Sukūrė kokybės standartus Lietuvos komunikacijos verslui

Publikuota: 2015-12-10
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, RSVAA vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, RSVAA vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija nutarė įdiegti penkių ženklų profesinės veiklos ir paslaugų teikimo standartą. Reikalavimus atitinkančios ir nepriklausomų auditorių įvertintos įmonės kitais metais turės teisę naudoti atitinkamus standartus žyminčius ženklus.

Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVAA) tarybos pirmininkas, teigia, kad šiuo žingsniu norisi padėti klientams ir visuomenei atskirti grūdus nuo pelų.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos sukurtoje programoje galės dalyvauti ne tik RSVAA nariai, bet ir kiti rinkos dalyviai. Asociacija sukūrė penkis tai žyminčius žymenis – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ir Tobulėjanti agentūra, – kuriuos, atitikdamos šiuos reikalavimus, savo veikloje galės naudoti ryšių su visuomene agentūros.

Pasak p. Gečo, penkių ženklų standartą diegiančios ryšių su visuomene agentūros turės skaidriai deklaruoti savo finansinius rezultatus, nurodyti klientus, kuriems teikiamos paslaugos, vengti interesų konflikto, neteikti anonimiškų komentarų paslaugų, deklaruoti apie turimas žiniasklaidos priemonių akcijas. Įmonės taip pat įsipareigos teikti neatlygintinas viešųjų ryšių paslaugas nevyriausybinėms organizacijoms, socialiniams projektams ir įdarbinti stažuotojus.

„Ar agentūra atitinka šiuos reikalavimus, spręs nepriklausomi auditoriai. Standarto ženklai bus suteikiami metams. Programa gerokai išplės atsakingai veikiančių įmonių įsipareigojimus visuomenei ir skatins visą rinką laikytis reikalavimų, o užsakovams leis atpažinti įmones, kurių veikla yra etiška“, – kalba p. Gečas.

RSVAA jungia 13 didžiausių ryšių su visuomene agentūrų. Asociacijai priklausančioms agentūroms tai nieko nekainuos. Kitiems rinkoms dalyviams, nusprendusiems prisijungti prie sukurtos rinkos standarto programos, mokestis bus tolygus šiandieniam narystės asociacijoje mokesčiui - 579,24 Eur (2000 Lt).

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 8

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
16:37
„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
13:25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
11:04
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 27

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau