„Lidl“ reklamos partneriai – po paslapties šydu

Publikuota: 2015-11-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas UAB „Lidl Lietuva“, vasaros pabaigoje paskelbusi, jog išsirinko ryšių su visuomene partnerius, organizavo ir kūrybinės reklamos konkursą, tačiau pastarojo laimėtojai viešai neįvardijami. Konkurse dalyvavo 10 reklamos agentūrų.

VŽ atsiųstame atsakyme „Lidl Lietuva“ teigia, jog vertina ilgalaikius ir tvarius verslo santykius, todėl atsakingai atsirenka visus būsimus partnerius. Reklamos agentūros, kaip įprasta, buvo atsirinktos vykdant konkursą.

„Dalyvauti konkurse kvietėme dešimt Lietuvos reklamos agentūrų, tačiau nenorėtume viešinti šio konkurso rezultatų. Pagal tarptautinę „Lidl“ patirtį su atskirais projektais dirba skirtingos reklamos agentūros – tą patį modelį pritaikėme ir Lietuvoje. Būdama tarptautinio prekybos tinklo dalis, UAB „Lidl Lietuva“ bendradarbiauja tiek su vietinėmis, tiek su tarptautinėmis reklamos agentūromis. Be to, turime ir vidinį reklamos skyrių, todėl nemažai reklamos darbų atliksime ir patys“, – teigia „Lidl Lietuva“ atstovai.

Tarp didžiųjų reklamos agentūrų, konkurse VŽ teigia nedalyvavusios „New!“, „Milk“, „McCann Vilnius“, taip pat „Not Perfect | Y&R Vilnius“, dirbanti su „Maxima“, „Adell Taivas Ogilvy“ – neseniai pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su „Iki“.

Tarp didesniųjų agentūrų dalyvavusių, bet ne laimėjusių – „VRS WPI Vilnius“, „TBWA Vilnius“, „DDB Vilnius“.

Neabejojama, jog „Lidl“ sujudins rinką, paaugins reklamos apimtis, nes aktyviau bus priversti komunikuoti ir esami rinkos senbuviai. Beje, pastarieji gana sėkmingai išnaudoja laukimo periodą. Tiek visa šiemetinė „Maxima“ komunikacija, pasitelkiant patrauklesnį, vizualinį produktų pateikimą, tiek naujoji „Norfa“ strategija, pristatoma lietuviškai prabylančių užsieniečių, tiek „Iki Cento“ pasikeitimas į „Iki“ parduotuves, – byloja apie bandymus susikurti kitokį savo pozicionavimą arba šiek tiek sumaišyti tikėtinai Lietuvoje ir kitose šalyse įprastai „Lidl“ komunikacijos krypčiai.

Tiksli „Lidl“ parduotuvių atidarymo data vis dar neskelbiama, tačiau tinklas Lietuvoje jau baigė statyti nemažai parduotuvių ir logistikos centrą, tad starto rinkoje laukiama vėliausiai kitų metų pirmoje pusėje.

VŽ rašė, jog „Lidl“ ryšių su visuomene partneriais pasirinko „BVRG Burson-Marsteller“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 1

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau