„Cherry Media LT“ nepavyko išvengti baudos

Publikuota: 2015-12-08
Atnaujinta 2015-12-09 07:42
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Teismas nusprendė, kad grupinio apsipirkimo UAB „Cherry Media LT“ (rugsėjį persivadinusi į „Beta Media“) teisėtai nubausta už klaidinančią reklamą.

Šių metų birželio mėnesį Konkurencijos taryba (KT) bendrovei, valdančiai portalą „Beta.lt“, skyrė 17.522 Eur baudą už tai, kad portale buvo skelbta klaidinanti „Lacoste“ kvepalų reklama.

„Cherry Media LT“ šį KT sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniui teismui (VAAT). Tačiau teismo nuomone KT teisingai nubaudė bendrovę, nes nuo 2014 m. gruodžio 23 d. iki 2015 m. sausio 6 d. skleistose reklamose buvo nurodyta klaidinanti kvepalų vertė, skelbiama teismo pranešime.

„Teismas pažymi, kad bendrovė, reklamoje pateikdama jos siūlomos kvepalų kainos ir nepagrįstos palyginamosios kainos palyginimą, akcentavo ir pabrėžė reklaminio pasiūlymo patrauklumą, nurodė ne realią, o imitacinę, pačios bendrovės dirbtinai padidintą naudą vartotojams“, - rašoma pranešime.

Tai antras kartas, kai KT skiria baudą „Cherry Media LT“, o bendrovė sprendimą apskundžia. Praėjusių metų birželį KT įmonei skyrė 4.953 Eur baudą. Tuo metu „Cherry Media“ nubausta, nes jos „skleistose reklamose nurodyta prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės“. Tačiau Vilniaus apygardos administracinis teismas šių metų vasarį iš dalies patenkino „Cherry Media“ skundą ir baudą sumažino iki 4.489 Eur. KT teismo sprendimą sumažinti baudą „ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei“ apskundė aukštesnės instancijos teismui.

„Nesutinkame su nuosprendžio motyvuojamosios dalies argumentais“, – VŽ atsiųstame komentare sako Alvydė Palaimaitė, „Beta Media“ savininkė ir vadovė.

„Reklamose naudojome didžiausių originalių kvepalų parduotuvių kainas, kai KT baudą skyrė remdamasi mažų, nišinių ir dažnai menkai žinomų internetinių parduotuvių kainomis“, – aiškina ji.

Pasak p. Palaimaitės, nagrinėjamus reklaminius pasiūlymus atsidarė 73 vartotojai, nors portale kasdien apsilanko beveik 30.000.

„Manome, kad pažeidimas yra formalus ir juo nebuvo padaryta jokia žala, todėl paskirta sankcija yra neadekvati“, – teigia vadovė.

Bendrovė, anot jos, šiuo metu sprendžia, ar kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą. Tuo pačiu „Beta Media“ patobulino savo sistemas, „kad daugiau tokių nesusipratimų nekiltų“.

VŽ rašė, kad šį rudenį Taline įsikūrusi valdančioji „Cherry Media“ bendrovė lietuvišką verslo dalį pardavė Lietuvos padalinio vadovei p. Palaimaitei. Įvykus sandoriui „Cherry Media LT“ pakeitė pavadinimą į „Beta Media“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau