Mažiausiai į būsimą „Lidl“ žvalgosi „Rimi“ pirkėjai

Publikuota: 2015-11-13
Sergejaus Mazgo nuotr.
Sergejaus Mazgo nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, pasirinkęs ilgai besitęsiančią pasiruošimo įžengti į rinką procesą, išlošė – dėmesys tik auga. Tyrimas rodo, jog apsilankyti čia ketina absoliuti dauguma, kiek mažiau būsimu prekybos tinklu susidomėję yra lojalūs „Rimi“ pirkėjai.

„Apie „Lidl“ žino absoliuti dauguma, 91% respondentų. Vilniuje – tokių 96%. Apsilankyti jame ketina taip pat tokia dalis, 92%. Daugiausiai ketinančių apsilankyti būsimose „Lidl“ parduotuvėse yra tarp dabartinių „Norfos“ pirkėjų (97%), mažiausia – tarp „Rimi“ 87%. Per pastarąjį pusmetį ypač padidėjo ketinančių apsilankyti „Lidl“ parduotuvėje tarp įprastai dažniausiai perkančiųjų „Norfos“ bei „Maximos“ parduotuvėse“, – teigia Gintarė Surgutanovienė, žiniasklaidos planavimo OMD projektų vadovė.

Šis klausimas buvo tirtas bendrovės nesenai pristatytame vartotojų tyrime „The Future of Lithuania“. Kiekybinio tyrimo apie „Lidl“ metu 2015 rugsėjo mėn. buvo apklausti 642 Lietuvos 15–59 m. amžiaus interneto vartotojai.

VŽ vasaros pabaigoje rašė apie tyrimų bendrovės „Rait“ atliktą reprezentatyvų tyrimą, kai 2015 m. kovą apklausti buvo 1.009 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Tuokart net 45% „Rait“ atliktos apklausos respondentų teigė nežinantys, kad Lietuvoje ketinama atidaryti „Lidl“. Tarp nežinančių apie naujo mažmenininko atėjimą daugiausia buvo vyresnio ir pensinio amžiaus, aukštojo išsilavinimo neturinčių, mažesnių vietovių (iki 20.000 žmonių) gyventojų, taip pat turinčių mažesnes pajamas.

Ne kaina, o vokiška kilmė

Pasak p. Surgutanovienės, įdomu, jog nors visur komunikuojama, jog „Lidl“ yra mažų kainų prekybos tinklas, apklaustieji šį mažmenininką asocijuoja ne su kaina, o pirmąją poziciją iškelia vokišką kilmę (68%), toliau sekanti asociacija, jog tai vienas didžiausių tinklų Europoje (41%), geros kokybės produktai už žemiausią kaina (35%), toliau – su prekėmis, kurių nėra kitur (33%).

„Akivaizdu, ilgai besitęsiantis pasiruošimo įžengti į rinką procesas tik augina vartotojų susidomėjimą tiek ir iš vartotojų pusės, tiek iš žiniasklaidos ir verslo“, – reziumuoja p. Surgutanovienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 1

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 7

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau