Ginčija „ADrenalino“ rezultatus

Publikuota: 2015-10-27
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.

Neseniai praūžusį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ lydi skandalai. Antroje vietoje tarp geriausių Lietuvos reklamos agentūrų likusi „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ginčija rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. Geriausia metų kūrybine agentūra.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas teigia, jog festivalio organizatoriai, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA, nesugebėjo atlikti elementarių aritmetikos veiksmų ir paskelbė neteisingą „ADrenalino“ nugalėtoją.

KOMAA yra patvirtinusi tam tikrą skaičiavimo metodiką: už auksines strėles skiriama 10 balų, sidabrą – 6, bronzą – 4. Taip pat pat po balą skiriama, jei darbas pateko į finalininkų sąrašą. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ skaičiuoja, jog tokiu atvejų jos rankose yra 119 balų, o paskelbtosios nugalėtojos „Adell Taivas Ogilvy“ – 117.

Ankstesniame KOMAA pateiktoje nugalėtojų lentelėje, organizatoriai skelbė, jog „Adell Taivas Ogilvy“ yra surinkusi 103, o „Not Perfect | Y&R Vilnius“ – 97 balus.

Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA direktorius, paklaustas apie susidariusią situaciją, teigia, jog, dabar sulaukę pretenzijų, tikrina skaičius.

„Skaičiuojame ir žiūrime. Kol kas anksti sakyti, kas teisus, kas ne. Žinoma, šie metai buvo išskirtiniai, lyderiavo dvi stiprios agentūros, o surinktas taškų skaičius skyrėsi nežymiai, ankstesniais metais parastai viena agentūra ryškiau lyderiaudavo“, – kalba p. Šeputis, žadėdamas patikslinti duomenis po kelių valandų.

Ponas Senūta, priduria, jog nesusipratimų iškilo ir skelbiant geriausius reklamos gamybos namus.

„Finale matome oficialius du laimėtojus, nors apdovajojimų ceremonijoje laimėjo tik vieni. O mums, natūralu, antra vieta vietiniame festivalyje neįdomi ir pliuso reputacijai neprideda. Klausimas, ar apskritai verta čia dalyvauti“, – VŽ teigia p. Senūta.

„Milk“ boikotas

Tai ne vienas šiemetinį festivalį lydėjęs skandalas – pernykštė „ADrenalino“ nugalėtoja „Milk“ boikotavo šiemetinį festivalį, pareiškusi, jog „ADrenalinas“ tampa nekomercinių reklamos darbų (taip vadinamųjų „pro bono“ darbų, skirtų nekomerciniams klientams) festivaliu, o tokie darbai nereprezentuoja rinkos, jie sukuriami nemokiems užsakovams ir vienintelis jų tikslas yra laimėti apdovanojimus. Ponas Šeputis iš karto po konkurso apgailestavo, jog konkurse nedalyvavo viena didesnių agentūrų.

„Dar labiau gaila, kad apie tai nebuvo konstruktyviai prabilta iki konkurso. Stengiamės, kad visas procesas būtų kuo skaidresnis. Šiemet buvo įvesta komisijos narių garbės deklaracija, gal tai kažkam ir simbolinis veiksmas, tačiau vis tik pliusas skaidrumo link“, – kalba p. Šeputis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas Premium

Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios „Kakės Makės“ valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su...

Rinkodara
06:00
X, Y ir Z kartos – ne panacėja rinkodaroje ir pardavimuose Premium 1

Labiau amžius, o ne priklausymas konkrečiai kartai lemia požiūrį į prekės ženklus. Su amžiumi vėsta vartotojų...

Rinkodara
2018.10.22
„Tele2“ reklaminei kampanijai – „Golden Drum“ apdovanojimai

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand...

Rinkodara
2018.10.22
Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės 4

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie...

Rinkodara
2018.10.21
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau