Naujoms biržos bendrovėms – reklama brangiausioje vietoje

Publikuota: 2015-12-14
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.

Naujas biržos bendroves „Nasdaq“ apdovanoja 30 sek. reklama vienoje brangiausių pasaulyje vietų – Niujorko „Times Square“.

„Taip „Nasdaq“ sveikina visas naujas bendroves, kurios ateina į kapitalo rinką – ir Niujorke, ir Stokholme, ir Helsinkyje, ir kitur. Nuo šių metų pradžios tokį siurprizą gauna ir Lietuvos įmonės.

Sveikinimas ant „Nasdaq“ bokšto „Times Square“ rodomas apie 30 sekundžių ir bendrovės už tai nemoka“, – teigia Audronė Ranonytė, „Nasdaq“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

„Nasdaq“ savo reikmėms reklaminį stendą paprastai naudoja 2 val. per parą, po valandą ryte ir popietę. Tuo metu sveikinamos naujos biržos bendrovės, pažymimi svarbūs pasaulio įvykiai arba reklaminė vieta išnaudojama labdaringiems tikslams, pilietiškumo akcijoms ir pan.

Lietuva ant „Nasdaq“ bokšto šiemet buvo pasveikinta su euro įvedimu, taip pat judriausioje ir vienoje lankomiausių vietų buvo matoma ir Baltijos šalių įmonių „Modus energija“, „Latvenergo“, „Baltic International Bank“, „Baltic Mill“ reklama.

Kitu metu reklamą ant vertybinių popierių biržos pastato parduoda integruotų sprendimų „Branded Cities Network“. Į užklausą, apie taikomą kainodarą reklamos stendams vienoje brangiausių pasaulio vietų, bendrovė neatsakė.

Brangiausia vieta

„Times Square“ – viena lankomiausia turistų vieta JAV. Nors ji teužima 0,1% Niujorko ploto, čia koncentruojasi 10% visų miesto darbo vietų, kurios generuoja 18% pajamų. Čia kasmet priskaičiuojama per 300 mln. pirkėjų, o mažmeninės prekybos apyvarta siekia net 6,5 mlrd. USD.

Kasdien „Times Square“ vaikštinėja per 360.000 žmonių. Turistų čia kasmet priskaičiuojama 40-50 mln.

Tad nieko keisto, jog ir reklama čia kainuoja bene brangiausiai pasaulyje. Skaičiuojama, jog per metus prekių ženklams, norintiems būti labiausiai matomoje vietoje – didžiuliuose, ryškiaspalviuose ekranuose – tenka pakloti tarp 1 ir 4 mln. USD, mėnesiui tai gali atsieiti 100.000-400.000 USD, savaitei – 20.000-80.000 USD.

„Taip, tai viena brangiausių lauko reklamos vietų pasaulyje“, – sutinka Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux“ vadovė.

Timas Tompkins, „Times Square Alliance“ prezidentas, taikliai palygina, jog prie Didžiojo kanjono žmonės važiuoja pamatyti kvapą gniaužiančių natūralios gamtos vaizdų, o į „Times Square“ – ryškiausio skaitmeninio pasaulio kanjono. Čia ne vienam apsilankiusiajam net keliai ima drebėti nuo daugialypės turistų minios ir mirguliuojančių reklamų gausos.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
05:45
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau