Vieni iš lyderių Estijoje atsisako anoniminių komentarų internete

Publikuota: 2015-12-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Antroje pozicijoje pagal lankytojų srautus esantis Estijos dienraštis ir portalas „Postimees“ nuo ateinančiųjų meto vasario 1 d. atsiriboja nuo anoniminių komentarų, – portale komentuoti galės tik užsiregistravę vartotojai.

„Toks mūsų žingsnis – noras portale sukurti „sveikesnį“ klimatą, kad nebūtų anoniminių įžeidinėjimų“, – sprendimą komentuoja Merita Kopli, „Postimees“ Vyriausioji redaktorė.

Pasak jos, nėra malonu matyti, jog žurnalistai, straipsnių autoriai ar naujienų šaltiniai „Postimees“ yra įžeidinėjami bei šmeižiami komentruose internete.

„Mes ir dabar, padedami moderatorių, komentatorių srautą moderuojame, šalindami netinkamus, tačiau matome, jog vien to nepakanka. Kitąmet žengiame svarbų žingsnį – norime, jog mūsų portale diskusija tarp internautų būtų profesionali, maloni ir naudinga“, – pabrėžia p. Kopli.

Interneto tyrimų „Gemius“ duomenimis, 2015 m. lapkritį postimees.ee rikiavosi antroje vietoje pagal lankytojų srautus Estijoje (personalinių kompiuterių statistika, 53,3%). Pirmoje vietoje – delfe.ee (63,3%).

Hansas Luikas, „Ekspress Group“, „Delfi“ portalų Baltijos šalyse valdytojos, pagrindinis akcininkas, Estijos dienraščiui „Aripaev“ komentuodamas šį konkurentų sprendimą teigė, jog žiniasklaida turėtų būti demokratiška ir leisti pasisakyti visiems.

„Skaitytojai puikiai atskiria, kur yra žiniasklaidos kuriamas turinys, o kur skaitytojų komentarai. Visi skaitytojai turi turėti teisę išsakyti savo nuomonę“, – teigia p. Luikas.

Žingsniu nesižavi

Vytautas Benokraitis, UAB „Delfi“ direktorius, taip pat antrina, jog artimiausiu metu tokių veiksmų neketina imtis.

„Komentarų sistema leidžia skaitytojams išsakyti savo nuomonę apie kasdien mūsų publikuojamas žinias. Taip pat skaitytojai gali paskelbti ta pačia tema turimos papildomos informacijos, pasidalinti idėjomis su bendraminčiais arba tiesiog pasiginčyti su oponentais. Komentarai suteikia galimybę esamiems skaitytojams papildomai įsitraukti į turinį. „Delfi“ komentarai sugeneruoja tik iki 7% visų puslapių pervertimų. Nuolat tobuliname, atnaujiname ir investuojame į delfi.lt komentarų platformą. Dirba tiek technologijos, tiek žmogiškieji resursai. Šaliname komentarus, kurie yra vulgarūs, skatina smurtą, yra grasinantys, įžeidžia mažumas, skatina tautinę, rasinę, religinę ar kitokia neapykantą ir pan.“, – pabrėžia p. Benokraitis.

Tomas Balžekas, „15min“ generalinis direktorius, taip pat teigia, šalinantys komentarus, kurie pažeidžia įstatymus. „Darome tai rankiniu būdu. Taip pat komentaruose automatiškai eliminuojame keiksmažodžius“, – teigia p. Balžekas. Jis skaičiuoja, jog komentarai „15min.lt“ portale generuoja apie 2% visų puslapių atvertimų.

Ne tik didieji portalai Lietuvoje tikina prižiūrintys pasirodančių komentarų braižą. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančios bendrovės dar pernai rugsėjį nusprendė atsiriboti nuo anoniminių komentarų internete ir pasirašė atitinkamą susitarimą. Asociacijos bendrovės įsipareigojo interneto portaluose nekomentuoti anonimiškai apie klientus, konkurentus, jų prekes ir paslaugas, taip pat neteikti anoniminių komentarų rengimo paslaugos ir nesamdyti trečiųjų šalių šiam darbui.

Susitarimas nedraudžia bendrovių darbuotojams skelbti komentarus apie klientus, konkurentus, jų prekes ir paslaugas, tačiau tokiu atveju agentūros darbuotojas privalo pasirašyti savo vardu ir pavarde.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
SEB iniciatyva: svarbiau – klientai, o ne pardavimai Premium 5

Du SEB banko skyriai 2017 m. dalyvavo iniciatyvoje, kai jų veikla buvo vertinama tik pagal vieną rodiklį –...

Rinkodara
2018.05.27
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo bendrovės 1

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo UAB „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2018.05.27
Kova dėl konferencijų: Vilniaus reitingas kyla Premium

Tarptautinės konferencijų ir kongresų asociacijos ICCA sudarytame daugiausia stambių tarptautinių asociacijų...

Su BDAR Europoje nesusitvarkė ir „Los Angeles Times“ bei „Chicago Tribune“ 1

JAV leidėjai „Los Angeles Times“ ir „Chicago Tribune“ nepasiruošė šiandien įsigaliojusiam ES bendrasis...

Rinkodara
2018.05.25
Kuriais nuomonės lyderiais pasitikima labiausiai: nuo Mačiulio iki Masiulio Premium 5

Dažniausiai per 2017 m. buvo cituotas Žilvinas Šilėnas, Lietuvos Laisvosios rinkos instituto prezidentas,...

Rinkodara
2018.05.25
Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių 2

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties...

Rinkodara
2018.05.25
Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Verslo aplinka
2018.05.24
„Fabula“ parsiveža „Sabre“ statulėlę

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ triumfavo pasauliniuose komunikacijos rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“...

Rinkodara
2018.05.24
„Ergo“ konkursą laimėjo dvi agentūros

Draudimo bendrovė „Ergo“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo ir socialinių tinklų komunikacijos...

Rinkodara
2018.05.23
„Western Union“ Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mokėjimų paslaugų „Western Union“ padalinys Lietuvoje pradeda bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.05.23
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
2018.05.23
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje 1

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
2018.05.22
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 8

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 7

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau