„Beta Media“ – 3 mln. Eur injekcija

Publikuota: 2015-12-16
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.

UAB „Beta Media“ (buvusi „Cherry Media LT), valdanti grupinių apsipirkimų portalus „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“, šiandien pasirašo sutartį su privačiais investuotojais, kurie į verslo plėtrą ketina investuoti beveik 3 mln. Eur.

„Lietuvos, Latvijos ir Estijos ekonomikos – vienos sparčiausiai augančių Europos Sąjungoje, be to, Baltijos šalių gyventojai – aktyviausi internetinės bankininkystės vartotojai. Tai rodo didžiulį elektroninės prekybos potencialą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja.

Į bendrovę lygiomis dalimis investuoja Raimundas Adomaitis, anksčiau dirbęs „Topo Centras“ ir „Euronics“ mažmeninės prekybos centrų komercijos ir rinkodaros vadovu, taip pat Raimundas Kalanta, užsiimantis didmenine prekyba žaliavomis, skirtomis baldų pramonei.

Ponas Adomaitis tampa generaliniu direktoriumi, p. Palaimaitė – vykdomąja direktore. Ji valdo visas bendrovės akcijas.

VŽ prieš mėnesį rašė, jog šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Yra kur augti

Pasak p. Palaimaitės, iki šiol internetinėse parduotuvėse ir grupinių apsipirkimų portaluose pirko tik trečdalis lietuvių, tačiau specialistai prognozuoja, kad sparčiai populiarėjanti mobilioji prekyba 2017 m. sudarys kone ketvirtį visų tokios prekybos pajamų.

„Nuolat didėjantis pirkėjų mobiliaisiais įrenginiais skaičius rodo, kad tai patraukli ir perspektyvi niša. Mes turime įdirbį, išvystytą internetinę platformą ir inovatyvią komandą – tereikėjo investicijų į įmonės plėtrą bei mobiliąsias technologijas ir verslą išmanančių partnerių. Pasirašytas sandoris rodo, kad einame teisingu keliu“, – kalba p. Palaimaitė.

Pasak įmonės vadovės, Beta.lt ir Grupinis.lt jau seniai peraugo grupinių pirkimų portalų rėmus – išaugo į vieną didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o investicijos leis toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: bus diversifikuojama portalų veikla, vykdoma regioninė plėtra, įskaitant prekių atsiėmimo taškų skaičiaus didinimą, tobulinama Beta.lt mobilioji programėlė, plečiama pirkėjų lojalumo programa, atsiras ir nemokamų pasiūlymų.

„Grupinio apsipirkimo ir paslaugų pardavimo portalai Vakaruose, o ypač JAV yra labai populiarūs. Kinijoje tokio tipo portalai patenka į didžiausių kiniškų portalų penketuką, šalia tokių gigantų kaip aliexpress.com bei alibaba.com. Tai ateitis – vartotojiškos kultūros ir įpročių transformacija. Tradicinė mažmeninė prekyba keičiasi: e. komercija kiekvienais metais įgauna pagreitį, stiprėja, o elektronines komercines platformas vystantys verslininkai sudaro rimtą konkurenciją mažmenininkams“, – sako vienas „Beta Media“ investuotojų p. Adomaitis.

Anot jo, pagrindinis tokio verslo apribojimas – rinkos potencialas, tačiau yra pavyzdžių, kai lietuviškos internetinės prekybos platformos „išauga“ vietinę rinką ir sėkmingai integruojasi į kitas, adaptuodamosios prie tų rinkų specifikos.

„Ši priežastis – viena iš daugelio, paskatinusių mane su partneriu p. Kalanta investuoti į šią didžiausią Baltijos šalyse grupinio apsipirkimo platformą. Kita priežastis – dėkinga investicinė aplinka, aiški vizija ir „Beta Media“ įmonėje nuo jos įkūrimo dirbančių žmonių patirtis.

Per porą metų internetinės platformos vystymui, procesų valdymui, logistikai, prekių ir paslaugų portfolio didinimui bei geografinei plėtrai investuotojai planuoja skirti 3–5 mln. Eur.

UAB „Beta Media“ valdomus portalus Beta.lt ir Grupinis.lt per mėnesį aplanko daugiau nei 4 mln. vartotojų, planuojama, kad iki šių metų galo bus parduota pirkimo kuponų už daugiau nei 10 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau