„Beta Media“ – 3 mln. Eur injekcija

Publikuota: 2015-12-16
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.
Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja bei vienas investuotojų Raimundas Adomaitis. Bendrovės nuotr.

UAB „Beta Media“ (buvusi „Cherry Media LT), valdanti grupinių apsipirkimų portalus „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“, šiandien pasirašo sutartį su privačiais investuotojais, kurie į verslo plėtrą ketina investuoti beveik 3 mln. Eur.

„Lietuvos, Latvijos ir Estijos ekonomikos – vienos sparčiausiai augančių Europos Sąjungoje, be to, Baltijos šalių gyventojai – aktyviausi internetinės bankininkystės vartotojai. Tai rodo didžiulį elektroninės prekybos potencialą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja.

Į bendrovę lygiomis dalimis investuoja Raimundas Adomaitis, anksčiau dirbęs „Topo Centras“ ir „Euronics“ mažmeninės prekybos centrų komercijos ir rinkodaros vadovu, taip pat Raimundas Kalanta, užsiimantis didmenine prekyba žaliavomis, skirtomis baldų pramonei.

Ponas Adomaitis tampa generaliniu direktoriumi, p. Palaimaitė – vykdomąja direktore. Ji valdo visas bendrovės akcijas.

VŽ prieš mėnesį rašė, jog šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Yra kur augti

Pasak p. Palaimaitės, iki šiol internetinėse parduotuvėse ir grupinių apsipirkimų portaluose pirko tik trečdalis lietuvių, tačiau specialistai prognozuoja, kad sparčiai populiarėjanti mobilioji prekyba 2017 m. sudarys kone ketvirtį visų tokios prekybos pajamų.

„Nuolat didėjantis pirkėjų mobiliaisiais įrenginiais skaičius rodo, kad tai patraukli ir perspektyvi niša. Mes turime įdirbį, išvystytą internetinę platformą ir inovatyvią komandą – tereikėjo investicijų į įmonės plėtrą bei mobiliąsias technologijas ir verslą išmanančių partnerių. Pasirašytas sandoris rodo, kad einame teisingu keliu“, – kalba p. Palaimaitė.

Pasak įmonės vadovės, Beta.lt ir Grupinis.lt jau seniai peraugo grupinių pirkimų portalų rėmus – išaugo į vieną didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o investicijos leis toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: bus diversifikuojama portalų veikla, vykdoma regioninė plėtra, įskaitant prekių atsiėmimo taškų skaičiaus didinimą, tobulinama Beta.lt mobilioji programėlė, plečiama pirkėjų lojalumo programa, atsiras ir nemokamų pasiūlymų.

„Grupinio apsipirkimo ir paslaugų pardavimo portalai Vakaruose, o ypač JAV yra labai populiarūs. Kinijoje tokio tipo portalai patenka į didžiausių kiniškų portalų penketuką, šalia tokių gigantų kaip aliexpress.com bei alibaba.com. Tai ateitis – vartotojiškos kultūros ir įpročių transformacija. Tradicinė mažmeninė prekyba keičiasi: e. komercija kiekvienais metais įgauna pagreitį, stiprėja, o elektronines komercines platformas vystantys verslininkai sudaro rimtą konkurenciją mažmenininkams“, – sako vienas „Beta Media“ investuotojų p. Adomaitis.

Anot jo, pagrindinis tokio verslo apribojimas – rinkos potencialas, tačiau yra pavyzdžių, kai lietuviškos internetinės prekybos platformos „išauga“ vietinę rinką ir sėkmingai integruojasi į kitas, adaptuodamosios prie tų rinkų specifikos.

„Ši priežastis – viena iš daugelio, paskatinusių mane su partneriu p. Kalanta investuoti į šią didžiausią Baltijos šalyse grupinio apsipirkimo platformą. Kita priežastis – dėkinga investicinė aplinka, aiški vizija ir „Beta Media“ įmonėje nuo jos įkūrimo dirbančių žmonių patirtis.

Per porą metų internetinės platformos vystymui, procesų valdymui, logistikai, prekių ir paslaugų portfolio didinimui bei geografinei plėtrai investuotojai planuoja skirti 3–5 mln. Eur.

UAB „Beta Media“ valdomus portalus Beta.lt ir Grupinis.lt per mėnesį aplanko daugiau nei 4 mln. vartotojų, planuojama, kad iki šių metų galo bus parduota pirkimo kuponų už daugiau nei 10 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
06:30
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 2

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 16

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau