„Beta Media“ – 3 mln. Eur injekcija

Publikuota: 2015-12-16
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.

UAB „Beta Media“ (buvusi „Cherry Media LT), valdanti grupinių apsipirkimų portalus „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“, šiandien pasirašo sutartį su privačiais investuotojais, kurie į verslo plėtrą ketina investuoti beveik 3 mln. Eur.

„Lietuvos, Latvijos ir Estijos ekonomikos – vienos sparčiausiai augančių Europos Sąjungoje, be to, Baltijos šalių gyventojai – aktyviausi internetinės bankininkystės vartotojai. Tai rodo didžiulį elektroninės prekybos potencialą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja.

Į bendrovę lygiomis dalimis investuoja Raimundas Adomaitis, anksčiau dirbęs „Topo Centras“ ir „Euronics“ mažmeninės prekybos centrų komercijos ir rinkodaros vadovu, taip pat Raimundas Kalanta, užsiimantis didmenine prekyba žaliavomis, skirtomis baldų pramonei.

Ponas Adomaitis tampa generaliniu direktoriumi, p. Palaimaitė – vykdomąja direktore. Ji valdo visas bendrovės akcijas.

VŽ prieš mėnesį rašė, jog šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Yra kur augti

Pasak p. Palaimaitės, iki šiol internetinėse parduotuvėse ir grupinių apsipirkimų portaluose pirko tik trečdalis lietuvių, tačiau specialistai prognozuoja, kad sparčiai populiarėjanti mobilioji prekyba 2017 m. sudarys kone ketvirtį visų tokios prekybos pajamų.

„Nuolat didėjantis pirkėjų mobiliaisiais įrenginiais skaičius rodo, kad tai patraukli ir perspektyvi niša. Mes turime įdirbį, išvystytą internetinę platformą ir inovatyvią komandą – tereikėjo investicijų į įmonės plėtrą bei mobiliąsias technologijas ir verslą išmanančių partnerių. Pasirašytas sandoris rodo, kad einame teisingu keliu“, – kalba p. Palaimaitė.

Pasak įmonės vadovės, Beta.lt ir Grupinis.lt jau seniai peraugo grupinių pirkimų portalų rėmus – išaugo į vieną didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o investicijos leis toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: bus diversifikuojama portalų veikla, vykdoma regioninė plėtra, įskaitant prekių atsiėmimo taškų skaičiaus didinimą, tobulinama Beta.lt mobilioji programėlė, plečiama pirkėjų lojalumo programa, atsiras ir nemokamų pasiūlymų.

„Grupinio apsipirkimo ir paslaugų pardavimo portalai Vakaruose, o ypač JAV yra labai populiarūs. Kinijoje tokio tipo portalai patenka į didžiausių kiniškų portalų penketuką, šalia tokių gigantų kaip aliexpress.com bei alibaba.com. Tai ateitis – vartotojiškos kultūros ir įpročių transformacija. Tradicinė mažmeninė prekyba keičiasi: e. komercija kiekvienais metais įgauna pagreitį, stiprėja, o elektronines komercines platformas vystantys verslininkai sudaro rimtą konkurenciją mažmenininkams“, – sako vienas „Beta Media“ investuotojų p. Adomaitis.

Anot jo, pagrindinis tokio verslo apribojimas – rinkos potencialas, tačiau yra pavyzdžių, kai lietuviškos internetinės prekybos platformos „išauga“ vietinę rinką ir sėkmingai integruojasi į kitas, adaptuodamosios prie tų rinkų specifikos.

„Ši priežastis – viena iš daugelio, paskatinusių mane su partneriu p. Kalanta investuoti į šią didžiausią Baltijos šalyse grupinio apsipirkimo platformą. Kita priežastis – dėkinga investicinė aplinka, aiški vizija ir „Beta Media“ įmonėje nuo jos įkūrimo dirbančių žmonių patirtis.

Per porą metų internetinės platformos vystymui, procesų valdymui, logistikai, prekių ir paslaugų portfolio didinimui bei geografinei plėtrai investuotojai planuoja skirti 3–5 mln. Eur.

UAB „Beta Media“ valdomus portalus Beta.lt ir Grupinis.lt per mėnesį aplanko daugiau nei 4 mln. vartotojų, planuojama, kad iki šių metų galo bus parduota pirkimo kuponų už daugiau nei 10 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Iki“ plečia elektroninės prekybos geografiją

Nuo šiol per maisto pristatymo programėlę „LastMile“ produktus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento galės...

Prekyba
15:59
„Outlet Park“ į išparduotuvių miestelio atnaujinimą investavo 23 mln. Eur Premium

Sostinės Šiaurės miestelio mikrorajone 20 ha teritorijoje išsidėstęs išparduotuvių centras „Outlet Park“ per...

Prekyba
13:29
Dėmesys – „Tele2“ kalėdinei „bombai“, simpatijos – „Telios“ merginai Premium

Iš šiemečių kalėdinių lietuviškų reklamų galima išskirti tris aiškias lyderes: tai „Tele2“ klipas apie „La...

Rinkodara
12:56
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau