Naujoms biržos bendrovėms – reklama brangiausioje vietoje

Publikuota: 2015-12-14
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.

Naujas biržos bendroves „Nasdaq“ apdovanoja 30 sek. reklama vienoje brangiausių pasaulyje vietų – Niujorko „Times Square“.

„Taip „Nasdaq“ sveikina visas naujas bendroves, kurios ateina į kapitalo rinką – ir Niujorke, ir Stokholme, ir Helsinkyje, ir kitur. Nuo šių metų pradžios tokį siurprizą gauna ir Lietuvos įmonės.

Sveikinimas ant „Nasdaq“ bokšto „Times Square“ rodomas apie 30 sekundžių ir bendrovės už tai nemoka“, – teigia Audronė Ranonytė, „Nasdaq“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

„Nasdaq“ savo reikmėms reklaminį stendą paprastai naudoja 2 val. per parą, po valandą ryte ir popietę. Tuo metu sveikinamos naujos biržos bendrovės, pažymimi svarbūs pasaulio įvykiai arba reklaminė vieta išnaudojama labdaringiems tikslams, pilietiškumo akcijoms ir pan.

Lietuva ant „Nasdaq“ bokšto šiemet buvo pasveikinta su euro įvedimu, taip pat judriausioje ir vienoje lankomiausių vietų buvo matoma ir Baltijos šalių įmonių „Modus energija“, „Latvenergo“, „Baltic International Bank“, „Baltic Mill“ reklama.

Kitu metu reklamą ant vertybinių popierių biržos pastato parduoda integruotų sprendimų „Branded Cities Network“. Į užklausą, apie taikomą kainodarą reklamos stendams vienoje brangiausių pasaulio vietų, bendrovė neatsakė.

Brangiausia vieta

„Times Square“ – viena lankomiausia turistų vieta JAV. Nors ji teužima 0,1% Niujorko ploto, čia koncentruojasi 10% visų miesto darbo vietų, kurios generuoja 18% pajamų. Čia kasmet priskaičiuojama per 300 mln. pirkėjų, o mažmeninės prekybos apyvarta siekia net 6,5 mlrd. USD.

Kasdien „Times Square“ vaikštinėja per 360.000 žmonių. Turistų čia kasmet priskaičiuojama 40-50 mln.

Tad nieko keisto, jog ir reklama čia kainuoja bene brangiausiai pasaulyje. Skaičiuojama, jog per metus prekių ženklams, norintiems būti labiausiai matomoje vietoje – didžiuliuose, ryškiaspalviuose ekranuose – tenka pakloti tarp 1 ir 4 mln. USD, mėnesiui tai gali atsieiti 100.000-400.000 USD, savaitei – 20.000-80.000 USD.

„Taip, tai viena brangiausių lauko reklamos vietų pasaulyje“, – sutinka Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux“ vadovė.

Timas Tompkins, „Times Square Alliance“ prezidentas, taikliai palygina, jog prie Didžiojo kanjono žmonės važiuoja pamatyti kvapą gniaužiančių natūralios gamtos vaizdų, o į „Times Square“ – ryškiausio skaitmeninio pasaulio kanjono. Čia ne vienam apsilankiusiajam net keliai ima drebėti nuo daugialypės turistų minios ir mirguliuojančių reklamų gausos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17
Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
2018.12.17
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium 1

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau