Ant „Cyclocity“ dviračių – nebe „Jacobs 3 in 1“ reklama

Publikuota: 2016-03-31
Bendrovės nuotr.
svg svg
Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Po trijų sezonų Vilniuje veikianti dviračių dalijimosi paslauga „Cyclocity“ keičia partnerį. Ant 300 dviračių vietoje „Jacobs“ kabinamos draudikės „Aviva Lietuva“ reklamos.

Apie naują partnerį ir ketvirto sezono pradžią, startuosiančią balandžio 1d., pranešė dviračių sistemą administruojanti lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“.

Įmonės teigimu, sutartis su „Jacobs 3 in 1“ baigėsi, užsakovas pasiekė savo tiklus, todėl buvo ieškoma naujo partnerio.

Pasak Astos Grabinskės, „Aviva Lietuva“ vadovės, pasirašyta ilgalaikė bendradarbiavimo sutartis, tačiau jos detalės neatskleidžiamos. Tokia reklamos forma, p. Grabinskės žodžiais, pasirinkta ne vien dėl įmonės vardo žinomumo didinimo.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Tai svarbu ir daug platesniame kontekste – siekiame nuolat būti arti aktyvių miesto gyventojų, šeimų – tų visuomenės grupių, kurioms aktualios mūsų teikiamos paslaugos. Taip pat tai tiesioginis mūsų verslo interesas – kuo daugiau fiziškai aktyvių, sveikų ir pozityviai nusiteikusių žmonių“, – VŽ sako p. Grabinskė.

Vadovė taip pat skaičiuoja, kas paskutinių „Aviva“ vardo žinomumo tyrimų Lietuvoje rezultatai rodo, kad 83% gyventojų žino šį prekės ženklą ir sieja su teikiamomis gyvybės draudimo ir pensijų fondų paslaugomis.

VŽ rašė, kad pernai „Aviva Lietuva“ gerokai padidino naujai pasirašytų įmokų sumą, tačiau pelningumą mažino išmokos klientams ir augusios veiklos sąnaudos.

Bendrovė priklauso vienai stambiausių draudimo grupių Europoje „Aviva“. Iš viso „Aviva Lietuva“ aptarnauja daugiau nei 270.000 gyvybės draudimo ir pensijų fondų sutarčių.

„JCDecaux Lietuva“ yra lauko reklamos rinkos lyderė Lietuvoje, valdanti daugiau nei 2.500 reklamos plokštumų tinklą šešiuose šalies miestuose. Jos pajamos 2014 m. siekė 5 mln. Eur, 2013 m. – 4,2 mln. Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys. Bendrovė priklauso didžiausiai pasaulyje lauko reklamos grupei „JCDecaux“.

„JCDecaux Lietuva“ duomenimis, pernai dviračių dalijimosi paslauga pasinaudojo 8.500 žmonių, kurie kartu nuvažiavo daugiau 0,5 mln. kilometrų. Vidutiniškai per dieną miesto dviračiais atlikta per 1.200 kelionių.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku