„Bonnier“ pardavė sėkmingą žiniasklaidos verslą Danijoje

Publikuota: 2016-01-11

Švedijos žiniasklaidos grupė „Bonnier Group“, kuriai priklauso ir „Verslo žinios“, pardavė verslo dienraštį „Borsen“, jis keliauja į vienos didžiausių danų žiniasklaidos bendrovių „JP/Politikens Hus“ rankas. Sandorio vertė siekia 107 mln. Eur (800 mln. DDK).

„Borsen“ – didžiausias Danijos verslo dienraštis. Jo tiražas – 48.000, jis pasiekia bemaž 150.000 skaitytojų per dieną, o jo skaitmeninė platforma generuoja daugiau nei 20 mln. puslapių peržiūrų per mėnesį. „Borsen“ taip pat priklauso bendrovė „Borsen Associated Media“ (BAM), kuri valdo Danijos medicinos laikraštį „Dagens medicin“.

Tomas Franzenas, „Bonnier“ generalinis direktorius, tai vadina labai geru sandoriu visai grupei.

„Taip mes galėsime investuoti ten, kur matome daugiau galimybių augimui ir didesnę finansinę grąžą. Tai padės įgyvendinti mūsų užsibrėžtus tikslus – nuo 15% pernai iki 50% 2020 m. padidinti mūsų pajamas gaunamas iš skaitmeninių platformų. Savo ruožtu „Borsen“ užima lyderiaujančias pozicijas Danijos verslo pasaulyje ir yra patraukli darbo vieta, o naujieji savininkai turi ilgalaikį požiūrį žiniasklaidos verslą“, – kalba p. Franzenas.

Per pastaruosius metus, investavusi į savo kuriamą turinį, „Borsen“ sustiprino savo pozicijas ir skaitmeninėje erdvėje. Nuo 2012 m. iki 2014 m. „Børsen“ tris metus iš eilės skaičiavo rekordinį pelną, o BAM per šį laikotarpį taip pat iš nuostolingos tapo pelninga.

„Borsen“ yra tvirtas ir nepriklausomas balsas Danijos žiniasklaidos pasaulyje. Naujieji savininkai, kaip ir „Bonnier“ grupė, savo veikloje taip pat deklaruoja profesionalumą ir aiškius nepriklausomos žiniasklaidos principus“, – kalba Andersas Krabas-Johansenas, „Borsen“ vyriausiasis redaktorius ir generalinis direktorius.

„JP/Politikens Hus“ – viena didžiausių danų žiniasklaidos bendrovių, kurios rankose trys 3 dienraščiai: „Jyllands-Posten“, „Politiken“ ir „Ekstra Bladet“.

Sandorį dar turi patvirtinti Danijos konkurencijos ir vartotojų priežiūros institucijos.

Pirmasis „Borsen“ laikraštis Danijoje pasirodė 1896 m., jo savininkais „Bonnier“ tapo 1969 m.

„Bonnier Business Press“ (BBP) daugiau nei 40 metų leidžia dienraščius, savaitraščius, žurnalus, organizuoja konferencijas, valdo daugybę interneto portalų 13-oje valstybių. BBP priklauso tarptautinei, turinčiai daugiau nei 200 metų istoriją „Bonnier Group“, kuri pradėjusi verslą nuo mažos knygų parduotuvės ir leidyklos, dabar vienija 175 įmones beveik 20-yje pasaulio šalių. Visa „Bonnier Group“ priklauso Bonnier šeimai. „Bonnier Business Press AB“ taip pat valdo ir 73% „Verslo žinių“ akcijų.

Pardavė ir Rusijoje

Dėl pasikeitusių įstatymų, „Bonnier“ pernai metų gale pardavė didžiąją dalį savo verslo ir Rusijoje. 80% laikraščio „Delovoj Peterburg“ akcijų parduota investicijų valdymo įmonei „Fort Group“. 20% „ir galimybę sugrįžti“ Švedijos kompanija pasiliko, po akcininkų pasikeitimų pernai metų pabaigoje rašė „Delovoj Peterburg“.

„Bonnier“ smulkiesiems akcininkams pardavė savo turėtą 51% „Fontanka.ru“ portalą valdančios „AŽUR–media“ akcijų paketą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
09:56
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
08:58
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau