Konkurencijos taryba vėl tiria „Pigu.lt“ reklamą

Konkurencijos taryba vėl imasi UAB Pigu reklamų. Įtariama, jog bendrovės skleista informacija apie nuolaidas kvepalams ir buitinei technikai iki 80% galėjo klaidinti vartotojus.
Konkurencijos tarybos duomenimis, Pigu vartotojams siūlė įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80%, tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80% nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida (pagal Pigu.lt tinklalapyje nurodytą informaciją) siekė tik 58%.
Konkurencijos taryba taip pat primena, kad Pigu skleista prekių reklama šiemet jau buvo pripažinta kaip pažeidžianti Reklamos įstatymo reikalavimus, o 2014 m. bendrovė dėl galimai klaidinančių panašaus pobūdžio reklamų buvo įspėta du kartus.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą