Antrus metus iš eilės „New!“ parsiveža bronzą

Publikuota: 2015-11-27
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp šimtų reklamos darbų nepasiklydo ir bronzinį laimėjimą į Lietuvą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica“ parsiveža reklamos agentūra „New!“. Laimėjimas skirtas už plakatus, kurtus knygynui „Mint Vinetu“. Bronzą iš šio festivalio „New!“ parsiveža antrus metus iš eilės.

„Epica Awards“, vieni seniausiai rengiamų kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, jog komisija,vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis. Šiemet „Epica Awards“ buvo surengti 29 kartą.

Tarp šiemetinių dalyvių – 585 reklamos ir komunikacijos agentūros iš 75 šalių. Daugiausia apdovanojimų išsivežė Didžiosios Britanijos agentūros (51, 16 jų – auksas), toliau rikiuojasi Prancūzija, JAV, Turkija.

„Epica“ šiemet Metų agentūrų tinklu skelbia BBDO (43 apdovanojimai, įskaitant 11 aukso). Metų agentūra – „AdamandeveDDB“ (14 apdovanojimų, iskaitant vieną didįjį prizą ir 4 aukso).

Lietuvių agentūros „New!“ plakatai, kurti knygynui „Mint Vinetu“, teigiantys, jog knygos yra vis dar geriausia paieška daugeliui svarbiausių klausimų, laimėjo bronzą mažmeninių paslaugų reklamų kategorijoje.

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, besidžiaugdamas apdovanojimu, pabrėžia, jog tai vienas svarbiausių festivalių Europoje, besirikiuojantis po didžiausiojo – Kanų liūtų „Cannes Lions“.

„Tad ir dauguma „Epica“ nugalėtojų – jau laimėję ne po vieną apdovanojimą stipriausiuose ir didžiausiuose Europos kūrybingumo festivaliuose. Garbė ir mums parsivežti bronzą iš čia. Tai būdas pasitikrinti savo jėgas tarptautinėje rinkoje, džiugu, kad darbai kuriami mažoje Lietuvos rinkoje, yra pastebimi ir vertinami. Žinoma, vargu ar tai pavirs eile klientų iš užsienio ar Lietuvos, tai labiau patirtis ir nauda ilgalaikiam agentūros įvaizdžiui“, – kalba p. Ramanauskas.

„New!“ šiemetiniam festivaliui teikė 3 darbus, tačiau sėkmė lydėjo tik „Mint Vinetu“ reklamas.

Šie „Mint Vinetu“ plakatai jau yra laimėję dar 2 bronzinius apdovanojimus: vieną šiais metais Baltarusijoje vykusiame reklamos festivalyje „White Square“, kitą Estijoje organizuotame Baltijos šalių „Baltic Best“. Lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ šie „Mint Vinetu“ daryti darbai nebuvo pastebėti.

Reklamos agentūra „New!“ pernai taip pat buvo vienintelė „Epica“ apdovanojimus parsivežusi dalyvė iš Lietuvos. Tąkart bronza buvo gauta už klipą D.Efect „Beauty Of Imperfection“. 2011 m. „New! iš „Epica“ taip pat grįžo su bronza už prekybos tinklo „Iki“ pakuočių dizainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 16

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau