Ginčija „ADrenalino“ rezultatus

Publikuota: 2015-10-27
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.

Neseniai praūžusį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ lydi skandalai. Antroje vietoje tarp geriausių Lietuvos reklamos agentūrų likusi „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ginčija rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. Geriausia metų kūrybine agentūra.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas teigia, jog festivalio organizatoriai, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA, nesugebėjo atlikti elementarių aritmetikos veiksmų ir paskelbė neteisingą „ADrenalino“ nugalėtoją.

KOMAA yra patvirtinusi tam tikrą skaičiavimo metodiką: už auksines strėles skiriama 10 balų, sidabrą – 6, bronzą – 4. Taip pat pat po balą skiriama, jei darbas pateko į finalininkų sąrašą. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ skaičiuoja, jog tokiu atvejų jos rankose yra 119 balų, o paskelbtosios nugalėtojos „Adell Taivas Ogilvy“ – 117.

Ankstesniame KOMAA pateiktoje nugalėtojų lentelėje, organizatoriai skelbė, jog „Adell Taivas Ogilvy“ yra surinkusi 103, o „Not Perfect | Y&R Vilnius“ – 97 balus.

Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA direktorius, paklaustas apie susidariusią situaciją, teigia, jog, dabar sulaukę pretenzijų, tikrina skaičius.

„Skaičiuojame ir žiūrime. Kol kas anksti sakyti, kas teisus, kas ne. Žinoma, šie metai buvo išskirtiniai, lyderiavo dvi stiprios agentūros, o surinktas taškų skaičius skyrėsi nežymiai, ankstesniais metais parastai viena agentūra ryškiau lyderiaudavo“, – kalba p. Šeputis, žadėdamas patikslinti duomenis po kelių valandų.

Ponas Senūta, priduria, jog nesusipratimų iškilo ir skelbiant geriausius reklamos gamybos namus.

„Finale matome oficialius du laimėtojus, nors apdovajojimų ceremonijoje laimėjo tik vieni. O mums, natūralu, antra vieta vietiniame festivalyje neįdomi ir pliuso reputacijai neprideda. Klausimas, ar apskritai verta čia dalyvauti“, – VŽ teigia p. Senūta.

„Milk“ boikotas

Tai ne vienas šiemetinį festivalį lydėjęs skandalas – pernykštė „ADrenalino“ nugalėtoja „Milk“ boikotavo šiemetinį festivalį, pareiškusi, jog „ADrenalinas“ tampa nekomercinių reklamos darbų (taip vadinamųjų „pro bono“ darbų, skirtų nekomerciniams klientams) festivaliu, o tokie darbai nereprezentuoja rinkos, jie sukuriami nemokiems užsakovams ir vienintelis jų tikslas yra laimėti apdovanojimus. Ponas Šeputis iš karto po konkurso apgailestavo, jog konkurse nedalyvavo viena didesnių agentūrų.

„Dar labiau gaila, kad apie tai nebuvo konstruktyviai prabilta iki konkurso. Stengiamės, kad visas procesas būtų kuo skaidresnis. Šiemet buvo įvesta komisijos narių garbės deklaracija, gal tai kažkam ir simbolinis veiksmas, tačiau vis tik pliusas skaidrumo link“, – kalba p. Šeputis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 1

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 7

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau