„vipcommunications“ tapo pasaulinio komunikacijos tinklo dalimi

Publikuota: 2015-10-26
Darius Gudelis, integruotos komunikacijos "vipcommunications" valdybos pirmininkas. Bendrovės nuotr.
Darius Gudelis, integruotos komunikacijos "vipcommunications" valdybos pirmininkas. Bendrovės nuotr.

Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ tapo pasaulinio komunikacijos tinklo „Grayling“ atstove Baltijos šalyse.

Darius Gudelis, „vipcommunications“ valdybos pirmininkas, bendrovės išplatintame pranešime teigia, kad tapimas tarptautinio tinklo dalimi leis kilstelti paslaugų kokybės kartelę agentūros klientams.

„Europoje „Grayling“ daugiausiai dėmesio skiria korporatyvinei komunikacijai bei santykiams su valdžia. Jie turi stiprią komandą Briuselyje, tai neleis Europos institucijų koridoriuose pasiklysti ir mūsų atstovaujamoms įmonėms. Ši partnerystė galimybė ir mums mokytis iš brandesnių rinkų“, – kalba p. Gudelis.

„Esame stiprūs Europoje, tačiau žengiame ir į tas rinkas, kuriose „Grayling“ neturi savo komandos. Tai ypatingai svarbu visose ES šalyse – jaučiame stiprų poreikį tarptautinei komunikacijai. „vipcommunications“ prisijungimas sustiprins „Grayling“ poziciją visose trijose Baltijos šalyse, kurios strategiškai svarbios daugeliui mūsų klientų“, – teigė Janas Simunekas, „Grayling“ vadovas kontinentinėje Europoje.

„Grayling“ veikla vystoma iš daugiau nei 50-tyje biurų, daugiau nei 30-yje miestų, 5 regionuose: Europoje, Šiaurės Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje ir Azijoje. Tinklo metinės pajamos sudaro apie 100 mln. Eur. Šiuo metu „Grayling“ klientais centrinėje ir rytų Europoje yra tokios bendrovės kaip „Google“, „British Airways“, BBC, „Visa“, „Hilton“ ir kt.

2006 m. įsteigtoje „vipcommunications“ dirba 32 komunikacijos specialistai. Tarp didžiausių agentūros klientų „Achemos grupė“, „Ecoservice“, „Electrolux“, „Eurolines“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Lietuvos geležinkeliai“, „Tez Tour“ ir kitos.

„vipcommunications“ apyvarta 2014 m. siekė 1,9 mln. Eur ir, palyginti su ankstesniais, buvo beveik 4% didesnė. Pelnas siekė 0,1 mln. Eur arba 77% didesnis nei 2013 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
09:57
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 11

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 20

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau