Mažiausiai į būsimą „Lidl“ žvalgosi „Rimi“ pirkėjai

Publikuota: 2015-11-13
Sergejaus Mazgo nuotr.
Sergejaus Mazgo nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, pasirinkęs ilgai besitęsiančią pasiruošimo įžengti į rinką procesą, išlošė – dėmesys tik auga. Tyrimas rodo, jog apsilankyti čia ketina absoliuti dauguma, kiek mažiau būsimu prekybos tinklu susidomėję yra lojalūs „Rimi“ pirkėjai.

„Apie „Lidl“ žino absoliuti dauguma, 91% respondentų. Vilniuje – tokių 96%. Apsilankyti jame ketina taip pat tokia dalis, 92%. Daugiausiai ketinančių apsilankyti būsimose „Lidl“ parduotuvėse yra tarp dabartinių „Norfos“ pirkėjų (97%), mažiausia – tarp „Rimi“ 87%. Per pastarąjį pusmetį ypač padidėjo ketinančių apsilankyti „Lidl“ parduotuvėje tarp įprastai dažniausiai perkančiųjų „Norfos“ bei „Maximos“ parduotuvėse“, – teigia Gintarė Surgutanovienė, žiniasklaidos planavimo OMD projektų vadovė.

Šis klausimas buvo tirtas bendrovės nesenai pristatytame vartotojų tyrime „The Future of Lithuania“. Kiekybinio tyrimo apie „Lidl“ metu 2015 rugsėjo mėn. buvo apklausti 642 Lietuvos 15–59 m. amžiaus interneto vartotojai.

VŽ vasaros pabaigoje rašė apie tyrimų bendrovės „Rait“ atliktą reprezentatyvų tyrimą, kai 2015 m. kovą apklausti buvo 1.009 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Tuokart net 45% „Rait“ atliktos apklausos respondentų teigė nežinantys, kad Lietuvoje ketinama atidaryti „Lidl“. Tarp nežinančių apie naujo mažmenininko atėjimą daugiausia buvo vyresnio ir pensinio amžiaus, aukštojo išsilavinimo neturinčių, mažesnių vietovių (iki 20.000 žmonių) gyventojų, taip pat turinčių mažesnes pajamas.

Ne kaina, o vokiška kilmė

Pasak p. Surgutanovienės, įdomu, jog nors visur komunikuojama, jog „Lidl“ yra mažų kainų prekybos tinklas, apklaustieji šį mažmenininką asocijuoja ne su kaina, o pirmąją poziciją iškelia vokišką kilmę (68%), toliau sekanti asociacija, jog tai vienas didžiausių tinklų Europoje (41%), geros kokybės produktai už žemiausią kaina (35%), toliau – su prekėmis, kurių nėra kitur (33%).

„Akivaizdu, ilgai besitęsiantis pasiruošimo įžengti į rinką procesas tik augina vartotojų susidomėjimą tiek ir iš vartotojų pusės, tiek iš žiniasklaidos ir verslo“, – reziumuoja p. Surgutanovienė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau