Vieni iš lyderių Estijoje atsisako anoniminių komentarų internete

Publikuota: 2015-12-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Antroje pozicijoje pagal lankytojų srautus esantis Estijos dienraštis ir portalas „Postimees“ nuo ateinančiųjų meto vasario 1 d. atsiriboja nuo anoniminių komentarų, – portale komentuoti galės tik užsiregistravę vartotojai.

„Toks mūsų žingsnis – noras portale sukurti „sveikesnį“ klimatą, kad nebūtų anoniminių įžeidinėjimų“, – sprendimą komentuoja Merita Kopli, „Postimees“ Vyriausioji redaktorė.

Pasak jos, nėra malonu matyti, jog žurnalistai, straipsnių autoriai ar naujienų šaltiniai „Postimees“ yra įžeidinėjami bei šmeižiami komentruose internete.

„Mes ir dabar, padedami moderatorių, komentatorių srautą moderuojame, šalindami netinkamus, tačiau matome, jog vien to nepakanka. Kitąmet žengiame svarbų žingsnį – norime, jog mūsų portale diskusija tarp internautų būtų profesionali, maloni ir naudinga“, – pabrėžia p. Kopli.

Interneto tyrimų „Gemius“ duomenimis, 2015 m. lapkritį postimees.ee rikiavosi antroje vietoje pagal lankytojų srautus Estijoje (personalinių kompiuterių statistika, 53,3%). Pirmoje vietoje – delfe.ee (63,3%).

Hansas Luikas, „Ekspress Group“, „Delfi“ portalų Baltijos šalyse valdytojos, pagrindinis akcininkas, Estijos dienraščiui „Aripaev“ komentuodamas šį konkurentų sprendimą teigė, jog žiniasklaida turėtų būti demokratiška ir leisti pasisakyti visiems.

„Skaitytojai puikiai atskiria, kur yra žiniasklaidos kuriamas turinys, o kur skaitytojų komentarai. Visi skaitytojai turi turėti teisę išsakyti savo nuomonę“, – teigia p. Luikas.

Žingsniu nesižavi

Vytautas Benokraitis, UAB „Delfi“ direktorius, taip pat antrina, jog artimiausiu metu tokių veiksmų neketina imtis.

„Komentarų sistema leidžia skaitytojams išsakyti savo nuomonę apie kasdien mūsų publikuojamas žinias. Taip pat skaitytojai gali paskelbti ta pačia tema turimos papildomos informacijos, pasidalinti idėjomis su bendraminčiais arba tiesiog pasiginčyti su oponentais. Komentarai suteikia galimybę esamiems skaitytojams papildomai įsitraukti į turinį. „Delfi“ komentarai sugeneruoja tik iki 7% visų puslapių pervertimų. Nuolat tobuliname, atnaujiname ir investuojame į delfi.lt komentarų platformą. Dirba tiek technologijos, tiek žmogiškieji resursai. Šaliname komentarus, kurie yra vulgarūs, skatina smurtą, yra grasinantys, įžeidžia mažumas, skatina tautinę, rasinę, religinę ar kitokia neapykantą ir pan.“, – pabrėžia p. Benokraitis.

Tomas Balžekas, „15min“ generalinis direktorius, taip pat teigia, šalinantys komentarus, kurie pažeidžia įstatymus. „Darome tai rankiniu būdu. Taip pat komentaruose automatiškai eliminuojame keiksmažodžius“, – teigia p. Balžekas. Jis skaičiuoja, jog komentarai „15min.lt“ portale generuoja apie 2% visų puslapių atvertimų.

Ne tik didieji portalai Lietuvoje tikina prižiūrintys pasirodančių komentarų braižą. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančios bendrovės dar pernai rugsėjį nusprendė atsiriboti nuo anoniminių komentarų internete ir pasirašė atitinkamą susitarimą. Asociacijos bendrovės įsipareigojo interneto portaluose nekomentuoti anonimiškai apie klientus, konkurentus, jų prekes ir paslaugas, taip pat neteikti anoniminių komentarų rengimo paslaugos ir nesamdyti trečiųjų šalių šiam darbui.

Susitarimas nedraudžia bendrovių darbuotojams skelbti komentarus apie klientus, konkurentus, jų prekes ir paslaugas, tačiau tokiu atveju agentūros darbuotojas privalo pasirašyti savo vardu ir pavarde.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai 2

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
14:27
A. Baranauskas: didžiąsias įmones bausti labai paprasta 3

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
09:50
Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 12

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau