Valstybės atkūrimo 100-mečiui – naujas įvaizdis ir klipas

Publikuota: 2016-04-21

Valstybės atkūrimo šimtmečio progai komunikacijos ir reklamos agentūra „New!“ sukūrė naują logotipą, identiteto rinkinį bei atnaujino oficialią šalies svetainę.

Agentūra šį darbą vadina vadinamuoju pro bono projektu, kurį Vyriausybės užsakymu, atliko nemokamai.

„Viskas prasidėjo Lietuvos nepriklausomybės šimtmečio logotipo darbais, o baigėsi – visos ženklinimo sistemos sukūrimu“, – sako Tomas Ramanauskas, vizualinio identiteto autorės, komunikacijos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. – Lietuva šią ypatingą progą turi švęsti aukštai iškėlusi galvą ir pasipuošusi ženklu, kuris yra pasaulinių tendencijų priešaky, rodantis kokia ambicinga yra mūsų šalis“.

Pasak jo, tokio masto dizaino projektas, susijęs su valstybe, dar nebuvo kurtas – valstybiniai projektai dažniausiai pasibaigdavo logotipu, kurį vėliau būdavo sunku įkalbėti naudoti.

„Ne tiek dėl jų grafinės išraiškos, kiek dėl patogios prieigos nebuvimo, neaiškių naudojimo taisyklių. Mes stengėmės, kad viskas būtų paprasta ir suprantama. Ženklas ne tik lengvai naudojamas, bet ir prieinamas visiems iki vieno, nuo institucijų iki piliečių – nemokamas“, – kalba p. Ramanauskas ir priduria, jog jiems tai atsiėjo nei daug nei mažai – prie pusmetį trukusio projekto dirbo 7 žmonių komanda, skyrusi tam apie 480 valandų.

Naujoji svetainė yra čia, o vaizdo klipas čia. Atnaujinta svetainė veikia keturiomis kalbomis. 

Su partneriais

Prie projektui taip pat prisidėjo partneriai: „Kitoks.com“, rūpinęsis svetainės programavimu, „We Love Lithuania“ – pasidalinęs Lietuvos nuotraukomis.

„Pasaulinis ženklodaros guru Wally Olinsas yra pripažinęs – sunkiausia užduotis, su kuria gali susidurti dizaineris, tai sukurti prekės ženklą tautai. Tuo įsitikinome ir patys, kai ėmėmės labai kompleksiško ir itin jautraus projekto. Siekėme sukurti tai, kas gali lengvai sklisti, ką galima panaudoti ne tik oficialiu lygmeniu, bet ir asmeniškai – ant marškinėlių, ženkliuko, ofiso ar restorano durų, bet kur, kur tik norisi parodyti, kad didžiuojamės savo šalimi“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia p. Ramanauskas.

Idėjos autorius pabrėžia, kad šis projektas neapsiribojo tik logotipo kūryba, bet išsiplėtė į visą vizualinės komunikacijos sistemą. Ženklas pradėtas kurti nuo žodžio „Lietuva“ raidžių, kurios tampa pagrindu, formuojančiu bet kurį vizualinį šventės elementą – nuo logotipo iki ikonografijos, viskas sukurta iš valstybės pavadinimo. Ženklinimo sistemoje – penkios spalvos: nacionalinės vėliavos įkvėptos geltona, žalia, raudona, bei pagalbinės, pilka ir juoda.

„Kuriant ženklą ir visą ženklinimo sistemą, norėjosi pažiūrėti į viską nauju žvilgsniu, rasti raktą į Lietuvą, suprasti, kaip ji nori prisistatyti pasauliui. Tai, kad ėmėmis nuo nekomercinio darbo yra mūsų pilietinės atsakomybės išraiška, kitais žodžiais, savaiminis atlygis“, – pabrėžia p. Ramanauskas.

Kuriant naują Lietuvos vizualinį identitetą, agentūra siekė sustiprinti ir formuoti modernios, kūrybingos valstybės įvaizdį.

FOTOGALERIJA Lietuvos 100-mečiui sukurtasis naujas logotipas ir įvaizdis. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 1

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14
Didžiausi atlyginimai tarp prekybos tinklų: „Lidl Lietuva“ ir „Iki“ 26

Tarp didžiųjų prekybos tinklų didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo „Lidl Lietuva“, rodo...

Prekyba
2019.03.14
IKEA rinkodaros vadovė: apie vertybes ir komunikaciją be nuolaidų 14

Vienas iš didžiausių iššūkių su kuriais šiandien susiduria rinkodaros vadovai – inovacijų greitis. Ilgametes...

Rinkodara
2019.03.13
Išrinko populiariausias lietuviškas prekes 2

Vartotojai rinkdamiesi pirkinius lieka lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Nominuojamos tik...

Prekyba
2019.03.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau