„Bonnier“ pardavė sėkmingą žiniasklaidos verslą Danijoje

Publikuota: 2016-01-11

Švedijos žiniasklaidos grupė „Bonnier Group“, kuriai priklauso ir „Verslo žinios“, pardavė verslo dienraštį „Borsen“, jis keliauja į vienos didžiausių danų žiniasklaidos bendrovių „JP/Politikens Hus“ rankas. Sandorio vertė siekia 107 mln. Eur (800 mln. DDK).

„Borsen“ – didžiausias Danijos verslo dienraštis. Jo tiražas – 48.000, jis pasiekia bemaž 150.000 skaitytojų per dieną, o jo skaitmeninė platforma generuoja daugiau nei 20 mln. puslapių peržiūrų per mėnesį. „Borsen“ taip pat priklauso bendrovė „Borsen Associated Media“ (BAM), kuri valdo Danijos medicinos laikraštį „Dagens medicin“.

Tomas Franzenas, „Bonnier“ generalinis direktorius, tai vadina labai geru sandoriu visai grupei.

„Taip mes galėsime investuoti ten, kur matome daugiau galimybių augimui ir didesnę finansinę grąžą. Tai padės įgyvendinti mūsų užsibrėžtus tikslus – nuo 15% pernai iki 50% 2020 m. padidinti mūsų pajamas gaunamas iš skaitmeninių platformų. Savo ruožtu „Borsen“ užima lyderiaujančias pozicijas Danijos verslo pasaulyje ir yra patraukli darbo vieta, o naujieji savininkai turi ilgalaikį požiūrį žiniasklaidos verslą“, – kalba p. Franzenas.

Per pastaruosius metus, investavusi į savo kuriamą turinį, „Borsen“ sustiprino savo pozicijas ir skaitmeninėje erdvėje. Nuo 2012 m. iki 2014 m. „Børsen“ tris metus iš eilės skaičiavo rekordinį pelną, o BAM per šį laikotarpį taip pat iš nuostolingos tapo pelninga.

„Borsen“ yra tvirtas ir nepriklausomas balsas Danijos žiniasklaidos pasaulyje. Naujieji savininkai, kaip ir „Bonnier“ grupė, savo veikloje taip pat deklaruoja profesionalumą ir aiškius nepriklausomos žiniasklaidos principus“, – kalba Andersas Krabas-Johansenas, „Borsen“ vyriausiasis redaktorius ir generalinis direktorius.

„JP/Politikens Hus“ – viena didžiausių danų žiniasklaidos bendrovių, kurios rankose trys 3 dienraščiai: „Jyllands-Posten“, „Politiken“ ir „Ekstra Bladet“.

Sandorį dar turi patvirtinti Danijos konkurencijos ir vartotojų priežiūros institucijos.

Pirmasis „Borsen“ laikraštis Danijoje pasirodė 1896 m., jo savininkais „Bonnier“ tapo 1969 m.

„Bonnier Business Press“ (BBP) daugiau nei 40 metų leidžia dienraščius, savaitraščius, žurnalus, organizuoja konferencijas, valdo daugybę interneto portalų 13-oje valstybių. BBP priklauso tarptautinei, turinčiai daugiau nei 200 metų istoriją „Bonnier Group“, kuri pradėjusi verslą nuo mažos knygų parduotuvės ir leidyklos, dabar vienija 175 įmones beveik 20-yje pasaulio šalių. Visa „Bonnier Group“ priklauso Bonnier šeimai. „Bonnier Business Press AB“ taip pat valdo ir 73% „Verslo žinių“ akcijų.

Pardavė ir Rusijoje

Dėl pasikeitusių įstatymų, „Bonnier“ pernai metų gale pardavė didžiąją dalį savo verslo ir Rusijoje. 80% laikraščio „Delovoj Peterburg“ akcijų parduota investicijų valdymo įmonei „Fort Group“. 20% „ir galimybę sugrįžti“ Švedijos kompanija pasiliko, po akcininkų pasikeitimų pernai metų pabaigoje rašė „Delovoj Peterburg“.

„Bonnier“ smulkiesiems akcininkams pardavė savo turėtą 51% „Fontanka.ru“ portalą valdančios „AŽUR–media“ akcijų paketą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
10:36
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 8

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
09:47
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 19

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau