Apdovanotos geriausios lietuviškos pakuotės

Publikuota: 2015-11-20

Penktadienio vakarą Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF metu apdovanoti geriausi lietuviškos pakuotės dizaino darbai.

Pirmą kartą vykusiuose Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) pirmosios vietos buvo skirtos trijose kategorijose: alkoholinių gėrimų kategorije „Sakiškių alaus“ pakuotėms, kurtoms dizainerio Sigito Gužausko, maisto ir produktų bei gėrimų kategorijoje –„Sucre Macarons“, naujam „Biržų duonos“ prekės ženklui, kuriam pakuotes kūrė dizaineris Edvardas Kavarskas ir Raimonda Kirpliukaitė, „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė.

Sveikatos bei grožio kategorijoje pirmą vietą laimėjo „You&Oil“ pakuotės, kurtos dizainerių Valerijos Žilėnienės, Algirdo Oranto, Irmanto Savulionio, prie strategijos kūrimo prisidėjo „Black Swan Brands“ (užsakovas – UAB „Biokosmetikos manufaktūra“).

Pirmą kartą – beveik 100 darbų

Nors NAPA vyko pirmą kartą, organizatoriai sulaukė net 99 darbų. Gediminas Lašas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos pirmininkas ir konkurso komisijos pirmininkas, pabrėžia, jog tai tik parodo pakuotės dizaino svarbą šiandieniniame pasaulyje.

Nominantai galėjo teikti darbus darytus nuo 2013 m. iki šių metų rudens. 99 konkursui pateikti darbai konkuravo 5 kategorijose, 39 pateko į finalą, o 13 jų buvo apdovanoti.

Antrąsias vietas skirtingose kategorijose pelnė: alkoholinių gėrimų „Stumbro Starka“ (dizainerė Asta Kaušpėdaitė, „Studija Creata“), maisto kategorijoje – „La Naya“ šokoladas (dizainerė Gabija Platūkytė), sveikatos ir grožio kategorijoje – „Biok dermatology“ (pakuotės autoriai „Juicy Square“, „Biok laboratorija“) pakuotės.

Privataus prekių ženklo kategorijoje antroji vieta teko „Narvesen“ pakuotėms (reklamos agentūra „McCann Vilnius“, kūrybos vadovas Mantas Velykis, dizaineriai – Džiugas Valančauskas, Justina Steponavičiūtė). Antroji vieta teko ir „Flowerscope“ pakuotei (kūrinio autorius – Žilvinas Stankevičius).

Atitinkamai trečia vieta teko: alkoholinių gėrimų kategorijoje – „Stumbras Vodka Premium Organic“ (dizaineris – Edvardas Kavarskas). Maisto produktų ir gėrimų kategorijoje – šaltai brandintos kavos pakuotei (autorius – Emanuelis Ryklys). Sveikatos ir grožio kategorijoje – „Theatre Perfumes Collection“ (autoriai: Dovilė Džervutė ir Aistis Mickevičius).

Trečia vieta privataus prekių ženklo kategorijoje teko „Saulės pienui“ (reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“), taip pat „Wisdom Trash“ pakuotėms (meno vadovas / dizaineris – Andrius Petkevičius).

NAPA vertinimo komisija buvo sudaryta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, rinkodaros bei mokslo srities ekspertų, taip pat konkurso organizatorių atstovų.

„Pakuotė, jos dizainas tampa aktualesnis daugeliui Lietuvos gamintojų“, – pažymi Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų „Studio Libre“ ir „Étiquette“ steigėjų. Pasak jo, daugelis NAPA apdovanotųjų jau buvo laimėję ar sėkmės laurus skynė ir užsienyje vykusiuose konkursuose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09
IKEA ir „Simpsonų“ pamoka: turėtume dažniau atsigręžti į popkultūrą Premium

Neseniai baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, reklamai...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau