„Cherry Media LT“ nepavyko išvengti baudos

Publikuota: 2015-12-08
Atnaujinta 2015-12-09 07:42
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Teismas nusprendė, kad grupinio apsipirkimo UAB „Cherry Media LT“ (rugsėjį persivadinusi į „Beta Media“) teisėtai nubausta už klaidinančią reklamą.

Šių metų birželio mėnesį Konkurencijos taryba (KT) bendrovei, valdančiai portalą „Beta.lt“, skyrė 17.522 Eur baudą už tai, kad portale buvo skelbta klaidinanti „Lacoste“ kvepalų reklama.

„Cherry Media LT“ šį KT sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniui teismui (VAAT). Tačiau teismo nuomone KT teisingai nubaudė bendrovę, nes nuo 2014 m. gruodžio 23 d. iki 2015 m. sausio 6 d. skleistose reklamose buvo nurodyta klaidinanti kvepalų vertė, skelbiama teismo pranešime.

„Teismas pažymi, kad bendrovė, reklamoje pateikdama jos siūlomos kvepalų kainos ir nepagrįstos palyginamosios kainos palyginimą, akcentavo ir pabrėžė reklaminio pasiūlymo patrauklumą, nurodė ne realią, o imitacinę, pačios bendrovės dirbtinai padidintą naudą vartotojams“, - rašoma pranešime.

Tai antras kartas, kai KT skiria baudą „Cherry Media LT“, o bendrovė sprendimą apskundžia. Praėjusių metų birželį KT įmonei skyrė 4.953 Eur baudą. Tuo metu „Cherry Media“ nubausta, nes jos „skleistose reklamose nurodyta prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės“. Tačiau Vilniaus apygardos administracinis teismas šių metų vasarį iš dalies patenkino „Cherry Media“ skundą ir baudą sumažino iki 4.489 Eur. KT teismo sprendimą sumažinti baudą „ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei“ apskundė aukštesnės instancijos teismui.

„Nesutinkame su nuosprendžio motyvuojamosios dalies argumentais“, – VŽ atsiųstame komentare sako Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ savininkė ir vadovė.

„Reklamose naudojome didžiausių originalių kvepalų parduotuvių kainas, kai KT baudą skyrė remdamasi mažų, nišinių ir dažnai menkai žinomų internetinių parduotuvių kainomis“, – aiškina ji.

Pasak p. Palaimaitės, nagrinėjamus reklaminius pasiūlymus atsidarė 73 vartotojai, nors portale kasdien apsilanko beveik 30.000.

„Manome, kad pažeidimas yra formalus ir juo nebuvo padaryta jokia žala, todėl paskirta sankcija yra neadekvati“, – teigia vadovė.

Bendrovė, anot jos, šiuo metu sprendžia, ar kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą. Tuo pačiu „Beta Media“ patobulino savo sistemas, „kad daugiau tokių nesusipratimų nekiltų“.

VŽ rašė, kad šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau