Mažiausiai į būsimą „Lidl“ žvalgosi „Rimi“ pirkėjai

Publikuota: 2015-11-13
Sergejaus Mazgo nuotr.
Sergejaus Mazgo nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, pasirinkęs ilgai besitęsiančią pasiruošimo įžengti į rinką procesą, išlošė – dėmesys tik auga. Tyrimas rodo, jog apsilankyti čia ketina absoliuti dauguma, kiek mažiau būsimu prekybos tinklu susidomėję yra lojalūs „Rimi“ pirkėjai.

„Apie „Lidl“ žino absoliuti dauguma, 91% respondentų. Vilniuje – tokių 96%. Apsilankyti jame ketina taip pat tokia dalis, 92%. Daugiausiai ketinančių apsilankyti būsimose „Lidl“ parduotuvėse yra tarp dabartinių „Norfos“ pirkėjų (97%), mažiausia – tarp „Rimi“ 87%. Per pastarąjį pusmetį ypač padidėjo ketinančių apsilankyti „Lidl“ parduotuvėje tarp įprastai dažniausiai perkančiųjų „Norfos“ bei „Maximos“ parduotuvėse“, – teigia Gintarė Surgutanovienė, žiniasklaidos planavimo OMD projektų vadovė.

Šis klausimas buvo tirtas bendrovės nesenai pristatytame vartotojų tyrime „The Future of Lithuania“. Kiekybinio tyrimo apie „Lidl“ metu 2015 rugsėjo mėn. buvo apklausti 642 Lietuvos 15–59 m. amžiaus interneto vartotojai.

VŽ vasaros pabaigoje rašė apie tyrimų bendrovės „Rait“ atliktą reprezentatyvų tyrimą, kai 2015 m. kovą apklausti buvo 1.009 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Tuokart net 45% „Rait“ atliktos apklausos respondentų teigė nežinantys, kad Lietuvoje ketinama atidaryti „Lidl“. Tarp nežinančių apie naujo mažmenininko atėjimą daugiausia buvo vyresnio ir pensinio amžiaus, aukštojo išsilavinimo neturinčių, mažesnių vietovių (iki 20.000 žmonių) gyventojų, taip pat turinčių mažesnes pajamas.

Ne kaina, o vokiška kilmė

Pasak p. Surgutanovienės, įdomu, jog nors visur komunikuojama, jog „Lidl“ yra mažų kainų prekybos tinklas, apklaustieji šį mažmenininką asocijuoja ne su kaina, o pirmąją poziciją iškelia vokišką kilmę (68%), toliau sekanti asociacija, jog tai vienas didžiausių tinklų Europoje (41%), geros kokybės produktai už žemiausią kaina (35%), toliau – su prekėmis, kurių nėra kitur (33%).

„Akivaizdu, ilgai besitęsiantis pasiruošimo įžengti į rinką procesas tik augina vartotojų susidomėjimą tiek ir iš vartotojų pusės, tiek iš žiniasklaidos ir verslo“, – reziumuoja p. Surgutanovienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Exel‘io“ lentelę

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
14:27
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau