Reklamos kampanijos: „Lidl“ – labiausiai pastebėta, „Labas“ – patikusi

Labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama Lidl parduotuvių atidarymo klipai. Tačiau šios reklamos nepelnė itin daug žmonių simpatijų ir labiausiai patikusiųjų dešimtuke karaliauja Labas klipai, o Lidl reklamos pastarajame sąraše 8-oje pozicijoje.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, tyrimą atlikusios Synopticom Ad Research vadovo, vertinant visą Lietuvoje kilusį ažiotažą dėl Lidl atėjimo, to ir galima buvo laukti: šio prekybos centro atidarymo kampanijos reklamos su Arvydu Saboniu tiesiog triu ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti