Apdovanotos geriausios lietuviškos pakuotės

Publikuota: 2015-11-20

Penktadienio vakarą Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF metu apdovanoti geriausi lietuviškos pakuotės dizaino darbai.

Pirmą kartą vykusiuose Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) pirmosios vietos buvo skirtos trijose kategorijose: alkoholinių gėrimų kategorije „Sakiškių alaus“ pakuotėms, kurtoms dizainerio Sigito Gužausko, maisto ir produktų bei gėrimų kategorijoje –„Sucre Macarons“, naujam „Biržų duonos“ prekės ženklui, kuriam pakuotes kūrė dizaineris Edvardas Kavarskas ir Raimonda Kirpliukaitė, „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė.

Sveikatos bei grožio kategorijoje pirmą vietą laimėjo „You&Oil“ pakuotės, kurtos dizainerių Valerijos Žilėnienės, Algirdo Oranto, Irmanto Savulionio, prie strategijos kūrimo prisidėjo „Black Swan Brands“ (užsakovas – UAB „Biokosmetikos manufaktūra“).

Pirmą kartą – beveik 100 darbų

Nors NAPA vyko pirmą kartą, organizatoriai sulaukė net 99 darbų. Gediminas Lašas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos pirmininkas ir konkurso komisijos pirmininkas, pabrėžia, jog tai tik parodo pakuotės dizaino svarbą šiandieniniame pasaulyje.

Nominantai galėjo teikti darbus darytus nuo 2013 m. iki šių metų rudens. 99 konkursui pateikti darbai konkuravo 5 kategorijose, 39 pateko į finalą, o 13 jų buvo apdovanoti.

Antrąsias vietas skirtingose kategorijose pelnė: alkoholinių gėrimų „Stumbro Starka“ (dizainerė Asta Kaušpėdaitė, „Studija Creata“), maisto kategorijoje – „La Naya“ šokoladas (dizainerė Gabija Platūkytė), sveikatos ir grožio kategorijoje – „Biok dermatology“ (pakuotės autoriai „Juicy Square“, „Biok laboratorija“) pakuotės.

Privataus prekių ženklo kategorijoje antroji vieta teko „Narvesen“ pakuotėms (reklamos agentūra „McCann Vilnius“, kūrybos vadovas Mantas Velykis, dizaineriai – Džiugas Valančauskas, Justina Steponavičiūtė). Antroji vieta teko ir „Flowerscope“ pakuotei (kūrinio autorius – Žilvinas Stankevičius).

Atitinkamai trečia vieta teko: alkoholinių gėrimų kategorijoje – „Stumbras Vodka Premium Organic“ (dizaineris – Edvardas Kavarskas). Maisto produktų ir gėrimų kategorijoje – šaltai brandintos kavos pakuotei (autorius – Emanuelis Ryklys). Sveikatos ir grožio kategorijoje – „Theatre Perfumes Collection“ (autoriai: Dovilė Džervutė ir Aistis Mickevičius).

Trečia vieta privataus prekių ženklo kategorijoje teko „Saulės pienui“ (reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“), taip pat „Wisdom Trash“ pakuotėms (meno vadovas / dizaineris – Andrius Petkevičius).

NAPA vertinimo komisija buvo sudaryta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, rinkodaros bei mokslo srities ekspertų, taip pat konkurso organizatorių atstovų.

„Pakuotė, jos dizainas tampa aktualesnis daugeliui Lietuvos gamintojų“, – pažymi Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų „Studio Libre“ ir „Étiquette“ steigėjų. Pasak jo, daugelis NAPA apdovanotųjų jau buvo laimėję ar sėkmės laurus skynė ir užsienyje vykusiuose konkursuose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau