TV3 grupės savininkė Rusijoje pardavė mokamus kanalus

Publikuota: 2015-10-26
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), Lietuvoje valdantis TV3, TV6, TV8 ir „Viasat“ kanalų grupę, už 41,1 mln. Eur pardavė Rusijoje ir kitose šalyse turimus mokamus dokumentikos, filmų, sporto kanalus. Nemokami TV kanalai, tame tarpe ir Lietuvoje, regioninis verslas ir „TV1000“ filmų kanalai lieka MTG nuosavybe.

MTG per Šiaurės šalių „Nasdaq“ biržą pranešė, kad koncerno tarptautinių kanalų verslą įsigijo tarptautinės privataus kapitalo bendrovės „Baring Vostok“ valdoma antrinė įmonė „Sabiero Holdings Limited“, o rusiškų kanalų verslą – Rusijos bendrovė „Sinerdzhi“.

Teigiama, jog šis sandoris nedaro įtakos MTG verslui nei Centrinėje ir Rytų Europoje, nei Baltijos šalyse, kur įmonė mato didelį potencialą.

„Skaitmeninė televizija „Viasat“, taip pat Lietuvoje rodomi kanalai „Viasat Sport Baltic“, „TV1000 Premium“, „Viasat Motor“, „Viasat Golf“ ir toliau priklauso MTG koncernui“, – vardina Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

Sprendimas parduoti mokamos televizijos kanalus Rusijoje priimtas dėl šioje šalyje naujai priimto žiniasklaidos darbą reglamentuojančio įstatymo, kuris įsigalios nuo naujų metų pradžios (užsienio investuotojams šios šalies žiniasklaidoje nuo sausio 1 d. leidžiama turėti iki 20% akcijų).

Jorgenas Madsenas Lindemannas, MTG prezidentas ir vykdomasis direktorius, teigia, jog išsamiai išanalizavo visas potencialias galimybes ir siekdami geriausio rezultato akcininkams ir visai MTG grupei, priėmė tokį sprendimą.

MTG nurodo, kad parduodami verslai per devynis šių metų mėnesius sugeneravo iš viso 448 mln. Švedijos kronų (47,62 mln. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 102 mln. Švedijos kronų (10,84 mln. Eur).

Grąža - penkis kart didesnė

Rugsėjo pabaigoje MTG skelbė, jog yra priimti susitarimai dėl akcijų pardavimo ir kitoje Rusijoje veikiančioje žiniasklaidos grupėje „CTC Media“. Pastarosios beveik 38% valdė MTG. Yra nuspręsta parduoti 75% akcijų „UTV Management LLC“. Sandorio vertė siekia 200 mln. USD.

Paklaustas apie grupės strategiją Rusijoje Peras Lorentzas, MTG atstovas ryšiams su visuomene teigia, jog po galutinio „CTC Media“ akcijų pardavimo, grupė nepbelanuoja Rusijoje daugiau turėti jokio turto.

„Tik ką įvykęs sandoris ir ankstesnis apie kurį pranešė „CTC Media“, – pasikeitusių Rusijos įstatymų pasekmė. Kita vertus, mūsų grynosios pajamos iš investuotų 123 mln. USD Rusijoje nuo 2001 m. siekia apie 770 mln. USD, tad finansinė graža – didesnė nei penki kartai“, – skaičiuoja p. Lindemannas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau