Antrus metus iš eilės „New!“ parsiveža bronzą

Publikuota: 2015-11-27
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp šimtų reklamos darbų nepasiklydo ir bronzinį laimėjimą į Lietuvą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica“ parsiveža reklamos agentūra „New!“. Laimėjimas skirtas už plakatus, kurtus knygynui „Mint Vinetu“. Bronzą iš šio festivalio „New!“ parsiveža antrus metus iš eilės.

„Epica Awards“, vieni seniausiai rengiamų kūrybingumo apdovanojimų, iš kitų reklamos festivalių išsiskiria tuo, jog komisija,vertinanti pateiktus darbus, sudaryta ne iš rinkodaros ekspertų, o iš žurnalistų, rašančių komunikacijos ir rinkodaros temomis. Šiemet „Epica Awards“ buvo surengti 29 kartą.

Tarp šiemetinių dalyvių – 585 reklamos ir komunikacijos agentūros iš 75 šalių. Daugiausia apdovanojimų išsivežė Didžiosios Britanijos agentūros (51, 16 jų – auksas), toliau rikiuojasi Prancūzija, JAV, Turkija.

„Epica“ šiemet Metų agentūrų tinklu skelbia BBDO (43 apdovanojimai, įskaitant 11 aukso). Metų agentūra – „AdamandeveDDB“ (14 apdovanojimų, iskaitant vieną didįjį prizą ir 4 aukso).

Lietuvių agentūros „New!“ plakatai, kurti knygynui „Mint Vinetu“, teigiantys, jog knygos yra vis dar geriausia paieška daugeliui svarbiausių klausimų, laimėjo bronzą mažmeninių paslaugų reklamų kategorijoje.

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, besidžiaugdamas apdovanojimu, pabrėžia, jog tai vienas svarbiausių festivalių Europoje, besirikiuojantis po didžiausiojo – Kanų liūtų „Cannes Lions“.

„Tad ir dauguma „Epica“ nugalėtojų – jau laimėję ne po vieną apdovanojimą stipriausiuose ir didžiausiuose Europos kūrybingumo festivaliuose. Garbė ir mums parsivežti bronzą iš čia. Tai būdas pasitikrinti savo jėgas tarptautinėje rinkoje, džiugu, kad darbai kuriami mažoje Lietuvos rinkoje, yra pastebimi ir vertinami. Žinoma, vargu ar tai pavirs eile klientų iš užsienio ar Lietuvos, tai labiau patirtis ir nauda ilgalaikiam agentūros įvaizdžiui“, – kalba p. Ramanauskas.

„New!“ šiemetiniam festivaliui teikė 3 darbus, tačiau sėkmė lydėjo tik „Mint Vinetu“ reklamas.

Šie „Mint Vinetu“ plakatai jau yra laimėję dar 2 bronzinius apdovanojimus: vieną šiais metais Baltarusijoje vykusiame reklamos festivalyje „White Square“, kitą Estijoje organizuotame Baltijos šalių „Baltic Best“. Lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ šie „Mint Vinetu“ daryti darbai nebuvo pastebėti.

Reklamos agentūra „New!“ pernai taip pat buvo vienintelė „Epica“ apdovanojimus parsivežusi dalyvė iš Lietuvos. Tąkart bronza buvo gauta už klipą D.Efect „Beauty Of Imperfection“. 2011 m. „New! iš „Epica“ taip pat grįžo su bronza už prekybos tinklo „Iki“ pakuočių dizainą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau