„Cherry Media LT“ nepavyko išvengti baudos

Publikuota: 2015-12-08
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Teismas nusprendė, kad grupinio apsipirkimo UAB „Cherry Media LT“ (rugsėjį persivadinusi į „Beta Media“) teisėtai nubausta už klaidinančią reklamą.

Šių metų birželio mėnesį Konkurencijos taryba (KT) bendrovei, valdančiai portalą „Beta.lt“, skyrė 17.522 Eur baudą už tai, kad portale buvo skelbta klaidinanti „Lacoste“ kvepalų reklama.

„Cherry Media LT“ šį KT sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniui teismui (VAAT). Tačiau teismo nuomone KT teisingai nubaudė bendrovę, nes nuo 2014 m. gruodžio 23 d. iki 2015 m. sausio 6 d. skleistose reklamose buvo nurodyta klaidinanti kvepalų vertė, skelbiama teismo pranešime.

„Teismas pažymi, kad bendrovė, reklamoje pateikdama jos siūlomos kvepalų kainos ir nepagrįstos palyginamosios kainos palyginimą, akcentavo ir pabrėžė reklaminio pasiūlymo patrauklumą, nurodė ne realią, o imitacinę, pačios bendrovės dirbtinai padidintą naudą vartotojams“, - rašoma pranešime.

Tai antras kartas, kai KT skiria baudą „Cherry Media LT“, o bendrovė sprendimą apskundžia. Praėjusių metų birželį KT įmonei skyrė 4.953 Eur baudą. Tuo metu „Cherry Media“ nubausta, nes jos „skleistose reklamose nurodyta prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės“. Tačiau Vilniaus apygardos administracinis teismas šių metų vasarį iš dalies patenkino „Cherry Media“ skundą ir baudą sumažino iki 4.489 Eur. KT teismo sprendimą sumažinti baudą „ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei“ apskundė aukštesnės instancijos teismui.

„Nesutinkame su nuosprendžio motyvuojamosios dalies argumentais“, – VŽ atsiųstame komentare sako Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ savininkė ir vadovė.

„Reklamose naudojome didžiausių originalių kvepalų parduotuvių kainas, kai KT baudą skyrė remdamasi mažų, nišinių ir dažnai menkai žinomų internetinių parduotuvių kainomis“, – aiškina ji.

Pasak p. Palaimaitės, nagrinėjamus reklaminius pasiūlymus atsidarė 73 vartotojai, nors portale kasdien apsilanko beveik 30.000.

„Manome, kad pažeidimas yra formalus ir juo nebuvo padaryta jokia žala, todėl paskirta sankcija yra neadekvati“, – teigia vadovė.

Bendrovė, anot jos, šiuo metu sprendžia, ar kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą. Tuo pačiu „Beta Media“ patobulino savo sistemas, „kad daugiau tokių nesusipratimų nekiltų“.

VŽ rašė, kad šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau