Naujoms biržos bendrovėms – reklama brangiausioje vietoje

Publikuota: 2015-12-14
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.
Kartu su akcijų platinimu pasirodė ir „Malsenos“ reklama Niujorke, „Nasdaq“ stende.

Naujas biržos bendroves „Nasdaq“ apdovanoja 30 sek. reklama vienoje brangiausių pasaulyje vietų – Niujorko „Times Square“.

„Taip „Nasdaq“ sveikina visas naujas bendroves, kurios ateina į kapitalo rinką – ir Niujorke, ir Stokholme, ir Helsinkyje, ir kitur. Nuo šių metų pradžios tokį siurprizą gauna ir Lietuvos įmonės.

Sveikinimas ant „Nasdaq“ bokšto „Times Square“ rodomas apie 30 sekundžių ir bendrovės už tai nemoka“, – teigia Audronė Ranonytė, „Nasdaq“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

„Nasdaq“ savo reikmėms reklaminį stendą paprastai naudoja 2 val. per parą, po valandą ryte ir popietę. Tuo metu sveikinamos naujos biržos bendrovės, pažymimi svarbūs pasaulio įvykiai arba reklaminė vieta išnaudojama labdaringiems tikslams, pilietiškumo akcijoms ir pan.

Lietuva ant „Nasdaq“ bokšto šiemet buvo pasveikinta su euro įvedimu, taip pat judriausioje ir vienoje lankomiausių vietų buvo matoma ir Baltijos šalių įmonių „Modus energija“, „Latvenergo“, „Baltic International Bank“, „Baltic Mill“ reklama.

Kitu metu reklamą ant vertybinių popierių biržos pastato parduoda integruotų sprendimų „Branded Cities Network“. Į užklausą, apie taikomą kainodarą reklamos stendams vienoje brangiausių pasaulio vietų, bendrovė neatsakė.

Brangiausia vieta

„Times Square“ – viena lankomiausia turistų vieta JAV. Nors ji teužima 0,1% Niujorko ploto, čia koncentruojasi 10% visų miesto darbo vietų, kurios generuoja 18% pajamų. Čia kasmet priskaičiuojama per 300 mln. pirkėjų, o mažmeninės prekybos apyvarta siekia net 6,5 mlrd. USD.

Kasdien „Times Square“ vaikštinėja per 360.000 žmonių. Turistų čia kasmet priskaičiuojama 40-50 mln.

Tad nieko keisto, jog ir reklama čia kainuoja bene brangiausiai pasaulyje. Skaičiuojama, jog per metus prekių ženklams, norintiems būti labiausiai matomoje vietoje – didžiuliuose, ryškiaspalviuose ekranuose – tenka pakloti tarp 1 ir 4 mln. USD, mėnesiui tai gali atsieiti 100.000-400.000 USD, savaitei – 20.000-80.000 USD.

„Taip, tai viena brangiausių lauko reklamos vietų pasaulyje“, – sutinka Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux“ vadovė.

Timas Tompkins, „Times Square Alliance“ prezidentas, taikliai palygina, jog prie Didžiojo kanjono žmonės važiuoja pamatyti kvapą gniaužiančių natūralios gamtos vaizdų, o į „Times Square“ – ryškiausio skaitmeninio pasaulio kanjono. Čia ne vienam apsilankiusiajam net keliai ima drebėti nuo daugialypės turistų minios ir mirguliuojančių reklamų gausos.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau