Iš „Google“ –  150 mln. Eur indėlis žiniasklaidai

Publikuota: 2015-10-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo ketvirtadienio Europos žiniasklaidos priemonės gali teikti paraiškas, norėdamos gauti paramą iš „Google“ inicijuoto Skaitmeninių naujienų inovacijų fondo. Per artimiausius trejus metus technologijų milžinė žada skirti 150 mln. Eur paramą inovatyviems žiniasklaidos projektams Europoje.

Projekto iniciavos pradžia – šių metų balandis, kai „Google“ startavo su Skaitmeninių naujienų iniciatyva, prie kurios prisijungė 11 didžiausių Europos žiniasklaidos organizacijų („The Financial Times“, „The Guardian“, „NRC Media“, „El Pais“, „La Stampa“, „Die Zeit“ ir kt.).

Nuo jos starto, kaip skaičiuoja Ludovic Blecher, „Google“ Skaitmeninių naujienų inovacijų fondo vadovas, prie iniciatyvos prisijungė daugiau nei 120 organizacijų.

Dalelė pelno

„Šiandien pradedame fondo paraiškų priėmimą ir tikimės, kad į mūsų iniciatyvą įsitrauks dar daugiau dalyvių“, – išplatintame pranešime teigia p.Blecher.

Planuojama, jog vyks bent du paraiškos teikimo etapai. Pirmasis prasideda ketvirtadienį ir tęsis iki gruodžio 4 d. Kitas etapas numatytas 2016 m. pavasarį. Paraiškas gali teikti leidėjai, internetiniai naujienų kanalai, žiniasklaidos „startuoliai“, pavieniai asmenys iš ES ir Europos laisvosios prekybos asociacijai priklausančių šalių.

Fondo suma yra lygi maždaug 1,2% pernykščio „Google“ grynojo pelno.

Šiai „Google“ iniciatyvai, paskelbtai šį pavasarį, pritarė ne visi didieji leidėjai. Tarp tokių – žiniasklaidos magnatui Rupertui Murdochui priklausanti „News Corp“ ir Vokietijos „Axel Springer“ grupė, šiuos bandymus vadindamos ne kuo kitu kaip bandymu taisyti santykius su leidėjais.

Kompromisų keliu bando dirbti ir socialinis tinklas „Facebook“, su devyniais leidėjais susitaręs dėl išskirtinių sąlygų, kad dalis jų kuriamo turinio, dar neparodyto leidėjų svetainėse, tiesiogiai būtų skelbiamas socialiniame tinkle (vadinamieji momentiniai straipsniai, angl. Instant Articles). Kol kas taip dalį kuriamo turinio skelbia „BuzzFeed“, „The Atlantic“ ir „The New York Times“. Dabar ši paslauga prieinama tik JAV, tačiau planuose – ir Europa.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
12:29
Teismas triskart sumažino baudą „Init“

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
11:19
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
11:08
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
10:30
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau