„Mezon“ – naujos paslaugos ir prekės ženklas

Publikuota: 2015-11-25
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Valstybės valdoma AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradeda teikti 4G LTE interneto paslaugas, kartu atnaujina ir savo prekių ženklą „Mezon“. Pakeistas įmonės logotipas, šūkis ir vizualinis identitetas.

„Tinklo modernizavimas sukūrė prielaidų kartu atnaujinti ir prekių ženklą. Vartotojų poreikiai sparčiai auga, o internetas jau seniai tapo gyvenimo dalimi. Mūsų vartotojams itin svarbu bendravimas ir laisvė. Nemaža dalis jų – e. kartos atstovai, kurie pabunda su internetu“, – kalba Vaida Burvienė, Telecentro komunikacijos vadovė.

Naują bendrovės įvaizdį kūrė reklamos agentūra „McCann Vilnius“. Naujasis šūkis skelbia – „Neribotas internetas“, o pokyčius pristatančios kampanijos – „Pasileisk plaukus“.

„Naujasis „Mezon“ logotipas įkūnija šiuolaikinį internetą. Čia nepasiklysti padeda grotelių simbolis, kuriuo žymimos atskiros temos. Šis simbolis jaunesniems interneto vartotojams tapo toks pat neatsiejamas klaviatūros simbolis, kaip ir bet kurios raidės. Kampanijos ašis – interneto folkloras ir jo herojai, tad ir pokyčius pristatančiame klipe – interneto žvaigždės, nuo maisto kritiko Andriaus Užkalnio iki fotografės Linos Ramanauskienės“, – kalba Mantas Velykis „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas.

Atnaujintos „Mezon“ 4G LTE interneto paslaugos pirmiausia pradedamos teikti Klaipėdoje, Utenoje, Alytuje, Anykščiuose, Telšiuose bei Tauragėje.

„Šie regionai buvo pasirinkti atsižvelgiant į esamų bei potencialių klientų skaičių bei poreikį gerinti paslaugų kokybę. Norėjosi, kad kampanijos startas pademonstruotų išskirtinį dėmesį kiekvienam regionui, tad ir vizualiniai sprendimai individualizuoti“, – pabrėžia p. Burvienė.

Ponas Velykis priduria, jog apie naujos kartos neribotą internetą pranešama kiekvienam miestui tik su jam skirtomis reklaminėmis priemonėmis, tad tai, ką mato klaipėdiečiai, nebūtinai pamatys alytiškiai.

Iki šiol Telecentras tiekė bevielį internetą per „WiMax“ platformą, kuri naudoja kitus dažnius nei LTE. Telecentro sprendimas migruoti į LTE sukėlė privačių mobiliųjų operatorių pasipiktinimą. Pastarieji taip pat naudoja 4G LTE tinklą, kuriuo savo vartotojams teikia mobilųjį internetą. Privataus sektoriaus atstovai baiminosi, kad Telecentras gali sulaukti Vyriausybės subsidijų ar kitokios išskirtinės pagalbos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rusų startuolis reklamas nori kelti į dangų 1

Ar naktį danguje vietoj Didžiųjų Grįžulo Ratų norėtumėte matyti „McDonald‘s“ logotipą? Rusų startuolis „Start...

Laisvalaikis
2019.01.23
NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi 3

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros...

Rinkodara
2019.01.23
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
2019.01.23
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium 2

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
2019.01.23
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau