„Coca–Cola“ skaičiuoja naujos rinkodaros strategijos vaisius

CocaCola šių metų pradžioje garsiai paskelbusi apie naująją pasaulinę bendrovės rinkodaros strategiją Vienas prekės ženklas (One Brand), teigia skaičiuojanti pirmuosius sėkmės vaisius. Nepaisant bendrovės vadovų optimizmo, tyrėjai kai kuriose rinkose tebeskaičiuoja pardavimų nuosmukį.
Kaip teigia James Quincey, Coca-Cola prezidentas ir vykdantysis vadovas, metų pradžioje pristatyta rinkodaros strategija ima rodyti pirmuosius pozityvius ženklus.
Tačiau viskam reikia laiko, mūsų verslo apimtys didžiulės ir per vieną naktį niekas negali pasikeisti, tarptautinėje Barclays konferencijoje apie pasaulio vartotojų įpročius kalbėjo p. Quincey. Pirminė skaičiai ir analizė rodo, jog situacija labai optimistiška, ypač tose rinkose, kur kampanija startavo pirmiausia ir buvo vykdoma intensyviausiai, tačiau matome ir bendrus pardavimų augimus mažmeninėje prekyboje skaičiuojant juos globaliai.
Konferencijos metu p. Quincey, kaip rašo marketingweek.com, pažymėjo, jog prekės ženklas kaip ir buvo suplanavęs augina investicijas į rinkodarą, tačiau kartu neslėpė, jog tapo gerokai atsargesni.
Mūsų planuose buvo padidinti rinkodaros biudžetą nuo 800 mln. USD iki 1 mlrd. USD. Kol kas tas skaičius pasiekė 700 mln. USD. Esame atsargesni, bandome kruopščiau įvertinti situaciją ir aplinkybes, norisi įsitikinti, ar ta investicijų grąža sugrįžta, teigia p. Quincey.
VŽ rašė, jog šių metų pradžioje Coca-Cola Paryžiuje pristatė naująją pasaulinę bendrovės rinkodaros strategiją Vienas prekės ženklas (One Brand) ir naują prekės ženklo šūkį Taste the Feeling.
Šiuo žingsniu bandoma visus valdomus ženklus apjungti po vienu sparnu.
Statistika su minusu
Nepaisant p. Quincey teigiamų komentarų, rašo marketingweek.com, Nielsen skaičiai rodo, kad prekės ženklas kovoja su krentančiais pardavimais.
Pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje klasikinės CocaCola pardavimai verte per šešis šių metų mėnesius, palyginti su pernai, smuko 7,8% 267,5 mln. GBP. Atitinkamai Diet Coke, Zero Coke ir Coke Life pardavimai sumažėjo 5,4%, 3,4% ir 54,5%.
Ir ši tendencija matoma ne vien Didžiojoje Britanijoje. CocaCola antrojo ketvirčio rezultatai taip pat rodo 5% nuosmukį. Be to, prekės ženklas sumažino savo šiemetinių pajamų augimo prognozės anksčiau buvo skelbta, jog CocaCola planuoja 45% kilimą, dabar jis tesiekia jau 3%.
Savo veiklos apimtis pasaulinė gaiviųjų gėrimų gamintoja koreguoja ir Baltijos šalių rinkose. Vos prieš savaitę buvo paskelbta, jog UAB CocaCola HBC Lietuva uždaro savo turimą gamyklą Alytuje ir Lietuvoje palieka tik logistikos, pardavimų ir rinkodaros padalinius.
Graikijos grupė Coca-Cola HBC, viena didžiausių JAV prekių ženklo gėrimų gamintojų, gamybą perkels į Radzymino miestelį netoli Varšuvos, kur įsikūrusi didžiausia iš trijų Lenkijoje veikiančių gamyklų.
Lietuvoje lieka Baltijos šalių logistikos centras Kaune, taip pat padaliniai Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje. Alytuje taip pat turėtų likti maždaug 10 žmonių kolektyvas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti