TV3 grupės savininkė Rusijoje pardavė mokamus kanalus

Publikuota: 2015-10-26
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), Lietuvoje valdantis TV3, TV6, TV8 ir „Viasat“ kanalų grupę, už 41,1 mln. Eur pardavė Rusijoje ir kitose šalyse turimus mokamus dokumentikos, filmų, sporto kanalus. Nemokami TV kanalai, tame tarpe ir Lietuvoje, regioninis verslas ir „TV1000“ filmų kanalai lieka MTG nuosavybe.

MTG per Šiaurės šalių „Nasdaq“ biržą pranešė, kad koncerno tarptautinių kanalų verslą įsigijo tarptautinės privataus kapitalo bendrovės „Baring Vostok“ valdoma antrinė įmonė „Sabiero Holdings Limited“, o rusiškų kanalų verslą – Rusijos bendrovė „Sinerdzhi“.

Teigiama, jog šis sandoris nedaro įtakos MTG verslui nei Centrinėje ir Rytų Europoje, nei Baltijos šalyse, kur įmonė mato didelį potencialą.

„Skaitmeninė televizija „Viasat“, taip pat Lietuvoje rodomi kanalai „Viasat Sport Baltic“, „TV1000 Premium“, „Viasat Motor“, „Viasat Golf“ ir toliau priklauso MTG koncernui“, – vardina Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

Sprendimas parduoti mokamos televizijos kanalus Rusijoje priimtas dėl šioje šalyje naujai priimto žiniasklaidos darbą reglamentuojančio įstatymo, kuris įsigalios nuo naujų metų pradžios (užsienio investuotojams šios šalies žiniasklaidoje nuo sausio 1 d. leidžiama turėti iki 20% akcijų).

Jorgenas Madsenas Lindemannas, MTG prezidentas ir vykdomasis direktorius, teigia, jog išsamiai išanalizavo visas potencialias galimybes ir siekdami geriausio rezultato akcininkams ir visai MTG grupei, priėmė tokį sprendimą.

MTG nurodo, kad parduodami verslai per devynis šių metų mėnesius sugeneravo iš viso 448 mln. Švedijos kronų (47,62 mln. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 102 mln. Švedijos kronų (10,84 mln. Eur).

Grąža - penkis kart didesnė

Rugsėjo pabaigoje MTG skelbė, jog yra priimti susitarimai dėl akcijų pardavimo ir kitoje Rusijoje veikiančioje žiniasklaidos grupėje „CTC Media“. Pastarosios beveik 38% valdė MTG. Yra nuspręsta parduoti 75% akcijų „UTV Management LLC“. Sandorio vertė siekia 200 mln. USD.

Paklaustas apie grupės strategiją Rusijoje Peras Lorentzas, MTG atstovas ryšiams su visuomene teigia, jog po galutinio „CTC Media“ akcijų pardavimo, grupė nepbelanuoja Rusijoje daugiau turėti jokio turto.

„Tik ką įvykęs sandoris ir ankstesnis apie kurį pranešė „CTC Media“, – pasikeitusių Rusijos įstatymų pasekmė. Kita vertus, mūsų grynosios pajamos iš investuotų 123 mln. USD Rusijoje nuo 2001 m. siekia apie 770 mln. USD, tad finansinė graža – didesnė nei penki kartai“, – skaičiuoja p. Lindemannas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
08:40
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 14

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau