„Maxima“ išsirinko dvi kūrybines agentūras

Publikuota: 2016-09-13
Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Po įtempto konkurso mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius: sėkmė lydėjo dvi reklamos agentūras „Milk“ ir „New!“.

Reklamos agentūros konkurse varžėsi 5 dalyviai. Paskutiniajame etape – „Milk“ ir „New!“, tačiau ir po papildomo užduočių etapo konkurso nugalėtojos laurais džiaugiasi abi reklamos bendrovės.

„Abiejų pasiūlymai buvo labai geri ir profesionalūs, tad negalėjome išsirinkti vienos, – šypsosi Kristina Mažeikytė, „Maxima LT“ rinkodaros vadovė. – Tad pirmą kartą turėsime du strateginius reklamos partnerius. „Milk“ bus atsakinga už „Maximos“ prekės ženklą, „New!“ – už „Ačiū“ lojalumo programos plėtojimą, o rinkodaros biudžetai abiems sritims artimiausiems metams numatyti bemaž tolygūs“.

Pastaruosius dvejus metus „Maximos“ reklamos partneriais buvo „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Su jais prekybos tinklas dirbs iki šių metų pabaigos. Agentūra taip pat dalyvavo konkurse.

Be pasirinktų dviejų strateginių reklamos agentūrų – „Milk“ ir „New!“, „Maxima“ bendradarbiauja su „Clinic 212“ ir „Idea Artis“, kurios atsakingos už tinklo katalogus ir leidinius, tinklo netradiciniais reklamos sprendimais rūpinasi „Totem Promo“.

„Mūsų verslo komunikacija – daugiakanalė, mums vienos agentūros neužtenka. Rasti abiem pusėms priimtinus darbo principus užtrunka, todėl partnerių pasikeitimas yra didelis pokytis ir mums, ir agentūroms. Tai yra partnerystė, kur kiekvienos šalies indėlis yra labai svarbus“, – pabrėžia p. Mažeikytė.

Didžiausių reklamos užsakovų TOP10 Lietuvoje „Maxima“ rikiuojasi 4 pozicijoje. Jos reklamos ir komunikacijos biudžetas per septynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu metu, iššaugo 19% (remiantis „Kantar TNS“ duomenimis).

„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai yra „Inspired UM“, ryšių su visuomene – „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kalėdinis „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: kalėdinė nuotaika su „Tele2“ (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.11.20
Reklama, kurios neužblokuosi, bet reikia kūrybiškumo Premium 3

Lauko reklamos stendai – viena seniausių reklamos formų, kuriai artimiausiais metais prognozuojamas augimas.

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 3

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau