Metų rinkodaros vadovė dalijasi patirtimi – nuo „Švyturio“, „Eurovaistinės“ iki „Maximos“

Internetas, socialiniai tinklai apnuogina prekės ženklus, o globalizacija diktuoja savas verslo taisykles, tad sėkmingi prekės ženklai šiandien turi gebėti greitai reaguoti ir prisitaikyti, būti aktualūs ir nuoširdūs, tačiau kartu išlaikyti savo identitetą.
Taip teigia Metų rinkodaros vadove ADrenalino konferencijoje paskelbta Ieva Čepononė, Maxima LT Įvaizdžio departamento direktorė, šį apdovanojimą gavusi už savo ankstesnę poziciją rinkodaros vadovės darbą Eurovaistinėje. Ieškojome kelio, seg ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti