Antrus metus iš eilės „New!“ parsiveža bronzą

Publikuota: 2015-11-27
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp šimtų reklamos darbų nepasiklydo ir bronzinį laimėjimą į Lietuvą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica“ parsiveža reklamos agentūra „New!“. Laimėjimas skirtas už plakatus, kurtus knygynui „Mint Vinetu“. Bronzą iš šio festivalio „New!“ parsiveža antrus metus iš eilės.

„Epica Awards“, vieni seniausiai rengiamų kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, jog komisija,vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis. Šiemet „Epica Awards“ buvo surengti 29 kartą.

Tarp šiemetinių dalyvių – 585 reklamos ir komunikacijos agentūros iš 75 šalių. Daugiausia apdovanojimų išsivežė Didžiosios Britanijos agentūros (51, 16 jų – auksas), toliau rikiuojasi Prancūzija, JAV, Turkija.

„Epica“ šiemet Metų agentūrų tinklu skelbia BBDO (43 apdovanojimai, įskaitant 11 aukso). Metų agentūra – „AdamandeveDDB“ (14 apdovanojimų, iskaitant vieną didįjį prizą ir 4 aukso).

Lietuvių agentūros „New!“ plakatai, kurti knygynui „Mint Vinetu“, teigiantys, jog knygos yra vis dar geriausia paieška daugeliui svarbiausių klausimų, laimėjo bronzą mažmeninių paslaugų reklamų kategorijoje.

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, besidžiaugdamas apdovanojimu, pabrėžia, jog tai vienas svarbiausių festivalių Europoje, besirikiuojantis po didžiausiojo – Kanų liūtų „Cannes Lions“.

„Tad ir dauguma „Epica“ nugalėtojų – jau laimėję ne po vieną apdovanojimą stipriausiuose ir didžiausiuose Europos kūrybingumo festivaliuose. Garbė ir mums parsivežti bronzą iš čia. Tai būdas pasitikrinti savo jėgas tarptautinėje rinkoje, džiugu, kad darbai kuriami mažoje Lietuvos rinkoje, yra pastebimi ir vertinami. Žinoma, vargu ar tai pavirs eile klientų iš užsienio ar Lietuvos, tai labiau patirtis ir nauda ilgalaikiam agentūros įvaizdžiui“, – kalba p. Ramanauskas.

„New!“ šiemetiniam festivaliui teikė 3 darbus, tačiau sėkmė lydėjo tik „Mint Vinetu“ reklamas.

Šie „Mint Vinetu“ plakatai jau yra laimėję dar 2 bronzinius apdovanojimus: vieną šiais metais Baltarusijoje vykusiame reklamos festivalyje „White Square“, kitą Estijoje organizuotame Baltijos šalių „Baltic Best“. Lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ šie „Mint Vinetu“ daryti darbai nebuvo pastebėti.

Reklamos agentūra „New!“ pernai taip pat buvo vienintelė „Epica“ apdovanojimus parsivežusi dalyvė iš Lietuvos. Tąkart bronza buvo gauta už klipą D.Efect „Beauty Of Imperfection“. 2011 m. „New! iš „Epica“ taip pat grįžo su bronza už prekybos tinklo „Iki“ pakuočių dizainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau