Ginčija „ADrenalino“ rezultatus

Publikuota: 2015-10-27
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.

Neseniai praūžusį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ lydi skandalai. Antroje vietoje tarp geriausių Lietuvos reklamos agentūrų likusi „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ginčija rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. Geriausia metų kūrybine agentūra.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas teigia, jog festivalio organizatoriai, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA, nesugebėjo atlikti elementarių aritmetikos veiksmų ir paskelbė neteisingą „ADrenalino“ nugalėtoją.

KOMAA yra patvirtinusi tam tikrą skaičiavimo metodiką: už auksines strėles skiriama 10 balų, sidabrą – 6, bronzą – 4. Taip pat pat po balą skiriama, jei darbas pateko į finalininkų sąrašą. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ skaičiuoja, jog tokiu atvejų jos rankose yra 119 balų, o paskelbtosios nugalėtojos „Adell Taivas Ogilvy“ – 117.

Ankstesniame KOMAA pateiktoje nugalėtojų lentelėje, organizatoriai skelbė, jog „Adell Taivas Ogilvy“ yra surinkusi 103, o „Not Perfect | Y&R Vilnius“ – 97 balus.

Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA direktorius, paklaustas apie susidariusią situaciją, teigia, jog, dabar sulaukę pretenzijų, tikrina skaičius.

„Skaičiuojame ir žiūrime. Kol kas anksti sakyti, kas teisus, kas ne. Žinoma, šie metai buvo išskirtiniai, lyderiavo dvi stiprios agentūros, o surinktas taškų skaičius skyrėsi nežymiai, ankstesniais metais parastai viena agentūra ryškiau lyderiaudavo“, – kalba p. Šeputis, žadėdamas patikslinti duomenis po kelių valandų.

Ponas Senūta, priduria, jog nesusipratimų iškilo ir skelbiant geriausius reklamos gamybos namus.

„Finale matome oficialius du laimėtojus, nors apdovajojimų ceremonijoje laimėjo tik vieni. O mums, natūralu, antra vieta vietiniame festivalyje neįdomi ir pliuso reputacijai neprideda. Klausimas, ar apskritai verta čia dalyvauti“, – VŽ teigia p. Senūta.

„Milk“ boikotas

Tai ne vienas šiemetinį festivalį lydėjęs skandalas – pernykštė „ADrenalino“ nugalėtoja „Milk“ boikotavo šiemetinį festivalį, pareiškusi, jog „ADrenalinas“ tampa nekomercinių reklamos darbų (taip vadinamųjų „pro bono“ darbų, skirtų nekomerciniams klientams) festivaliu, o tokie darbai nereprezentuoja rinkos, jie sukuriami nemokiems užsakovams ir vienintelis jų tikslas yra laimėti apdovanojimus. Ponas Šeputis iš karto po konkurso apgailestavo, jog konkurse nedalyvavo viena didesnių agentūrų.

„Dar labiau gaila, kad apie tai nebuvo konstruktyviai prabilta iki konkurso. Stengiamės, kad visas procesas būtų kuo skaidresnis. Šiemet buvo įvesta komisijos narių garbės deklaracija, gal tai kažkam ir simbolinis veiksmas, tačiau vis tik pliusas skaidrumo link“, – kalba p. Šeputis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kas lemia vartotojo pasirinkimą prie parduotuvių lentynos

Nors vartotojai teigia, kad jiems svarbu didelis pasirinkimas, skonis, kokybė ir pakuotė, vis tik didžiausią...

Rinkodara
2018.06.24
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium 1

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau