„Lidl“ reklamos partneriai – po paslapties šydu

Publikuota: 2015-11-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas UAB „Lidl Lietuva“, vasaros pabaigoje paskelbusi, jog išsirinko ryšių su visuomene partnerius, organizavo ir kūrybinės reklamos konkursą, tačiau pastarojo laimėtojai viešai neįvardijami. Konkurse dalyvavo 10 reklamos agentūrų.

VŽ atsiųstame atsakyme „Lidl Lietuva“ teigia, jog vertina ilgalaikius ir tvarius verslo santykius, todėl atsakingai atsirenka visus būsimus partnerius. Reklamos agentūros, kaip įprasta, buvo atsirinktos vykdant konkursą.

„Dalyvauti konkurse kvietėme dešimt Lietuvos reklamos agentūrų, tačiau nenorėtume viešinti šio konkurso rezultatų. Pagal tarptautinę „Lidl“ patirtį su atskirais projektais dirba skirtingos reklamos agentūros – tą patį modelį pritaikėme ir Lietuvoje. Būdama tarptautinio prekybos tinklo dalis, UAB „Lidl Lietuva“ bendradarbiauja tiek su vietinėmis, tiek su tarptautinėmis reklamos agentūromis. Be to, turime ir vidinį reklamos skyrių, todėl nemažai reklamos darbų atliksime ir patys“, – teigia „Lidl Lietuva“ atstovai.

Tarp didžiųjų reklamos agentūrų, konkurse VŽ teigia nedalyvavusios „New!“, „Milk“, „McCann Vilnius“, taip pat „Not Perfect | Y&R Vilnius“, dirbanti su „Maxima“, „Adell Taivas Ogilvy“ – neseniai pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su „Iki“.

Tarp didesniųjų agentūrų dalyvavusių, bet ne laimėjusių – „VRS WPI Vilnius“, „TBWA Vilnius“, „DDB Vilnius“.

Neabejojama, jog „Lidl“ sujudins rinką, paaugins reklamos apimtis, nes aktyviau bus priversti komunikuoti ir esami rinkos senbuviai. Beje, pastarieji gana sėkmingai išnaudoja laukimo periodą. Tiek visa šiemetinė „Maxima“ komunikacija, pasitelkiant patrauklesnį, vizualinį produktų pateikimą, tiek naujoji „Norfa“ strategija, pristatoma lietuviškai prabylančių užsieniečių, tiek „Iki Cento“ pasikeitimas į „Iki“ parduotuves, – byloja apie bandymus susikurti kitokį savo pozicionavimą arba šiek tiek sumaišyti tikėtinai Lietuvoje ir kitose šalyse įprastai „Lidl“ komunikacijos krypčiai.

Tiksli „Lidl“ parduotuvių atidarymo data vis dar neskelbiama, tačiau tinklas Lietuvoje jau baigė statyti nemažai parduotuvių ir logistikos centrą, tad starto rinkoje laukiama vėliausiai kitų metų pirmoje pusėje.

VŽ rašė, jog „Lidl“ ryšių su visuomene partneriais pasirinko „BVRG Burson-Marsteller“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10
Slidi vieta reklamoje: didesnis ar didžiausias Premium

Reklamoje nėra draudžiama vartoti aukščiausiojo laipsnio būdvardžių, pavyzdžiui, pigiausias, gražiausias,...

Rinkodara
2018.10.10
Tarp savaitės naujienų: linksmi „Telia“ klipai ir prieštaringoji reklama

Tarp savaitės reklamų: trumpi ir nuotaikingi „Telia“ klipai (reklamos agentūra „McCann Vilnius“),...

Rinkodara
2018.10.09
Naujas valdančiųjų taikinys – „Laisvės TV“ 32

Visuomenei ūžiant dėl „valstiečių“ užmojų prieš žiniasklaidos laisvę: kovojant už teisę vėl gauti Registro...

Rinkodara
2018.10.09
„Google“ uždarys socialinį tinklą „Google +“ 1

Po paaiškėjusio duomenų nutekėjimo fakto, „Google“ privatiems vartotojams per artimiausius 10 mėnesių uždarys...

Rinkodara
2018.10.09
Registrų centro duomenys žiniasklaidai – parengtas projektas teikia vilčių 1

Vienašališkas sprendimas nutraukti Registrų centro duomenų teikimą žiniasklaidai sukėlė didžiulę sumaištį:...

Rinkodara
2018.10.08
Neigiamus komentarus bando dangstyti po socialinių eksperimentų vėliava 1

Netikros naujienos, tendencingi komentarai internete ar socialinėje erdvėje – šiandienos realybė, o artėjant...

Rinkodara
2018.10.07
Komunikacijos tendencijos 2019 m.: „daugiau su mažiau“ scenarijus 7

Komunikacijoje, kaip ir daugelyje kitų sričių, pokyčiai yra neišvengiami, ir čia itin svarbu laiku į juos...

Rinkodara
2018.10.06
Konkurencijos taryba netirs skundo dėl „Tele2“ reklamos

Konkurencijos taryba atsisakė pradėti tyrimą dėl „Telia Lietuva“ skundo pateikto dėl „Tele2“ reklamos...

Rinkodara
2018.10.05
Po teismų maratono – tiesa vėl „Not Perfect“ pusėje

Po ilgo teismų maratono Apeliacinio teismo nuosprendis – vėl palankus reklamos agentūrai „Not Perfect | Y&R“.

Rinkodara
2018.10.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau