„Delfi“ pajamos neaugo, pelnas sumažėjo

Publikuota: 2015-10-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Lietuvos žiniasklaidos UAB „Delfi“ pajamoms ir pelnui neigiamos įtakos šiemet turėjo spaudos leidinių rezultatai.

Per 9 mėnesius bendrovė gavo 5,816 mln. Eur pajamų, iš esmės tiek pat, kiek ir pernai, kai jos siekė 5,797 mln. Eur.

EBITDA, pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, sumažėjo 11%, nuo 973.000 Eur pernai iki 867.000 Eur šiemet.

Tokius duomenis penktadienį per „Nasdaq Vilniaus“ biržą paskelbė Estijos „Ekspress Grupp“, „Delfi“ savininkė. Grynojo pelno duomenys nepateikiami.

Čempionatas

Bendrovės valdomų spaudos leidinių pajamos mažėjo, o portalų augo. 9 mėnesių „Delfi“ pajamos internete siekė 4,164 mln. Eur, tai 7% daugiau nei pernai tuo pačiu metu, kai jos buvo 3,878 mln. Eur.

Didžiausias portalų pajamų augimas fiksuotas III ketv., kai jos padidėjo 21%, nuo 1,135 mln. Eur pernai iki 1,377 mln. Eur. Dėl šios priežasties bendros „Delfi“ pajamos paskutinį ketvirtį didėjo 10%, nuo 1,768 mln. Eur iki 1,941 mln. Eur.

Įmonės EBITDA tuo pačiu metu išaugo 78%, nuo 175.000 Eur pernai iki 311.000 Eur šiemet III ketv.

„Pokyčiai pardavimų skyriuje, Europos krepšinio čempionatas, sėkmingai pradėti turinio rinkodaros projektai ir didesnė video turinio paklausa prisidėjo prie sėkmingų pardavimų. Spaudos tendencijos Lietuvoje vis dar neigiamos“, – rašoma „Ekspress Grupp“ rezultatų apžvalgoje.

Konkurencija

Per biržą išplatintame pranešime taip pat pastebima, kad „konkurencija rinkoje auga“.

„MTG įsigijo „Tipro group“, kuri turėjo kelis naujienų portalus, produktus ir sujungė juos su „tv3.lt“. „tv3.lt“, kartu su „alfa.lt“, buvo vieninteliai, kurių skaitytojų kiekis rugsėjį augo“, – teigia „Ekspress Grupp“.

Tiesa, tuo pačiu pabrėžiama, kad „delfi.lt“ išlieka didžiausiu naujienų portalu ir per ketvirtį jokių didelių skaitytojų įpročių pokyčių nepastebėta.

Pačios „Ekspress Grupp“ pardavimai per 9 mėnesius sumažėjo 1%, nuo 44,6 mln. Eur pernai iki 44,3 mln. Eur šiemet. Grynasis pelnas smuko 25%, nuo 3,0 mln. Eur iki 2,2 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau