Antrus metus iš eilės „New!“ parsiveža bronzą

Publikuota: 2015-11-27
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp šimtų reklamos darbų nepasiklydo ir bronzinį laimėjimą į Lietuvą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica“ parsiveža reklamos agentūra „New!“. Laimėjimas skirtas už plakatus, kurtus knygynui „Mint Vinetu“. Bronzą iš šio festivalio „New!“ parsiveža antrus metus iš eilės.

„Epica Awards“, vieni seniausiai rengiamų kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, jog komisija,vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis. Šiemet „Epica Awards“ buvo surengti 29 kartą.

Tarp šiemetinių dalyvių – 585 reklamos ir komunikacijos agentūros iš 75 šalių. Daugiausia apdovanojimų išsivežė Didžiosios Britanijos agentūros (51, 16 jų – auksas), toliau rikiuojasi Prancūzija, JAV, Turkija.

„Epica“ šiemet Metų agentūrų tinklu skelbia BBDO (43 apdovanojimai, įskaitant 11 aukso). Metų agentūra – „AdamandeveDDB“ (14 apdovanojimų, iskaitant vieną didįjį prizą ir 4 aukso).

Lietuvių agentūros „New!“ plakatai, kurti knygynui „Mint Vinetu“, teigiantys, jog knygos yra vis dar geriausia paieška daugeliui svarbiausių klausimų, laimėjo bronzą mažmeninių paslaugų reklamų kategorijoje.

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, besidžiaugdamas apdovanojimu, pabrėžia, jog tai vienas svarbiausių festivalių Europoje, besirikiuojantis po didžiausiojo – Kanų liūtų „Cannes Lions“.

„Tad ir dauguma „Epica“ nugalėtojų – jau laimėję ne po vieną apdovanojimą stipriausiuose ir didžiausiuose Europos kūrybingumo festivaliuose. Garbė ir mums parsivežti bronzą iš čia. Tai būdas pasitikrinti savo jėgas tarptautinėje rinkoje, džiugu, kad darbai kuriami mažoje Lietuvos rinkoje, yra pastebimi ir vertinami. Žinoma, vargu ar tai pavirs eile klientų iš užsienio ar Lietuvos, tai labiau patirtis ir nauda ilgalaikiam agentūros įvaizdžiui“, – kalba p. Ramanauskas.

„New!“ šiemetiniam festivaliui teikė 3 darbus, tačiau sėkmė lydėjo tik „Mint Vinetu“ reklamas.

Šie „Mint Vinetu“ plakatai jau yra laimėję dar 2 bronzinius apdovanojimus: vieną šiais metais Baltarusijoje vykusiame reklamos festivalyje „White Square“, kitą Estijoje organizuotame Baltijos šalių „Baltic Best“. Lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ šie „Mint Vinetu“ daryti darbai nebuvo pastebėti.

Reklamos agentūra „New!“ pernai taip pat buvo vienintelė „Epica“ apdovanojimus parsivežusi dalyvė iš Lietuvos. Tąkart bronza buvo gauta už klipą D.Efect „Beauty Of Imperfection“. 2011 m. „New! iš „Epica“ taip pat grįžo su bronza už prekybos tinklo „Iki“ pakuočių dizainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 6

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau