Pasikeitė KOMAA valdyba, klausimas dėl „Adrenalino“ – atviras

Publikuota: 2015-11-18
Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vakar, antradienį iki vėlyvo vakaro posėdžiavusi Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA išsirinko naują valdybą, o klausimą, dėl šį rudenį įvykusio reklamos festivalio „ADrenalinas“ nugalėtojo kilusio ginčo, atidėjo gruodžio mėnesiui.

„Buvo nuspręsta atlikti tyrimą, surinkti papildomus dokumentus. Sekantis valdybos posėdis yra planuojamas gruodžio 3 d., tada ir galima tikėtis situacijos dėl „ADrenalino“ išaiškinimo“, – teigia Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius.

Asociacijos valdybos pirmininku buvo perrinktas Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum CMS“ vadovas.

Iš valdybos nario pareigų pasitraukė Justina Gineikienė, komunikacijos agentūros „IC Baltic“ akcininkė ir valdybos pirmininkė, taip pat Marius Petrukaitis, reklamos kūrimo agentūros „Milk“ vadovas.

Į valdybą buvo išrinkta Živilė Kaminskienė, „IC Baltic“ direktorė, taip pat Justina Jurevičiūtė, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vadovė.

VŽ rašė, jog pastaroji reklamos agentūra ir ginčija šiemetinio „ADrenalino“ rezultatus, kai nugalėtoja, geriausia Metų agentūra yra paskelbta „Adell Taivas Ogilvy“.

Kiti KOMAA valdybos nariai nesikeičia. Valdybos pirmininko pavaduotoju lieka Rolandas Ragaliauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ vadovas.

Kiti nariai: Agnė Dulskienė, kūrybos agentūros „TBWA Vilnius“ direktorė, Giedrius Butvilas, reklamos planavimo agentūros „Mindshare“ direktorius bei Kristoforas Akromas, interaktyvios komunikacijos agentūros „AdFingers“ direktorius.

Šiuo metu KOMAA Lietuvoje vienija 24 komunikacijos, kūrybines ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančias įmones. KOMAA yra paskyrusi savo atstovą į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją bei yra Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė.

KOMAA yra Europos komunikacijos agentūrų asociacijos narė (EACA, angl. European Association of Communications Agencies).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 5

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau