Mažiausiai į būsimą „Lidl“ žvalgosi „Rimi“ pirkėjai

Publikuota: 2015-11-13
Sergejaus Mazgo nuotr.
Sergejaus Mazgo nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, pasirinkęs ilgai besitęsiančią pasiruošimo įžengti į rinką procesą, išlošė – dėmesys tik auga. Tyrimas rodo, jog apsilankyti čia ketina absoliuti dauguma, kiek mažiau būsimu prekybos tinklu susidomėję yra lojalūs „Rimi“ pirkėjai.

„Apie „Lidl“ žino absoliuti dauguma, 91% respondentų. Vilniuje – tokių 96%. Apsilankyti jame ketina taip pat tokia dalis, 92%. Daugiausiai ketinančių apsilankyti būsimose „Lidl“ parduotuvėse yra tarp dabartinių „Norfos“ pirkėjų (97%), mažiausia – tarp „Rimi“ 87%. Per pastarąjį pusmetį ypač padidėjo ketinančių apsilankyti „Lidl“ parduotuvėje tarp įprastai dažniausiai perkančiųjų „Norfos“ bei „Maximos“ parduotuvėse“, – teigia Gintarė Surgutanovienė, žiniasklaidos planavimo OMD projektų vadovė.

Šis klausimas buvo tirtas bendrovės nesenai pristatytame vartotojų tyrime „The Future of Lithuania“. Kiekybinio tyrimo apie „Lidl“ metu 2015 rugsėjo mėn. buvo apklausti 642 Lietuvos 15–59 m. amžiaus interneto vartotojai.

VŽ vasaros pabaigoje rašė apie tyrimų bendrovės „Rait“ atliktą reprezentatyvų tyrimą, kai 2015 m. kovą apklausti buvo 1.009 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Tuokart net 45% „Rait“ atliktos apklausos respondentų teigė nežinantys, kad Lietuvoje ketinama atidaryti „Lidl“. Tarp nežinančių apie naujo mažmenininko atėjimą daugiausia buvo vyresnio ir pensinio amžiaus, aukštojo išsilavinimo neturinčių, mažesnių vietovių (iki 20.000 žmonių) gyventojų, taip pat turinčių mažesnes pajamas.

Ne kaina, o vokiška kilmė

Pasak p. Surgutanovienės, įdomu, jog nors visur komunikuojama, jog „Lidl“ yra mažų kainų prekybos tinklas, apklaustieji šį mažmenininką asocijuoja ne su kaina, o pirmąją poziciją iškelia vokišką kilmę (68%), toliau sekanti asociacija, jog tai vienas didžiausių tinklų Europoje (41%), geros kokybės produktai už žemiausią kaina (35%), toliau – su prekėmis, kurių nėra kitur (33%).

„Akivaizdu, ilgai besitęsiantis pasiruošimo įžengti į rinką procesas tik augina vartotojų susidomėjimą tiek ir iš vartotojų pusės, tiek iš žiniasklaidos ir verslo“, – reziumuoja p. Surgutanovienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau