„Adcom“ įsigijo dalį „Good one“ akcijų

Publikuota: 2016-01-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Žiniasklaidos planavimo UAB „Adcom“ įsigijo 41% SEO (optimizavimo paieškos sistemoms) agentūros UAB „Good one“ akcijų. Sandorio vertės bendrovės neatskleidžia.

Pasak „Adcom“, klientai skiria vis didesnį dėmesį skaitmeninei komunikacijai, o įsigijimas leis jiems pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą.

„Manome, kad per artimiausius dvejus trejus metus skaitmeninės reklamos rinkos Lietuvoje laukia nemaži pokyčiai, visiškai naujų kanalų atsiradimas. Sustiprinę pajėgas galėsime išnaudoti turimą skirtingą patirtį ir klientams teikti visapusį skaitmeninės komunikacijos paslaugų spektrą bei pasiūlyti pasaulinius įrankius efektyviausiam skaitmeninės reklamos kanalų valdymui“, – VŽ atsiųstame atsakyme teigia Eimantas Gurevičius, „Adcom“ direktorius.

„Good one“ yra vienas SEO paslaugų lyderių Lietuvoje, specializuojasi PPC reklamos, duomenų analizės srityse, yra oficialus „Google“ partneris.

Iki sandorio 51% „Good one“ akcijų valdė Karolis Sukackas, 49% – Tomas Varnas. Po įsigijimo jie likusią 51% dalį dalijasi po lygiai.

Anot p. Varno, prieš 7-erius metus įkurtos „Good one“ direktoriaus, „Adcom“ prisijungimas turėtų užtikrinti stabilią bendrovės plėtrą bei sustiprinti pozicijas rinkoje.

„Didžiąją dalį pajamų gauname iš užsienio klientų bei lietuviško kapitalo eksporto įmonių, kurios žino ir supranta paieškos sistemų bei duomenų analitikos svarbą verslui internete. Šiemet komandą plėsime nuo 12 iki 18 žmonių, o pajamas planuojame padvigubinti iki 2,6 mln. Eur“, – pasakoja p. Varnas.

2015 m. įmonė gavo 1,3 mln. Eur, 2013 m. – 843.000 Eur. Pasak bendrovės vadovo, sandoris neturės jokios įtakos „Good one“ struktūrai.

„Adcom“ vadovas sako, kad svarbiausias šių metų tikslas – išplėsti klientų portfelį, bandant juos pritraukti pasiūlant naujus sprendimus. VŽ rašė, kad žiniasklaidos planavimo agentūra praėjusių metų pabaigoje prarado ilgametį klientą – mažmeninės prekybos tinklą „Maxima“ bei „VP grupės“ verslus – „Eurovaistinę“, „Akropolį“, „Ermitažą“ bei „Dalano“.

2014-aisiais „Adcom“ pajamos siekė 6,6 mln. Eur, 2013 m. – 5,7 mln. Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys. 100% bendrovės akcijų per UAB „Media klubas“ valdo Rokas Babravičius (82%) ir Eimantas Gurevičius (18%).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 1

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
11:31
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
05:45
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau