TV3 grupės savininkė Rusijoje pardavė mokamus kanalus

Publikuota: 2015-10-26
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), Lietuvoje valdantis TV3, TV6, TV8 ir „Viasat“ kanalų grupę, už 41,1 mln. Eur pardavė Rusijoje ir kitose šalyse turimus mokamus dokumentikos, filmų, sporto kanalus. Nemokami TV kanalai, tame tarpe ir Lietuvoje, regioninis verslas ir „TV1000“ filmų kanalai lieka MTG nuosavybe.

MTG per Šiaurės šalių „Nasdaq“ biržą pranešė, kad koncerno tarptautinių kanalų verslą įsigijo tarptautinės privataus kapitalo bendrovės „Baring Vostok“ valdoma antrinė įmonė „Sabiero Holdings Limited“, o rusiškų kanalų verslą – Rusijos bendrovė „Sinerdzhi“.

Teigiama, jog šis sandoris nedaro įtakos MTG verslui nei Centrinėje ir Rytų Europoje, nei Baltijos šalyse, kur įmonė mato didelį potencialą.

„Skaitmeninė televizija „Viasat“, taip pat Lietuvoje rodomi kanalai „Viasat Sport Baltic“, „TV1000 Premium“, „Viasat Motor“, „Viasat Golf“ ir toliau priklauso MTG koncernui“, – vardina Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

Sprendimas parduoti mokamos televizijos kanalus Rusijoje priimtas dėl šioje šalyje naujai priimto žiniasklaidos darbą reglamentuojančio įstatymo, kuris įsigalios nuo naujų metų pradžios (užsienio investuotojams šios šalies žiniasklaidoje nuo sausio 1 d. leidžiama turėti iki 20% akcijų).

Jorgenas Madsenas Lindemannas, MTG prezidentas ir vykdomasis direktorius, teigia, jog išsamiai išanalizavo visas potencialias galimybes ir siekdami geriausio rezultato akcininkams ir visai MTG grupei, priėmė tokį sprendimą.

MTG nurodo, kad parduodami verslai per devynis šių metų mėnesius sugeneravo iš viso 448 mln. Švedijos kronų (47,62 mln. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 102 mln. Švedijos kronų (10,84 mln. Eur).

Grąža - penkis kart didesnė

Rugsėjo pabaigoje MTG skelbė, jog yra priimti susitarimai dėl akcijų pardavimo ir kitoje Rusijoje veikiančioje žiniasklaidos grupėje „CTC Media“. Pastarosios beveik 38% valdė MTG. Yra nuspręsta parduoti 75% akcijų „UTV Management LLC“. Sandorio vertė siekia 200 mln. USD.

Paklaustas apie grupės strategiją Rusijoje Peras Lorentzas, MTG atstovas ryšiams su visuomene teigia, jog po galutinio „CTC Media“ akcijų pardavimo, grupė nepbelanuoja Rusijoje daugiau turėti jokio turto.

„Tik ką įvykęs sandoris ir ankstesnis apie kurį pranešė „CTC Media“, – pasikeitusių Rusijos įstatymų pasekmė. Kita vertus, mūsų grynosios pajamos iš investuotų 123 mln. USD Rusijoje nuo 2001 m. siekia apie 770 mln. USD, tad finansinė graža – didesnė nei penki kartai“, – skaičiuoja p. Lindemannas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 1

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau