„Delfi“ pajamos neaugo, pelnas sumažėjo

Publikuota: 2015-10-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Lietuvos žiniasklaidos UAB „Delfi“ pajamoms ir pelnui neigiamos įtakos šiemet turėjo spaudos leidinių rezultatai.

Per 9 mėnesius bendrovė gavo 5,816 mln. Eur pajamų, iš esmės tiek pat, kiek ir pernai, kai jos siekė 5,797 mln. Eur.

EBITDA, pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, sumažėjo 11%, nuo 973.000 Eur pernai iki 867.000 Eur šiemet.

Tokius duomenis penktadienį per „Nasdaq Vilniaus“ biržą paskelbė Estijos „Ekspress Grupp“, „Delfi“ savininkė. Grynojo pelno duomenys nepateikiami.

Čempionatas

Bendrovės valdomų spaudos leidinių pajamos mažėjo, o portalų augo. 9 mėnesių „Delfi“ pajamos internete siekė 4,164 mln. Eur, tai 7% daugiau nei pernai tuo pačiu metu, kai jos buvo 3,878 mln. Eur.

Didžiausias portalų pajamų augimas fiksuotas III ketv., kai jos padidėjo 21%, nuo 1,135 mln. Eur pernai iki 1,377 mln. Eur. Dėl šios priežasties bendros „Delfi“ pajamos paskutinį ketvirtį didėjo 10%, nuo 1,768 mln. Eur iki 1,941 mln. Eur.

Įmonės EBITDA tuo pačiu metu išaugo 78%, nuo 175.000 Eur pernai iki 311.000 Eur šiemet III ketv.

„Pokyčiai pardavimų skyriuje, Europos krepšinio čempionatas, sėkmingai pradėti turinio rinkodaros projektai ir didesnė video turinio paklausa prisidėjo prie sėkmingų pardavimų. Spaudos tendencijos Lietuvoje vis dar neigiamos“, – rašoma „Ekspress Grupp“ rezultatų apžvalgoje.

Konkurencija

Per biržą išplatintame pranešime taip pat pastebima, kad „konkurencija rinkoje auga“.

„MTG įsigijo „Tipro group“, kuri turėjo kelis naujienų portalus, produktus ir sujungė juos su „tv3.lt“. „tv3.lt“, kartu su „alfa.lt“, buvo vieninteliai, kurių skaitytojų kiekis rugsėjį augo“, – teigia „Ekspress Grupp“.

Tiesa, tuo pačiu pabrėžiama, kad „delfi.lt“ išlieka didžiausiu naujienų portalu ir per ketvirtį jokių didelių skaitytojų įpročių pokyčių nepastebėta.

Pačios „Ekspress Grupp“ pardavimai per 9 mėnesius sumažėjo 1%, nuo 44,6 mln. Eur pernai iki 44,3 mln. Eur šiemet. Grynasis pelnas smuko 25%, nuo 3,0 mln. Eur iki 2,2 mln. Eur.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
09:25
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau