Naujoms biržos bendrovėms – reklama brangiausioje vietoje

Publikuota: 2015-12-14
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.

Naujas biržos bendroves „Nasdaq“ apdovanoja 30 sek. reklama vienoje brangiausių pasaulyje vietų – Niujorko „Times Square“.

„Taip „Nasdaq“ sveikina visas naujas bendroves, kurios ateina į kapitalo rinką – ir Niujorke, ir Stokholme, ir Helsinkyje, ir kitur. Nuo šių metų pradžios tokį siurprizą gauna ir Lietuvos įmonės.

Sveikinimas ant „Nasdaq“ bokšto „Times Square“ rodomas apie 30 sekundžių ir bendrovės už tai nemoka“, – teigia Audronė Ranonytė, „Nasdaq“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

„Nasdaq“ savo reikmėms reklaminį stendą paprastai naudoja 2 val. per parą, po valandą ryte ir popietę. Tuo metu sveikinamos naujos biržos bendrovės, pažymimi svarbūs pasaulio įvykiai arba reklaminė vieta išnaudojama labdaringiems tikslams, pilietiškumo akcijoms ir pan.

Lietuva ant „Nasdaq“ bokšto šiemet buvo pasveikinta su euro įvedimu, taip pat judriausioje ir vienoje lankomiausių vietų buvo matoma ir Baltijos šalių įmonių „Modus energija“, „Latvenergo“, „Baltic International Bank“, „Baltic Mill“ reklama.

Kitu metu reklamą ant vertybinių popierių biržos pastato parduoda integruotų sprendimų „Branded Cities Network“. Į užklausą, apie taikomą kainodarą reklamos stendams vienoje brangiausių pasaulio vietų, bendrovė neatsakė.

Brangiausia vieta

„Times Square“ – viena lankomiausia turistų vieta JAV. Nors ji teužima 0,1% Niujorko ploto, čia koncentruojasi 10% visų miesto darbo vietų, kurios generuoja 18% pajamų. Čia kasmet priskaičiuojama per 300 mln. pirkėjų, o mažmeninės prekybos apyvarta siekia net 6,5 mlrd. USD.

Kasdien „Times Square“ vaikštinėja per 360.000 žmonių. Turistų čia kasmet priskaičiuojama 40-50 mln.

Tad nieko keisto, jog ir reklama čia kainuoja bene brangiausiai pasaulyje. Skaičiuojama, jog per metus prekių ženklams, norintiems būti labiausiai matomoje vietoje – didžiuliuose, ryškiaspalviuose ekranuose – tenka pakloti tarp 1 ir 4 mln. USD, mėnesiui tai gali atsieiti 100.000-400.000 USD, savaitei – 20.000-80.000 USD.

„Taip, tai viena brangiausių lauko reklamos vietų pasaulyje“, – sutinka Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux“ vadovė.

Timas Tompkins, „Times Square Alliance“ prezidentas, taikliai palygina, jog prie Didžiojo kanjono žmonės važiuoja pamatyti kvapą gniaužiančių natūralios gamtos vaizdų, o į „Times Square“ – ryškiausio skaitmeninio pasaulio kanjono. Čia ne vienam apsilankiusiajam net keliai ima drebėti nuo daugialypės turistų minios ir mirguliuojančių reklamų gausos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Su BDAR Europoje nesusitvarkė ir „Los Angeles Times“ bei „Chicago Tribune“ 1

JAV leidėjai „Los Angeles Times“ ir „Chicago Tribune“ nepasiruošė šiandien įsigaliojusiam ES bendrasis...

Rinkodara
2018.05.25
Kuriais nuomonės lyderiais pasitikima labiausiai: nuo Mačiulio iki Masiulio Premium 5

Dažniausiai per 2017 m. buvo cituotas Žilvinas Šilėnas, Lietuvos Laisvosios rinkos instituto prezidentas,...

Rinkodara
2018.05.25
Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių 2

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties...

Rinkodara
2018.05.25
Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Verslo aplinka
2018.05.24
„Fabula“ parsiveža „Sabre“ statulėlę

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ triumfavo pasauliniuose komunikacijos rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“...

Rinkodara
2018.05.24
„Ergo“ konkursą laimėjo dvi agentūros

Draudimo bendrovė „Ergo“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo ir socialinių tinklų komunikacijos...

Rinkodara
2018.05.23
„Western Union“ Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mokėjimų paslaugų „Western Union“ padalinys Lietuvoje pradeda bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.05.23
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
2018.05.23
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje 1

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
2018.05.22
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 8

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 7

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. Eur 1

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų,...

Rinkodara
2018.05.19
IKEA nepraleido karališkųjų vestuvių šanso 3

Šiandien vykstančios karališkosios vestuvės Didžiojoje Britanijoje – visuotinė šventė ne tik šioje šalyje.

Rinkodara
2018.05.19
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas 2

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau