„Eurovaistinė“ ir „Camelia“ susikibo dėl reklaminio šūkio

Publikuota: 2016-04-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Eurovaistinė“ siekia uždrausti nuo pernai rudens „Camelia“ imtą naudoti teiginį reklamoje „Dabar Camelia klientais norės būti visi“. Savo tiesą „Eurovaistinė“ grindžia, kad jis yra klaidinamai panašus į jos gerokai anksčiau naudojamą „Dabar senjorais norės būti visi“.

Valstybiniame patentų biure „Eurovaistinė“ dar pernai gegužę yra įregistravusi „Eurovaistinė. Dabar senjorais norės būti visi“, tačiau jo trumpinio, dėl kurio dabar ir ginčijamasi – ne.

„Mažų mažiausiai tokie konkurentų žingsniai neetiški, – pabrėžia Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė. – Nuolat stebime, kad naujienos, kurias pristatome reklamuodami savo prekes ir paslaugas, labai dažnai yra adaptuojamos ir naudojamos mūsų konkurentų. Tai vertiname, kaip buvimu rinkos lyderiu pasekmę. Tuo pačiu tai priimame kaip iššūkį išlikti novatoriškiems bei klientams siūlyti vis naujus akcijų formatus, kurti naujus pasiūlymus. Esame pakankamai tolerantiški, tačiau kai mūsų naudojami prekių ženklai yra piktybiškai kopijuojami, savo teises giname“.

Su šiuo reklaminiu šūkiu „Dabar senjorais norės būti visi“, „Eurovaistinė“ siūlo 25% nuolaidos pasiūlymą lojaliems savo klientams – senjorams.

„Manome, kad mūsų prekių ženklas buvo adaptuotas, tačiau liko klaidinančiai panašus. Sutinkame, kad ginčai teisme yra kraštutinė priemonė susidariusiai situacijai spręsti, tačiau negalime nepaisyti akivaizdžių mūsų intelektinės nuosavybės pažeidimo atvejų“, – teigia p. Bielskė.

Tačiau prieš kelias savaites teismas atmetė bendrovės prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones, tad dabar laukiama teismo verdikto.

Turi savo tiesą

Aušra Budrikienė, UAB „Nemuno vaistinė“, valdančios vaistinių tinklą „Camelia“, generalinė direktorė, pabrėžia, kad savo reklamą planuoja besilaikydami visų įstatymų.

„Esame socialiai atsakinga įmonė ir gerbiame savo klientus. Prieš kiekvieną akciją konsultuojamasi ne tik su reklamos, rinkodaros, bet ir su teisės specialistais. Gerbiame teismo kolegijos sprendimą, kad įvertinus lyginamuosius žymenis, nėra pakankamo pagrindo spręsti, jog naudojamas žymuo „Dabar Camelia klientais norės būti visi“ yra tikėtinai klaidinančiai panašus į ieškovės žymenis ,,Dabar senjorais norės būti visi“ bei ,,Dabar ... norės būti visi“. Teismas panaikino laikinąsias priemones, kuriomis buvo mums uždrausta naudoti žymenį „Dabar Camelia klientais norės būti visi“, – teigia p. Budrikienė.

Pasak jos, Lietuvos apeliacinis teismas konstatavo, kad vertinant šių žymenų klaidinantį panašumą, matyti, kad žymenyse sutampantys žodžiai ,,dabar norės būti visi“ yra bendrinės reikšmės, o reikšminiai žodžiai, turintys identifikacinę funkciją, yra atitinkamai ,,Camelia klientais“ bei ,,senjorais“.

„Mūsų vaistinių tinklas aktyviai bendradarbiauja su tyrimą vykdančia institucija, mums svarbu, kad abejonių sukėlęs atvejis būtų kuo operatyviau išnagrinėtas“, – pažymi p. Budrikienė.

Pramintu keliu

Pasak Audriaus Savicko, verslo konsultacijų įmonės „Strategy Labs“ rinkodaros konsultanto, rinkoje kopijuojame, nes norime būti saugūs ir eiti „pramintais takais“.

„Jei bandytume analizuoti tokius atvejus, greičiausiai aptiktume ir strategiškai apmąstytų tokios rinkodaros veiksmų, ir paprasčiausio neišmanymo“, – pažymi p. Savickas.

Plačiau apie tai skaitykite VŽ „Premium“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau