„vipcommunications“ tapo pasaulinio komunikacijos tinklo dalimi

Publikuota: 2015-10-26
Darius Gudelis, integruotos komunikacijos "vipcommunications" valdybos pirmininkas. Bendrovės nuotr.
Darius Gudelis, integruotos komunikacijos "vipcommunications" valdybos pirmininkas. Bendrovės nuotr.

Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ tapo pasaulinio komunikacijos tinklo „Grayling“ atstove Baltijos šalyse.

Darius Gudelis, „vipcommunications“ valdybos pirmininkas, bendrovės išplatintame pranešime teigia, kad tapimas tarptautinio tinklo dalimi leis kilstelti paslaugų kokybės kartelę agentūros klientams.

„Europoje „Grayling“ daugiausiai dėmesio skiria korporatyvinei komunikacijai bei santykiams su valdžia. Jie turi stiprią komandą Briuselyje, tai neleis Europos institucijų koridoriuose pasiklysti ir mūsų atstovaujamoms įmonėms. Ši partnerystė galimybė ir mums mokytis iš brandesnių rinkų“, – kalba p. Gudelis.

„Esame stiprūs Europoje, tačiau žengiame ir į tas rinkas, kuriose „Grayling“ neturi savo komandos. Tai ypatingai svarbu visose ES šalyse – jaučiame stiprų poreikį tarptautinei komunikacijai. „vipcommunications“ prisijungimas sustiprins „Grayling“ poziciją visose trijose Baltijos šalyse, kurios strategiškai svarbios daugeliui mūsų klientų“, – teigė Janas Simunekas, „Grayling“ vadovas kontinentinėje Europoje.

„Grayling“ veikla vystoma iš daugiau nei 50-tyje biurų, daugiau nei 30-yje miestų, 5 regionuose: Europoje, Šiaurės Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje ir Azijoje. Tinklo metinės pajamos sudaro apie 100 mln. Eur. Šiuo metu „Grayling“ klientais centrinėje ir rytų Europoje yra tokios bendrovės kaip „Google“, „British Airways“, BBC, „Visa“, „Hilton“ ir kt.

2006 m. įsteigtoje „vipcommunications“ dirba 32 komunikacijos specialistai. Tarp didžiausių agentūros klientų „Achemos grupė“, „Ecoservice“, „Electrolux“, „Eurolines“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Lietuvos geležinkeliai“, „Tez Tour“ ir kitos.

„vipcommunications“ apyvarta 2014 m. siekė 1,9 mln. Eur ir, palyginti su ankstesniais, buvo beveik 4% didesnė. Pelnas siekė 0,1 mln. Eur arba 77% didesnis nei 2013 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
06:00
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau