TV3 grupės savininkė Rusijoje pardavė mokamus kanalus

Publikuota: 2015-10-26
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), Lietuvoje valdantis TV3, TV6, TV8 ir „Viasat“ kanalų grupę, už 41,1 mln. Eur pardavė Rusijoje ir kitose šalyse turimus mokamus dokumentikos, filmų, sporto kanalus. Nemokami TV kanalai, tame tarpe ir Lietuvoje, regioninis verslas ir „TV1000“ filmų kanalai lieka MTG nuosavybe.

MTG per Šiaurės šalių „Nasdaq“ biržą pranešė, kad koncerno tarptautinių kanalų verslą įsigijo tarptautinės privataus kapitalo bendrovės „Baring Vostok“ valdoma antrinė įmonė „Sabiero Holdings Limited“, o rusiškų kanalų verslą – Rusijos bendrovė „Sinerdzhi“.

Teigiama, jog šis sandoris nedaro įtakos MTG verslui nei Centrinėje ir Rytų Europoje, nei Baltijos šalyse, kur įmonė mato didelį potencialą.

„Skaitmeninė televizija „Viasat“, taip pat Lietuvoje rodomi kanalai „Viasat Sport Baltic“, „TV1000 Premium“, „Viasat Motor“, „Viasat Golf“ ir toliau priklauso MTG koncernui“, – vardina Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.

Sprendimas parduoti mokamos televizijos kanalus Rusijoje priimtas dėl šioje šalyje naujai priimto žiniasklaidos darbą reglamentuojančio įstatymo, kuris įsigalios nuo naujų metų pradžios (užsienio investuotojams šios šalies žiniasklaidoje nuo sausio 1 d. leidžiama turėti iki 20% akcijų).

Jorgenas Madsenas Lindemannas, MTG prezidentas ir vykdomasis direktorius, teigia, jog išsamiai išanalizavo visas potencialias galimybes ir siekdami geriausio rezultato akcininkams ir visai MTG grupei, priėmė tokį sprendimą.

MTG nurodo, kad parduodami verslai per devynis šių metų mėnesius sugeneravo iš viso 448 mln. Švedijos kronų (47,62 mln. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 102 mln. Švedijos kronų (10,84 mln. Eur).

Grąža - penkis kart didesnė

Rugsėjo pabaigoje MTG skelbė, jog yra priimti susitarimai dėl akcijų pardavimo ir kitoje Rusijoje veikiančioje žiniasklaidos grupėje „CTC Media“. Pastarosios beveik 38% valdė MTG. Yra nuspręsta parduoti 75% akcijų „UTV Management LLC“. Sandorio vertė siekia 200 mln. USD.

Paklaustas apie grupės strategiją Rusijoje Peras Lorentzas, MTG atstovas ryšiams su visuomene teigia, jog po galutinio „CTC Media“ akcijų pardavimo, grupė nepbelanuoja Rusijoje daugiau turėti jokio turto.

„Tik ką įvykęs sandoris ir ankstesnis apie kurį pranešė „CTC Media“, – pasikeitusių Rusijos įstatymų pasekmė. Kita vertus, mūsų grynosios pajamos iš investuotų 123 mln. USD Rusijoje nuo 2001 m. siekia apie 770 mln. USD, tad finansinė graža – didesnė nei penki kartai“, – skaičiuoja p. Lindemannas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naujas „Versace“ savininkas sudarė plėtros planą  Premium

Italijos mados milžinė „Versace“, dabar priklausanti JAV kontroliuojančiai bendrovei „Capri“, įgyvendina...

Prekyba
2020.01.27
„Iki“ plečia elektroninės prekybos geografiją

Nuo šiol per maisto pristatymo programėlę „LastMile“ produktus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento galės...

Prekyba
2020.01.27
„Outlet Park“ į išparduotuvių miestelio atnaujinimą investavo 23 mln. Eur Premium

Sostinės Šiaurės miestelio mikrorajone 20 ha teritorijoje išsidėstęs išparduotuvių centras „Outlet Park“ per...

Prekyba
2020.01.27
Dėmesys – „Tele2“ kalėdinei „bombai“, simpatijos – „Telios“ merginai Premium

Iš šiemečių kalėdinių lietuviškų reklamų galima išskirti tris aiškias lyderes: tai „Tele2“ klipas apie „La...

Rinkodara
2020.01.27
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau