Apdovanotos geriausios lietuviškos pakuotės

Publikuota: 2015-11-20

Penktadienio vakarą Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF metu apdovanoti geriausi lietuviškos pakuotės dizaino darbai.

Pirmą kartą vykusiuose Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) pirmosios vietos buvo skirtos trijose kategorijose: alkoholinių gėrimų kategorije „Sakiškių alaus“ pakuotėms, kurtoms dizainerio Sigito Gužausko, maisto ir produktų bei gėrimų kategorijoje –„Sucre Macarons“, naujam „Biržų duonos“ prekės ženklui, kuriam pakuotes kūrė dizaineris Edvardas Kavarskas ir Raimonda Kirpliukaitė, „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė.

Sveikatos bei grožio kategorijoje pirmą vietą laimėjo „You&Oil“ pakuotės, kurtos dizainerių Valerijos Žilėnienės, Algirdo Oranto, Irmanto Savulionio, prie strategijos kūrimo prisidėjo „Black Swan Brands“ (užsakovas – UAB „Biokosmetikos manufaktūra“).

Pirmą kartą – beveik 100 darbų

Nors NAPA vyko pirmą kartą, organizatoriai sulaukė net 99 darbų. Gediminas Lašas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos pirmininkas ir konkurso komisijos pirmininkas, pabrėžia, jog tai tik parodo pakuotės dizaino svarbą šiandieniniame pasaulyje.

Nominantai galėjo teikti darbus darytus nuo 2013 m. iki šių metų rudens. 99 konkursui pateikti darbai konkuravo 5 kategorijose, 39 pateko į finalą, o 13 jų buvo apdovanoti.

Antrąsias vietas skirtingose kategorijose pelnė: alkoholinių gėrimų „Stumbro Starka“ (dizainerė Asta Kaušpėdaitė, „Studija Creata“), maisto kategorijoje – „La Naya“ šokoladas (dizainerė Gabija Platūkytė), sveikatos ir grožio kategorijoje – „Biok dermatology“ (pakuotės autoriai „Juicy Square“, „Biok laboratorija“) pakuotės.

Privataus prekių ženklo kategorijoje antroji vieta teko „Narvesen“ pakuotėms (reklamos agentūra „McCann Vilnius“, kūrybos vadovas Mantas Velykis, dizaineriai – Džiugas Valančauskas, Justina Steponavičiūtė). Antroji vieta teko ir „Flowerscope“ pakuotei (kūrinio autorius – Žilvinas Stankevičius).

Atitinkamai trečia vieta teko: alkoholinių gėrimų kategorijoje – „Stumbras Vodka Premium Organic“ (dizaineris – Edvardas Kavarskas). Maisto produktų ir gėrimų kategorijoje – šaltai brandintos kavos pakuotei (autorius – Emanuelis Ryklys). Sveikatos ir grožio kategorijoje – „Theatre Perfumes Collection“ (autoriai: Dovilė Džervutė ir Aistis Mickevičius).

Trečia vieta privataus prekių ženklo kategorijoje teko „Saulės pienui“ (reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“), taip pat „Wisdom Trash“ pakuotėms (meno vadovas / dizaineris – Andrius Petkevičius).

NAPA vertinimo komisija buvo sudaryta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, rinkodaros bei mokslo srities ekspertų, taip pat konkurso organizatorių atstovų.

„Pakuotė, jos dizainas tampa aktualesnis daugeliui Lietuvos gamintojų“, – pažymi Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų „Studio Libre“ ir „Étiquette“ steigėjų. Pasak jo, daugelis NAPA apdovanotųjų jau buvo laimėję ar sėkmės laurus skynė ir užsienyje vykusiuose konkursuose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ ginčą dėl reklamos sprendžia teisme

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ skundžia „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės...

Rinkodara
2018.08.20
„Eesti Meedia“ įgyvendino Konkurencijos tarybos įpareigojimus 3

Konkurencijos taryba teigia, kad Estijos bendrovė „Eesti Meedia“, kuriai buvo atsisakyta suteikti leidimą...

Rinkodara
2018.08.20
Grožio prekių rinka: augimas lėtėja, braunasi konkurentai Premium 2

Ramų santūriai augančių kosmetikos ir parfumerijos prekių tinklų gyvenimą jaukia konkurenciją jiems...

Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 2

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 8

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 24

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau