Ginčija „ADrenalino“ rezultatus

Publikuota: 2015-10-27
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.
Protestuoja „ADrenalino“ rezultatus. Organizatorių nuotr.

Neseniai praūžusį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ lydi skandalai. Antroje vietoje tarp geriausių Lietuvos reklamos agentūrų likusi „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ginčija rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. Geriausia metų kūrybine agentūra.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas teigia, jog festivalio organizatoriai, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA, nesugebėjo atlikti elementarių aritmetikos veiksmų ir paskelbė neteisingą „ADrenalino“ nugalėtoją.

KOMAA yra patvirtinusi tam tikrą skaičiavimo metodiką: už auksines strėles skiriama 10 balų, sidabrą – 6, bronzą – 4. Taip pat pat po balą skiriama, jei darbas pateko į finalininkų sąrašą. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ skaičiuoja, jog tokiu atvejų jos rankose yra 119 balų, o paskelbtosios nugalėtojos „Adell Taivas Ogilvy“ – 117.

Ankstesniame KOMAA pateiktoje nugalėtojų lentelėje, organizatoriai skelbė, jog „Adell Taivas Ogilvy“ yra surinkusi 103, o „Not Perfect | Y&R Vilnius“ – 97 balus.

Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA direktorius, paklaustas apie susidariusią situaciją, teigia, jog, dabar sulaukę pretenzijų, tikrina skaičius.

„Skaičiuojame ir žiūrime. Kol kas anksti sakyti, kas teisus, kas ne. Žinoma, šie metai buvo išskirtiniai, lyderiavo dvi stiprios agentūros, o surinktas taškų skaičius skyrėsi nežymiai, ankstesniais metais parastai viena agentūra ryškiau lyderiaudavo“, – kalba p. Šeputis, žadėdamas patikslinti duomenis po kelių valandų.

Ponas Senūta, priduria, jog nesusipratimų iškilo ir skelbiant geriausius reklamos gamybos namus.

„Finale matome oficialius du laimėtojus, nors apdovajojimų ceremonijoje laimėjo tik vieni. O mums, natūralu, antra vieta vietiniame festivalyje neįdomi ir pliuso reputacijai neprideda. Klausimas, ar apskritai verta čia dalyvauti“, – VŽ teigia p. Senūta.

„Milk“ boikotas

Tai ne vienas šiemetinį festivalį lydėjęs skandalas – pernykštė „ADrenalino“ nugalėtoja „Milk“ boikotavo šiemetinį festivalį, pareiškusi, jog „ADrenalinas“ tampa nekomercinių reklamos darbų (taip vadinamųjų „pro bono“ darbų, skirtų nekomerciniams klientams) festivaliu, o tokie darbai nereprezentuoja rinkos, jie sukuriami nemokiems užsakovams ir vienintelis jų tikslas yra laimėti apdovanojimus. Ponas Šeputis iš karto po konkurso apgailestavo, jog konkurse nedalyvavo viena didesnių agentūrų.

„Dar labiau gaila, kad apie tai nebuvo konstruktyviai prabilta iki konkurso. Stengiamės, kad visas procesas būtų kuo skaidresnis. Šiemet buvo įvesta komisijos narių garbės deklaracija, gal tai kažkam ir simbolinis veiksmas, tačiau vis tik pliusas skaidrumo link“, – kalba p. Šeputis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
12:40
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 15

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau