„Beta Media“ – 3 mln. Eur injekcija

Publikuota: 2015-12-16
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.

UAB „Beta Media“ (buvusi „Cherry Media LT), valdanti grupinių apsipirkimų portalus „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“, šiandien pasirašo sutartį su privačiais investuotojais, kurie į verslo plėtrą ketina investuoti beveik 3 mln. Eur.

„Lietuvos, Latvijos ir Estijos ekonomikos – vienos sparčiausiai augančių Europos Sąjungoje, be to, Baltijos šalių gyventojai – aktyviausi internetinės bankininkystės vartotojai. Tai rodo didžiulį elektroninės prekybos potencialą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja.

Į bendrovę lygiomis dalimis investuoja Raimundas Adomaitis, anksčiau dirbęs „Topo Centras“ ir „Euronics“ mažmeninės prekybos centrų komercijos ir rinkodaros vadovu, taip pat Raimundas Kalanta, užsiimantis didmenine prekyba žaliavomis, skirtomis baldų pramonei.

Ponas Adomaitis tampa generaliniu direktoriumi, p. Palaimaitė – vykdomąja direktore. Ji valdo visas bendrovės akcijas.

VŽ prieš mėnesį rašė, jog šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Yra kur augti

Pasak p. Palaimaitės, iki šiol internetinėse parduotuvėse ir grupinių apsipirkimų portaluose pirko tik trečdalis lietuvių, tačiau specialistai prognozuoja, kad sparčiai populiarėjanti mobilioji prekyba 2017 m. sudarys kone ketvirtį visų tokios prekybos pajamų.

„Nuolat didėjantis pirkėjų mobiliaisiais įrenginiais skaičius rodo, kad tai patraukli ir perspektyvi niša. Mes turime įdirbį, išvystytą internetinę platformą ir inovatyvią komandą – tereikėjo investicijų į įmonės plėtrą bei mobiliąsias technologijas ir verslą išmanančių partnerių. Pasirašytas sandoris rodo, kad einame teisingu keliu“, – kalba p. Palaimaitė.

Pasak įmonės vadovės, Beta.lt ir Grupinis.lt jau seniai peraugo grupinių pirkimų portalų rėmus – išaugo į vieną didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o investicijos leis toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: bus diversifikuojama portalų veikla, vykdoma regioninė plėtra, įskaitant prekių atsiėmimo taškų skaičiaus didinimą, tobulinama Beta.lt mobilioji programėlė, plečiama pirkėjų lojalumo programa, atsiras ir nemokamų pasiūlymų.

„Grupinio apsipirkimo ir paslaugų pardavimo portalai Vakaruose, o ypač JAV yra labai populiarūs. Kinijoje tokio tipo portalai patenka į didžiausių kiniškų portalų penketuką, šalia tokių gigantų kaip aliexpress.com bei alibaba.com. Tai ateitis – vartotojiškos kultūros ir įpročių transformacija. Tradicinė mažmeninė prekyba keičiasi: e. komercija kiekvienais metais įgauna pagreitį, stiprėja, o elektronines komercines platformas vystantys verslininkai sudaro rimtą konkurenciją mažmenininkams“, – sako vienas „Beta Media“ investuotojų p. Adomaitis.

Anot jo, pagrindinis tokio verslo apribojimas – rinkos potencialas, tačiau yra pavyzdžių, kai lietuviškos internetinės prekybos platformos „išauga“ vietinę rinką ir sėkmingai integruojasi į kitas, adaptuodamosios prie tų rinkų specifikos.

„Ši priežastis – viena iš daugelio, paskatinusių mane su partneriu p. Kalanta investuoti į šią didžiausią Baltijos šalyse grupinio apsipirkimo platformą. Kita priežastis – dėkinga investicinė aplinka, aiški vizija ir „Beta Media“ įmonėje nuo jos įkūrimo dirbančių žmonių patirtis.

Per porą metų internetinės platformos vystymui, procesų valdymui, logistikai, prekių ir paslaugų portfolio didinimui bei geografinei plėtrai investuotojai planuoja skirti 3–5 mln. Eur.

UAB „Beta Media“ valdomus portalus Beta.lt ir Grupinis.lt per mėnesį aplanko daugiau nei 4 mln. vartotojų, planuojama, kad iki šių metų galo bus parduota pirkimo kuponų už daugiau nei 10 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau