TV3 grupės savininkė Rusijoje pardavė mokamus kanalus

Publikuota: 2015-10-26
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), Lietuvoje valdantis TV3, TV6, TV8 ir „Viasat“ kanalų grupę, už 41,1 mln. Eur pardavė Rusijoje ir kitose šalyse turimus mokamus dokumentikos, filmų, sporto kanalus. Nemokami TV kanalai, tame tarpe ir Lietuvoje, regioninis verslas ir „TV1000“ filmų kanalai lieka MTG nuosavybe.

MTG per Šiaurės šalių „Nasdaq“ biržą pranešė, kad koncerno tarptautinių kanalų verslą įsigijo tarptautinės privataus kapitalo bendrovės „Baring Vostok“ valdoma antrinė įmonė „Sabiero Holdings Limited“, o rusiškų kanalų verslą – Rusijos bendrovė „Sinerdzhi“.

Teigiama, jog šis sandoris nedaro įtakos MTG verslui nei Centrinėje ir Rytų Europoje, nei Baltijos šalyse, kur įmonė mato didelį potencialą.

„Skaitmeninė televizija „Viasat“, taip pat Lietuvoje rodomi kanalai „Viasat Sport Baltic“, „TV1000 Premium“, „Viasat Motor“, „Viasat Golf“ ir toliau priklauso MTG koncernui“, – vardina Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

Sprendimas parduoti mokamos televizijos kanalus Rusijoje priimtas dėl šioje šalyje naujai priimto žiniasklaidos darbą reglamentuojančio įstatymo, kuris įsigalios nuo naujų metų pradžios (užsienio investuotojams šios šalies žiniasklaidoje nuo sausio 1 d. leidžiama turėti iki 20% akcijų).

Jorgenas Madsenas Lindemannas, MTG prezidentas ir vykdomasis direktorius, teigia, jog išsamiai išanalizavo visas potencialias galimybes ir siekdami geriausio rezultato akcininkams ir visai MTG grupei, priėmė tokį sprendimą.

MTG nurodo, kad parduodami verslai per devynis šių metų mėnesius sugeneravo iš viso 448 mln. Švedijos kronų (47,62 mln. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 102 mln. Švedijos kronų (10,84 mln. Eur).

Grąža - penkis kart didesnė

Rugsėjo pabaigoje MTG skelbė, jog yra priimti susitarimai dėl akcijų pardavimo ir kitoje Rusijoje veikiančioje žiniasklaidos grupėje „CTC Media“. Pastarosios beveik 38% valdė MTG. Yra nuspręsta parduoti 75% akcijų „UTV Management LLC“. Sandorio vertė siekia 200 mln. USD.

Paklaustas apie grupės strategiją Rusijoje Peras Lorentzas, MTG atstovas ryšiams su visuomene teigia, jog po galutinio „CTC Media“ akcijų pardavimo, grupė nepbelanuoja Rusijoje daugiau turėti jokio turto.

„Tik ką įvykęs sandoris ir ankstesnis apie kurį pranešė „CTC Media“, – pasikeitusių Rusijos įstatymų pasekmė. Kita vertus, mūsų grynosios pajamos iš investuotų 123 mln. USD Rusijoje nuo 2001 m. siekia apie 770 mln. USD, tad finansinė graža – didesnė nei penki kartai“, – skaičiuoja p. Lindemannas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ ginčą dėl reklamos sprendžia teisme

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ skundžia „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės...

Rinkodara
2018.08.20
„Eesti Meedia“ įgyvendino Konkurencijos tarybos įpareigojimus 3

Konkurencijos taryba teigia, kad Estijos bendrovė „Eesti Meedia“, kuriai buvo atsisakyta suteikti leidimą...

Rinkodara
2018.08.20
Grožio prekių rinka: augimas lėtėja, braunasi konkurentai Premium 2

Ramų santūriai augančių kosmetikos ir parfumerijos prekių tinklų gyvenimą jaukia konkurenciją jiems...

Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 2

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 8

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 24

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau