„Facebook“ draugystė su žiniasklaida – vis tampresnė

Facebook kitą savaitę ketina pristatyti naują programėlę Notify, kurioje bus skelbiamas daugelio žiniasklaidos partnerių turinys, įskaitant Vogue, The Washington Post, Mashable, CNN, CBS ir t.t.
Skaitytojai su Notify į išmaniuosiuos telefonus gaus pranešimus apie naujausias ir svarbiausias žinias iš didžiųjų žiniasklaidos bendrovių, taip socialinis tinklas kovos už savo pozicijas su kitais konkurentais, kaip antai Twitter ar Snapchat, bandydamas pelnyti didesnį išmaniųjų vartotojų kartos prielankumą, rašo Financial Times.
Glaudesnį bendradarbiavimą lemia pozityvūs pastebėjimai tiek iš leidėjų, tiek iš vartotojų neseniai Facebook pristačius vadinamuosius momentinius straipsnius (angl. Instant Articles). VŽ rašė, jog devyni leidėjai, įskaitant BBC News ir New York Times, susitarė skelbti dalį turinio tiesiogiai socialiniame tinkle, o ne dalintis žinutėmis, pirmiausiai paskelbtomis savo svetainėse.
Remiantis susitarimu, tokie leidėjų straipsniai yra įkeliami kelis kart greičiau mobiliojoje socialinio tinklo platformoje, taip pat jie gali pasilikti 100% įplaukų iš reklamos, kurias šalia straipsnių parduoda tiesiogiai patys ir 70% to, ką parduoda Facebook.
Ši paslauga prieš kelias savaites tapo prieinama ir visiems iPhone turėtojams.
Kaip rašo Financial Times, socialinis tinklas dominuoja mobiliojoje reklamoje. Facebook mobiliosios reklamos pajamos per metus išaugo 72%, iki 3,3 mlrd. USD trečiąjį ketvirtį ir, kaip trečiadienį pranešė pats socialinis tinklas, tai dabar jau sudaro daugiau nei tris ketvirtadalius grupės reklamos pajamų.
Rašyti komentarą