„Cherry Media LT“ nepavyko išvengti baudos

Publikuota: 2015-12-08
Atnaujinta 2015-12-09 07:42
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Teismas nusprendė, kad grupinio apsipirkimo UAB „Cherry Media LT“ (rugsėjį persivadinusi į „Beta Media“) teisėtai nubausta už klaidinančią reklamą.

Šių metų birželio mėnesį Konkurencijos taryba (KT) bendrovei, valdančiai portalą „Beta.lt“, skyrė 17.522 Eur baudą už tai, kad portale buvo skelbta klaidinanti „Lacoste“ kvepalų reklama.

„Cherry Media LT“ šį KT sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniui teismui (VAAT). Tačiau teismo nuomone KT teisingai nubaudė bendrovę, nes nuo 2014 m. gruodžio 23 d. iki 2015 m. sausio 6 d. skleistose reklamose buvo nurodyta klaidinanti kvepalų vertė, skelbiama teismo pranešime.

„Teismas pažymi, kad bendrovė, reklamoje pateikdama jos siūlomos kvepalų kainos ir nepagrįstos palyginamosios kainos palyginimą, akcentavo ir pabrėžė reklaminio pasiūlymo patrauklumą, nurodė ne realią, o imitacinę, pačios bendrovės dirbtinai padidintą naudą vartotojams“, - rašoma pranešime.

Tai antras kartas, kai KT skiria baudą „Cherry Media LT“, o bendrovė sprendimą apskundžia. Praėjusių metų birželį KT įmonei skyrė 4.953 Eur baudą. Tuo metu „Cherry Media“ nubausta, nes jos „skleistose reklamose nurodyta prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės“. Tačiau Vilniaus apygardos administracinis teismas šių metų vasarį iš dalies patenkino „Cherry Media“ skundą ir baudą sumažino iki 4.489 Eur. KT teismo sprendimą sumažinti baudą „ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei“ apskundė aukštesnės instancijos teismui.

„Nesutinkame su nuosprendžio motyvuojamosios dalies argumentais“, – VŽ atsiųstame komentare sako Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ savininkė ir vadovė.

„Reklamose naudojome didžiausių originalių kvepalų parduotuvių kainas, kai KT baudą skyrė remdamasi mažų, nišinių ir dažnai menkai žinomų internetinių parduotuvių kainomis“, – aiškina ji.

Pasak p. Palaimaitės, nagrinėjamus reklaminius pasiūlymus atsidarė 73 vartotojai, nors portale kasdien apsilanko beveik 30.000.

„Manome, kad pažeidimas yra formalus ir juo nebuvo padaryta jokia žala, todėl paskirta sankcija yra neadekvati“, – teigia vadovė.

Bendrovė, anot jos, šiuo metu sprendžia, ar kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą. Tuo pačiu „Beta Media“ patobulino savo sistemas, „kad daugiau tokių nesusipratimų nekiltų“.

VŽ rašė, kad šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau