Pasikeitė KOMAA valdyba, klausimas dėl „Adrenalino“ – atviras

Publikuota: 2015-11-18
Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vakar, antradienį iki vėlyvo vakaro posėdžiavusi Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA išsirinko naują valdybą, o klausimą, dėl šį rudenį įvykusio reklamos festivalio „ADrenalinas“ nugalėtojo kilusio ginčo, atidėjo gruodžio mėnesiui.

„Buvo nuspręsta atlikti tyrimą, surinkti papildomus dokumentus. Sekantis valdybos posėdis yra planuojamas gruodžio 3 d., tada ir galima tikėtis situacijos dėl „ADrenalino“ išaiškinimo“, – teigia Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius.

Asociacijos valdybos pirmininku buvo perrinktas Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum CMS“ vadovas.

Iš valdybos nario pareigų pasitraukė Justina Gineikienė, komunikacijos agentūros „IC Baltic“ akcininkė ir valdybos pirmininkė, taip pat Marius Petrukaitis, reklamos kūrimo agentūros „Milk“ vadovas.

Į valdybą buvo išrinkta Živilė Kaminskienė, „IC Baltic“ direktorė, taip pat Justina Jurevičiūtė, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vadovė.

VŽ rašė, jog pastaroji reklamos agentūra ir ginčija šiemetinio „ADrenalino“ rezultatus, kai nugalėtoja, geriausia Metų agentūra yra paskelbta „Adell Taivas Ogilvy“.

Kiti KOMAA valdybos nariai nesikeičia. Valdybos pirmininko pavaduotoju lieka Rolandas Ragaliauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ vadovas.

Kiti nariai: Agnė Dulskienė, kūrybos agentūros „TBWA Vilnius“ direktorė, Giedrius Butvilas, reklamos planavimo agentūros „Mindshare“ direktorius bei Kristoforas Akromas, interaktyvios komunikacijos agentūros „AdFingers“ direktorius.

Šiuo metu KOMAA Lietuvoje vienija 24 komunikacijos, kūrybines ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančias įmones. KOMAA yra paskyrusi savo atstovą į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją bei yra Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė.

KOMAA yra Europos komunikacijos agentūrų asociacijos narė (EACA, angl. European Association of Communications Agencies).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau