Ginčija „ADrenalino“ rezultatus

Publikuota: 2015-10-27
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.
svg svg
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.

Neseniai praūžusį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ lydi skandalai. Antroje vietoje tarp geriausių Lietuvos reklamos agentūrų likusi „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ginčija rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. Geriausia metų kūrybine agentūra.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas teigia, jog festivalio organizatoriai, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA, nesugebėjo atlikti elementarių aritmetikos veiksmų ir paskelbė neteisingą „ADrenalino“ nugalėtoją.

KOMAA yra patvirtinusi tam tikrą skaičiavimo metodiką: už auksines strėles skiriama 10 balų, sidabrą – 6, bronzą – 4. Taip pat pat po balą skiriama, jei darbas pateko į finalininkų sąrašą. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ skaičiuoja, jog tokiu atvejų jos rankose yra 119 balų, o paskelbtosios nugalėtojos „Adell Taivas Ogilvy“ – 117.

Ankstesniame KOMAA pateiktoje nugalėtojų lentelėje, organizatoriai skelbė, jog „Adell Taivas Ogilvy“ yra surinkusi 103, o „Not Perfect | Y&R Vilnius“ – 97 balus.

Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA direktorius, paklaustas apie susidariusią situaciją, teigia, jog, dabar sulaukę pretenzijų, tikrina skaičius.

„Skaičiuojame ir žiūrime. Kol kas anksti sakyti, kas teisus, kas ne. Žinoma, šie metai buvo išskirtiniai, lyderiavo dvi stiprios agentūros, o surinktas taškų skaičius skyrėsi nežymiai, ankstesniais metais parastai viena agentūra ryškiau lyderiaudavo“, – kalba p. Šeputis, žadėdamas patikslinti duomenis po kelių valandų.

Ponas Senūta, priduria, jog nesusipratimų iškilo ir skelbiant geriausius reklamos gamybos namus.

„Finale matome oficialius du laimėtojus, nors apdovajojimų ceremonijoje laimėjo tik vieni. O mums, natūralu, antra vieta vietiniame festivalyje neįdomi ir pliuso reputacijai neprideda. Klausimas, ar apskritai verta čia dalyvauti“, – VŽ teigia p. Senūta.

„Milk“ boikotas

Tai ne vienas šiemetinį festivalį lydėjęs skandalas – pernykštė „ADrenalino“ nugalėtoja „Milk“ boikotavo šiemetinį festivalį, pareiškusi, jog „ADrenalinas“ tampa nekomercinių reklamos darbų (taip vadinamųjų „pro bono“ darbų, skirtų nekomerciniams klientams) festivaliu, o tokie darbai nereprezentuoja rinkos, jie sukuriami nemokiems užsakovams ir vienintelis jų tikslas yra laimėti apdovanojimus. Ponas Šeputis iš karto po konkurso apgailestavo, jog konkurse nedalyvavo viena didesnių agentūrų.

„Dar labiau gaila, kad apie tai nebuvo konstruktyviai prabilta iki konkurso. Stengiamės, kad visas procesas būtų kuo skaidresnis. Šiemet buvo įvesta komisijos narių garbės deklaracija, gal tai kažkam ir simbolinis veiksmas, tačiau vis tik pliusas skaidrumo link“, – kalba p. Šeputis.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Italijos maisto prekių tinklai: lyderė „Conad“ investuoja, „Lidl“ plečiasi  Premium

Italijos mažmeninės prekybos tinklas „Conad“, turintis didžiausią rinkos dalį greitojo vartojimo prekių...

Prekyba
05:45
Milijardierius B. Arnault mano, kad prabangos sektorius atsigaus dar šiais metais  1

Prabangos prekių konglomerato LVMH valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arnaultas...

Prekyba
2020.07.06
Po karantino daugiau nei pusė gyventojų pakeitė įpročius 5

Pasibaigus karantinui, šalies gyventojai labiausiai skuba atkurti socialinį gyvenimą: gyvai susitikti su...

Rinkodara
2020.07.05
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 26

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 9

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
M. Velykis palieka reklamos agentūrą „TRUTH.“ 2

Reklamos agentūrą „TRUTH.“ (buvusi „McCann Vilnius“) palieka jos ilgametis kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Rinkodara
2020.06.29
Centrinės prekybinės gatvės: pramogų pliūpsnis ir bankų atsitraukimas Premium

Svarbiausių sostinės prekybinių gatvių analizė atskleidžia, kad dabartinė padėtis yra šiek tiek prastesnė nei...

Prekyba
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
Reklamdaviai nebenori taikstytis su neapykanta socialiniuose tinkluose 6

Pasaulinė plataus vartojimo prekių kompanija „Unilever“ paskelbė iki šių metų pabaigos atšaukianti savo...

Rinkodara
2020.06.27
LRT atsiskaito visuomenei: rengia specialią laidą 1

Visuomeninis transliuotojas LRT kasmet atsiskaito Seimui, o nuo pernai – ir Lietuvos visuomenei.

Rinkodara
2020.06.26
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
Prekyba avalyne: sparčiausiai augo „Open 24“, pelningiausias – „Batų kalnas“ Premium

Iš prekybos avalyne bendrovių didžiausius pardavimus 2019 m. skaičiuoja UAB „Armitana“, pelningumo rodiklius...

Prekyba
2020.06.25
Prekybos tinklai atnaujina kino teatrų veiklą 1

Didžiųjų miestų „Akropoliuose“ duris atveria tris mėnesius dėl karantino neveikę „Forum Cinemas“ kino...

Prekyba
2020.06.24
Europos Komisijai – skundas dėl valstybės pagalbos skyrimo LRT 2

Interneto žiniasklaidos asociacija ir UAB „All Media Lithuania“ pirmadienį pateikė skundą Europos Komisijai...

Rinkodara
2020.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus