„Google AdWords“ pokyčiai: prognozės nepasitvirtino

Kiek daugiau nei prieš mėnesį Google pranešė, kad pakeitė paieškos reklamos vietos taisykles: reklama nebėra rodoma dešinėje kompiuterio ekrano pusėje, o kairiame šone vietoj trijų tapo galimos keturios reklaminių skelbimų pozicijos. Tada prognozuota, kad pokyčiai kilstels reklamos Google paieškoje kainas, tačiau taip neatsitiko.
Andrius Senkus, skaitmeninės rinkodaros Sem.lt bendrovės vadovas, apibendrindamas padėtį ir remdamasis Lietuvoje administruojamų AdWords paskyrų analize teigia, kad nors parodymų skaičius smarkiai sumažėjo (iki 50%), paspaudimų skaičius beveik nepakito. Tai reiškia, kad panaikintos reklaminės pozicijos negeneruodavo didelių lankytojų srautų, tik parodymus.
Kartu sumažėjus parodymų skaičiui, naujose TOP 4 pozicijose išaugo paspaudimų rodiklis, tačiau paspaudimų kainos nepakilo, o kai kuriais atvejais aukštesnės pozicijos Google paieškoje net kainavo mažiau, pabrėžia p. Senkus ir priduria, kad panašias tendencijas rodo ir neseniai paskelbtos kitų šalių statistinės apžvalgos.
Tad neišsiskiriame, nors daugelis specialistų, tarp jų ir mes, manė, kad po Google paskelbtų pokyčių reklamos kainos paieškoje augs, kalba p. Senkus.
Google pristatydama pokyčius teigė, kad taip siekia suvienodinti paieškos lauką kompiuterių ekranuose ir mobiliuosiuose telefonuose.
VŽ primena, jog paieškoje suvedus aktualią vartotojui frazę, pavadinimą paprastai pirmosiose pozicijose yra matomi reklaminiai skelbimai, lietuviškoje versijoje žymimi oranžiniu kvadratėliu ir užrašu skelb., o tik po yra matomi organinės paieškos rezultatai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti