: sėkmė lydėjo dvi reklamos agentūras „Milk“ ir „New!“.

Reklamos agentūros konkurse varžėsi 5 dalyviai. Paskutiniajame etape – „Milk“ ir „New!“, tačiau ir po papildomo užduočių etapo konkurso nugalėtojos laurais džiaugiasi abi reklamos bendrovės.

„Abiejų pasiūlymai buvo labai geri ir profesionalūs, tad negalėjome išsirinkti vienos, – šypsosi Kristina Mažeikytė, „Maxima LT“ rinkodaros vadovė. – Tad pirmą kartą turėsime du strateginius reklamos partnerius. „Milk“ bus atsakinga už „Maximos“ prekės ženklą, „New!“ – už „Ačiū“ lojalumo programos plėtojimą, o rinkodaros biudžetai abiems sritims artimiausiems metams numatyti bemaž tolygūs“.

Pastaruosius dvejus metus „Maximos“ reklamos partneriais buvo „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Su jais prekybos tinklas dirbs iki šių metų pabaigos. Agentūra taip pat dalyvavo konkurse.

Be pasirinktų dviejų strateginių reklamos agentūrų – „Milk“ ir „New!“, „Maxima“ bendradarbiauja su „Clinic 212“ ir „Idea Artis“, kurios atsakingos už tinklo katalogus ir leidinius, tinklo netradiciniais reklamos sprendimais rūpinasi „Totem Promo“.

„Mūsų verslo komunikacija – daugiakanalė, mums vienos agentūros neužtenka. Rasti abiem pusėms priimtinus darbo principus užtrunka, todėl partnerių pasikeitimas yra didelis pokytis ir mums, ir agentūroms. Tai yra partnerystė, kur kiekvienos šalies indėlis yra labai svarbus“, – pabrėžia p. Mažeikytė.

Didžiausių reklamos užsakovų TOP10 Lietuvoje „Maxima“ rikiuojasi 4 pozicijoje. Jos reklamos ir komunikacijos biudžetas per septynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu metu, iššaugo 19% (remiantis „Kantar TNS“ duomenimis).

„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai yra „Inspired UM“, ryšių su visuomene – „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau