Apdovanotos geriausios lietuviškos pakuotės

Publikuota: 2015-11-20

Penktadienio vakarą Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF metu apdovanoti geriausi lietuviškos pakuotės dizaino darbai.

Pirmą kartą vykusiuose Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) pirmosios vietos buvo skirtos trijose kategorijose: alkoholinių gėrimų kategorije „Sakiškių alaus“ pakuotėms, kurtoms dizainerio Sigito Gužausko, maisto ir produktų bei gėrimų kategorijoje –„Sucre Macarons“, naujam „Biržų duonos“ prekės ženklui, kuriam pakuotes kūrė dizaineris Edvardas Kavarskas ir Raimonda Kirpliukaitė, „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė.

Sveikatos bei grožio kategorijoje pirmą vietą laimėjo „You&Oil“ pakuotės, kurtos dizainerių Valerijos Žilėnienės, Algirdo Oranto, Irmanto Savulionio, prie strategijos kūrimo prisidėjo „Black Swan Brands“ (užsakovas – UAB „Biokosmetikos manufaktūra“).

Pirmą kartą – beveik 100 darbų

Nors NAPA vyko pirmą kartą, organizatoriai sulaukė net 99 darbų. Gediminas Lašas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos pirmininkas ir konkurso komisijos pirmininkas, pabrėžia, jog tai tik parodo pakuotės dizaino svarbą šiandieniniame pasaulyje.

Nominantai galėjo teikti darbus darytus nuo 2013 m. iki šių metų rudens. 99 konkursui pateikti darbai konkuravo 5 kategorijose, 39 pateko į finalą, o 13 jų buvo apdovanoti.

Antrąsias vietas skirtingose kategorijose pelnė: alkoholinių gėrimų „Stumbro Starka“ (dizainerė Asta Kaušpėdaitė, „Studija Creata“), maisto kategorijoje – „La Naya“ šokoladas (dizainerė Gabija Platūkytė), sveikatos ir grožio kategorijoje – „Biok dermatology“ (pakuotės autoriai „Juicy Square“, „Biok laboratorija“) pakuotės.

Privataus prekių ženklo kategorijoje antroji vieta teko „Narvesen“ pakuotėms (reklamos agentūra „McCann Vilnius“, kūrybos vadovas Mantas Velykis, dizaineriai – Džiugas Valančauskas, Justina Steponavičiūtė). Antroji vieta teko ir „Flowerscope“ pakuotei (kūrinio autorius – Žilvinas Stankevičius).

Atitinkamai trečia vieta teko: alkoholinių gėrimų kategorijoje – „Stumbras Vodka Premium Organic“ (dizaineris – Edvardas Kavarskas). Maisto produktų ir gėrimų kategorijoje – šaltai brandintos kavos pakuotei (autorius – Emanuelis Ryklys). Sveikatos ir grožio kategorijoje – „Theatre Perfumes Collection“ (autoriai: Dovilė Džervutė ir Aistis Mickevičius).

Trečia vieta privataus prekių ženklo kategorijoje teko „Saulės pienui“ (reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“), taip pat „Wisdom Trash“ pakuotėms (meno vadovas / dizaineris – Andrius Petkevičius).

NAPA vertinimo komisija buvo sudaryta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, rinkodaros bei mokslo srities ekspertų, taip pat konkurso organizatorių atstovų.

„Pakuotė, jos dizainas tampa aktualesnis daugeliui Lietuvos gamintojų“, – pažymi Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų „Studio Libre“ ir „Étiquette“ steigėjų. Pasak jo, daugelis NAPA apdovanotųjų jau buvo laimėję ar sėkmės laurus skynė ir užsienyje vykusiuose konkursuose.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau