Mažiausiai į būsimą „Lidl“ žvalgosi „Rimi“ pirkėjai

Publikuota: 2015-11-13
Sergejaus Mazgo nuotr.
Sergejaus Mazgo nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, pasirinkęs ilgai besitęsiančią pasiruošimo įžengti į rinką procesą, išlošė – dėmesys tik auga. Tyrimas rodo, jog apsilankyti čia ketina absoliuti dauguma, kiek mažiau būsimu prekybos tinklu susidomėję yra lojalūs „Rimi“ pirkėjai.

„Apie „Lidl“ žino absoliuti dauguma, 91% respondentų. Vilniuje – tokių 96%. Apsilankyti jame ketina taip pat tokia dalis, 92%. Daugiausiai ketinančių apsilankyti būsimose „Lidl“ parduotuvėse yra tarp dabartinių „Norfos“ pirkėjų (97%), mažiausia – tarp „Rimi“ 87%. Per pastarąjį pusmetį ypač padidėjo ketinančių apsilankyti „Lidl“ parduotuvėje tarp įprastai dažniausiai perkančiųjų „Norfos“ bei „Maximos“ parduotuvėse“, – teigia Gintarė Surgutanovienė, žiniasklaidos planavimo OMD projektų vadovė.

Šis klausimas buvo tirtas bendrovės nesenai pristatytame vartotojų tyrime „The Future of Lithuania“. Kiekybinio tyrimo apie „Lidl“ metu 2015 rugsėjo mėn. buvo apklausti 642 Lietuvos 15–59 m. amžiaus interneto vartotojai.

VŽ vasaros pabaigoje rašė apie tyrimų bendrovės „Rait“ atliktą reprezentatyvų tyrimą, kai 2015 m. kovą apklausti buvo 1.009 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Tuokart net 45% „Rait“ atliktos apklausos respondentų teigė nežinantys, kad Lietuvoje ketinama atidaryti „Lidl“. Tarp nežinančių apie naujo mažmenininko atėjimą daugiausia buvo vyresnio ir pensinio amžiaus, aukštojo išsilavinimo neturinčių, mažesnių vietovių (iki 20.000 žmonių) gyventojų, taip pat turinčių mažesnes pajamas.

Ne kaina, o vokiška kilmė

Pasak p. Surgutanovienės, įdomu, jog nors visur komunikuojama, jog „Lidl“ yra mažų kainų prekybos tinklas, apklaustieji šį mažmenininką asocijuoja ne su kaina, o pirmąją poziciją iškelia vokišką kilmę (68%), toliau sekanti asociacija, jog tai vienas didžiausių tinklų Europoje (41%), geros kokybės produktai už žemiausią kaina (35%), toliau – su prekėmis, kurių nėra kitur (33%).

„Akivaizdu, ilgai besitęsiantis pasiruošimo įžengti į rinką procesas tik augina vartotojų susidomėjimą tiek ir iš vartotojų pusės, tiek iš žiniasklaidos ir verslo“, – reziumuoja p. Surgutanovienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau