Naujoms biržos bendrovėms – reklama brangiausioje vietoje

Publikuota: 2015-12-14
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.

Naujas biržos bendroves „Nasdaq“ apdovanoja 30 sek. reklama vienoje brangiausių pasaulyje vietų – Niujorko „Times Square“.

„Taip „Nasdaq“ sveikina visas naujas bendroves, kurios ateina į kapitalo rinką – ir Niujorke, ir Stokholme, ir Helsinkyje, ir kitur. Nuo šių metų pradžios tokį siurprizą gauna ir Lietuvos įmonės.

Sveikinimas ant „Nasdaq“ bokšto „Times Square“ rodomas apie 30 sekundžių ir bendrovės už tai nemoka“, – teigia Audronė Ranonytė, „Nasdaq“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

„Nasdaq“ savo reikmėms reklaminį stendą paprastai naudoja 2 val. per parą, po valandą ryte ir popietę. Tuo metu sveikinamos naujos biržos bendrovės, pažymimi svarbūs pasaulio įvykiai arba reklaminė vieta išnaudojama labdaringiems tikslams, pilietiškumo akcijoms ir pan.

Lietuva ant „Nasdaq“ bokšto šiemet buvo pasveikinta su euro įvedimu, taip pat judriausioje ir vienoje lankomiausių vietų buvo matoma ir Baltijos šalių įmonių „Modus energija“, „Latvenergo“, „Baltic International Bank“, „Baltic Mill“ reklama.

Kitu metu reklamą ant vertybinių popierių biržos pastato parduoda integruotų sprendimų „Branded Cities Network“. Į užklausą, apie taikomą kainodarą reklamos stendams vienoje brangiausių pasaulio vietų, bendrovė neatsakė.

Brangiausia vieta

„Times Square“ – viena lankomiausia turistų vieta JAV. Nors ji teužima 0,1% Niujorko ploto, čia koncentruojasi 10% visų miesto darbo vietų, kurios generuoja 18% pajamų. Čia kasmet priskaičiuojama per 300 mln. pirkėjų, o mažmeninės prekybos apyvarta siekia net 6,5 mlrd. USD.

Kasdien „Times Square“ vaikštinėja per 360.000 žmonių. Turistų čia kasmet priskaičiuojama 40-50 mln.

Tad nieko keisto, jog ir reklama čia kainuoja bene brangiausiai pasaulyje. Skaičiuojama, jog per metus prekių ženklams, norintiems būti labiausiai matomoje vietoje – didžiuliuose, ryškiaspalviuose ekranuose – tenka pakloti tarp 1 ir 4 mln. USD, mėnesiui tai gali atsieiti 100.000-400.000 USD, savaitei – 20.000-80.000 USD.

„Taip, tai viena brangiausių lauko reklamos vietų pasaulyje“, – sutinka Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux“ vadovė.

Timas Tompkins, „Times Square Alliance“ prezidentas, taikliai palygina, jog prie Didžiojo kanjono žmonės važiuoja pamatyti kvapą gniaužiančių natūralios gamtos vaizdų, o į „Times Square“ – ryškiausio skaitmeninio pasaulio kanjono. Čia ne vienam apsilankiusiajam net keliai ima drebėti nuo daugialypės turistų minios ir mirguliuojančių reklamų gausos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dovanų pardavėjai į Lietuvą vilioja užsienio socialinių tinklų žvaigždes

Dovanų bendrovės „Tinggly“ įkūrėjas, „Laisvalaikio dovanos“ vadovas, imasi netradicinio projekto – į...

Rinkodara
13:45
„Alaus džentelmenas“ M. Matukaitis: reikia ne taupyti, o bandyti uždirbti daugiau Premium 4

Kai įmonė į pirmąją poziciją iškelia taupymo strategiją, tai yra pirmas žingsnis į susinaikinimą. Taip,...

Rinkodara
12:26
Prekybos tinklų medianos: „Lidl“ šoktelėjo į viršų 4

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
10:01
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 13

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau