Šiemetinis „ADrenalinas“ virsta ginčų karusele

Publikuota: 2015-10-29
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Šios savaitės pradžios viešas ginčas dėl šiemetinio lietuviškos rekalmos festivalio rezultatų nesibaigia. „Not Perfect | Y&R“, ginčyjanti paskelbtus rezultatus, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijai KOMAA pateikė dar vieną teisininkų parengtą pretenziją.

VŽ rašė, kad antroje vietoje tarp geriausių Lietuvos reklamos agentūrų likusi „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ginčija rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. Geriausia metų kūrybine agentūra. Ji tikina, jog remiantis oficialiai skelbiamomis taisyklėmis yra surinkusi daugiau taškų.

KOMAA argumentuoja, jog taisyklės buvo pakoreguotos bendru rinkos dalyvių susitarimu ir pretenzijas reiškianti „Not Perfect | Y&R Vilnius“ tai žinojo.

Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA direktorius, VŽ patvirtina, jog gavo antrą UAB „Not Perfect“ atstovaujančių teisininkų raštą, kuriuo prašoma perskaičiuoti reklamos festivalio „ADrenalinas“ rezultatus.

„KOMAA pozicija nesikeičia. Kaip ir praėjusiais metais festivalio klausimų aptarimui bus šaukiama KOMAA valdyba. Susirikimo metu bus aptarti klausimai dėl festivalio taisyklių bei šios situacijos įvertinimo. Valdybai priėmus sprendimą, bus paruoštas oficialus atsakymas į „Not Perfect“ užklausimą. Sprendimas, skaičiuojant „Metų agentūros“ rezultatus eliminuoti taškus, gautus už laimėjimus „Pro bono“ kategorijoje, buvo priimtas dar 2014 m. pradžioje, todėl šis principas buvo taikytas ir praėjusių metų festivalyje. Tiesa, priešingai nei šiemet, praėjusiais metais reitingų lentelėje tarp agentūrų surinktų taškų skirtumai buvo dideli. Dėl šios priežasties taškų, gautų už pro bono darbus, eliminavimas visiškai neturėjo įtakos reitingų lentelės eiliškumui“, – teigia p. Šeputis.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas, tepriduria, jog situacija – beprecedentinė, viena yra vidiniai protokolai, kas kita – viešos festivalio taisyklės.

„Yra įvairūs keliai – teismai, Vartotojų teisių apsaugos taryba. Mes, dalyvaudami, mokame pinigus, o organizatoriai nesuteikė tinkamos paslaugos apie kurią viešai skelbia. Tikrai ieškosime teisinių tolimesnių sprendimų“, – kalba p. Senūta.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau