Sukūrė kokybės standartus Lietuvos komunikacijos verslui

Publikuota: 2015-12-10
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, RSVAA vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, RSVAA vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija nutarė įdiegti penkių ženklų profesinės veiklos ir paslaugų teikimo standartą. Reikalavimus atitinkančios ir nepriklausomų auditorių įvertintos įmonės kitais metais turės teisę naudoti atitinkamus standartus žyminčius ženklus.

Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVAA) tarybos pirmininkas, teigia, kad šiuo žingsniu norisi padėti klientams ir visuomenei atskirti grūdus nuo pelų.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos sukurtoje programoje galės dalyvauti ne tik RSVAA nariai, bet ir kiti rinkos dalyviai. Asociacija sukūrė penkis tai žyminčius žymenis – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ir Tobulėjanti agentūra, – kuriuos, atitikdamos šiuos reikalavimus, savo veikloje galės naudoti ryšių su visuomene agentūros.

Pasak p. Gečo, penkių ženklų standartą diegiančios ryšių su visuomene agentūros turės skaidriai deklaruoti savo finansinius rezultatus, nurodyti klientus, kuriems teikiamos paslaugos, vengti interesų konflikto, neteikti anonimiškų komentarų paslaugų, deklaruoti apie turimas žiniasklaidos priemonių akcijas. Įmonės taip pat įsipareigos teikti neatlygintinas viešųjų ryšių paslaugas nevyriausybinėms organizacijoms, socialiniams projektams ir įdarbinti stažuotojus.

„Ar agentūra atitinka šiuos reikalavimus, spręs nepriklausomi auditoriai. Standarto ženklai bus suteikiami metams. Programa gerokai išplės atsakingai veikiančių įmonių įsipareigojimus visuomenei ir skatins visą rinką laikytis reikalavimų, o užsakovams leis atpažinti įmones, kurių veikla yra etiška“, – kalba p. Gečas.

RSVAA jungia 13 didžiausių ryšių su visuomene agentūrų. Asociacijai priklausančioms agentūroms tai nieko nekainuos. Kitiems rinkoms dalyviams, nusprendusiems prisijungti prie sukurtos rinkos standarto programos, mokestis bus tolygus šiandieniam narystės asociacijoje mokesčiui - 579,24 Eur (2000 Lt).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau