„Mezon“ – naujos paslaugos ir prekės ženklas

Publikuota: 2015-11-25
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Valstybės valdoma AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradeda teikti 4G LTE interneto paslaugas, kartu atnaujina ir savo prekių ženklą „Mezon“. Pakeistas įmonės logotipas, šūkis ir vizualinis identitetas.

„Tinklo modernizavimas sukūrė prielaidų kartu atnaujinti ir prekių ženklą. Vartotojų poreikiai sparčiai auga, o internetas jau seniai tapo gyvenimo dalimi. Mūsų vartotojams itin svarbu bendravimas ir laisvė. Nemaža dalis jų – e. kartos atstovai, kurie pabunda su internetu“, – kalba Vaida Burvienė, Telecentro komunikacijos vadovė.

Naują bendrovės įvaizdį kūrė reklamos agentūra „McCann Vilnius“. Naujasis šūkis skelbia – „Neribotas internetas“, o pokyčius pristatančios kampanijos – „Pasileisk plaukus“.

„Naujasis „Mezon“ logotipas įkūnija šiuolaikinį internetą. Čia nepasiklysti padeda grotelių simbolis, kuriuo žymimos atskiros temos. Šis simbolis jaunesniems interneto vartotojams tapo toks pat neatsiejamas klaviatūros simbolis, kaip ir bet kurios raidės. Kampanijos ašis – interneto folkloras ir jo herojai, tad ir pokyčius pristatančiame klipe – interneto žvaigždės, nuo maisto kritiko Andriaus Užkalnio iki fotografės Linos Ramanauskienės“, – kalba Mantas Velykis „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas.

Atnaujintos „Mezon“ 4G LTE interneto paslaugos pirmiausia pradedamos teikti Klaipėdoje, Utenoje, Alytuje, Anykščiuose, Telšiuose bei Tauragėje.

„Šie regionai buvo pasirinkti atsižvelgiant į esamų bei potencialių klientų skaičių bei poreikį gerinti paslaugų kokybę. Norėjosi, kad kampanijos startas pademonstruotų išskirtinį dėmesį kiekvienam regionui, tad ir vizualiniai sprendimai individualizuoti“, – pabrėžia p. Burvienė.

Ponas Velykis priduria, jog apie naujos kartos neribotą internetą pranešama kiekvienam miestui tik su jam skirtomis reklaminėmis priemonėmis, tad tai, ką mato klaipėdiečiai, nebūtinai pamatys alytiškiai.

Iki šiol Telecentras tiekė bevielį internetą per „WiMax“ platformą, kuri naudoja kitus dažnius nei LTE. Telecentro sprendimas migruoti į LTE sukėlė privačių mobiliųjų operatorių pasipiktinimą. Pastarieji taip pat naudoja 4G LTE tinklą, kuriuo savo vartotojams teikia mobilųjį internetą. Privataus sektoriaus atstovai baiminosi, kad Telecentras gali sulaukti Vyriausybės subsidijų ar kitokios išskirtinės pagalbos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 6

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau