Kūrybingumas arba agentūros ir kliento flirtas

Pasaulinė statistika byloja: kūrybiški ir drąsūs reklamos sprendimai laurus skina ne tik festivaliuose, jie prekių ženklams atneša pirmiausia geresnius verslo rezultatus. Ne mažesnis sėkmės garantas ir ilgametė prekių ženklo ir reklamos agentūros draugystė.
Pasak Rimanto Stanevičiaus, reklamos agentūros Milk kūrybos vadovo, visi ieško koreliacijos tarp kūrybingumo ir efektyvumo: to prašo klientai, apie tai nuolat kalbama konferencijose, seminaruose. Nors kartais atrodo, kad tas kūrybiškumas kaip pe ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti