„Coca–Cola“ skaičiuoja naujos rinkodaros strategijos vaisius

Publikuota: 2016-09-12
Marketingweek.com nuotr.
svg svg
Marketingweek.com nuotr.

„Coca–Cola“ šių metų pradžioje garsiai paskelbusi apie naująją pasaulinę bendrovės rinkodaros strategiją „Vienas prekės ženklas“ („One Brand“), teigia skaičiuojanti pirmuosius sėkmės vaisius. Nepaisant bendrovės vadovų optimizmo, tyrėjai kai kuriose rinkose tebeskaičiuoja pardavimų nuosmukį.

Kaip teigia James Quincey, „Coca-Cola“ prezidentas ir vykdantysis vadovas, metų pradžioje pristatyta rinkodaros strategija ima rodyti pirmuosius pozityvius ženklus.

„Tačiau viskam reikia laiko, mūsų verslo apimtys didžiulės ir per vieną naktį niekas negali pasikeisti, – tarptautinėje „Barclays“ konferencijoje apie pasaulio vartotojų įpročius kalbėjo p. Quincey. – „Pirminė skaičiai ir analizė rodo, jog situacija labai optimistiška, ypač tose rinkose, kur kampanija startavo pirmiausia ir buvo vykdoma intensyviausiai, tačiau matome ir bendrus pardavimų augimus mažmeninėje prekyboje skaičiuojant juos globaliai“.

Konferencijos metu p. Quincey, kaip rašo marketingweek.com, pažymėjo, jog prekės ženklas kaip ir buvo suplanavęs augina investicijas į rinkodarą, tačiau kartu neslėpė, jog tapo gerokai atsargesni.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Mūsų planuose buvo padidinti rinkodaros biudžetą nuo 800 mln. USD iki 1 mlrd. USD. Kol kas tas skaičius pasiekė 700 mln. USD. Esame atsargesni, bandome kruopščiau įvertinti situaciją ir aplinkybes, norisi įsitikinti, ar ta investicijų grąža sugrįžta“, – teigia p. Quincey.

VŽ rašė, jog šių metų pradžioje „Coca-Cola“ Paryžiuje pristatė naująją pasaulinę bendrovės rinkodaros strategiją „Vienas prekės ženklas“ („One Brand“) ir naują prekės ženklo šūkį „Taste the Feeling“.

Šiuo žingsniu bandoma visus valdomus ženklus apjungti po vienu sparnu.

Statistika – su minusu

Nepaisant p. Quincey teigiamų komentarų, rašo marketingweek.com, „Nielsen“ skaičiai rodo, kad prekės ženklas kovoja su krentančiais pardavimais.

Pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje klasikinės „Coca–Cola“ pardavimai verte per šešis šių metų mėnesius, palyginti su pernai, smuko 7,8% 267,5 mln. GBP. Atitinkamai „Diet Coke“, Zero Coke“ ir „Coke Life“ pardavimai sumažėjo 5,4%, 3,4% ir 54,5%.

Ir ši tendencija matoma ne vien Didžiojoje Britanijoje. „Coca–Cola“ antrojo ketvirčio rezultatai taip pat rodo 5% nuosmukį. Be to, prekės ženklas sumažino savo šiemetinių pajamų augimo prognozės – anksčiau buvo skelbta, jog „Coca–Cola“ planuoja 4–5% kilimą, dabar jis tesiekia jau 3%.

Savo veiklos apimtis pasaulinė gaiviųjų gėrimų gamintoja koreguoja ir Baltijos šalių rinkose. Vos prieš savaitę buvo paskelbta, jog UAB „Coca–Cola HBC Lietuva“ uždaro savo turimą gamyklą Alytuje ir Lietuvoje palieka tik logistikos, pardavimų ir rinkodaros padalinius.

Graikijos grupė „Coca-Cola HBC“, viena didžiausių JAV prekių ženklo gėrimų gamintojų, gamybą perkels į Radzymino miestelį netoli Varšuvos, kur įsikūrusi didžiausia iš trijų Lenkijoje veikiančių gamyklų.

Lietuvoje lieka Baltijos šalių logistikos centras Kaune, taip pat padaliniai Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje. Alytuje taip pat turėtų likti maždaug 10 žmonių kolektyvas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12
Duomenų apsaugos inspekcija: Lietuvoje tyrimas dėl „Vinted“ dar nėra pasibaigęs, įmonė atnaujina taisykles Premium 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija nuo praėjusių metų lapkričio atlieka „Vinted“ tikrinimą dėl asmens...

Prekyba
2022.05.11
Pernai sulaukę „Lidl“ parduotuvių, latviai netrukus galės apsipirkti „Spar“ Premium

Mažmenininkė „Spar International“ su partneriais pradeda veiklą Latvijoje. Pagal partnerystės modelį...

Prekyba
2022.05.11
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
„Vinted“: esame nusivylę paskelbtu sprendimu ir jį skųsime 2

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
TOP 20 daugiausia mokesčių sumokėjusių restoranų: COVID-19 lengvatų aidai Premium

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) skelbia TOP 50 apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas teikiančių įmonių,...

Prekyba
2022.05.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku