„Sorbum Group“ rankose – naujas pirkinys

Publikuota: 2015-10-21
Giedrius Oliškevičius, „Sorbum Group“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrius Oliškevičius, „Sorbum Group“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekių priežiūra, tiesioginių pardavimų skatinimo projektais prekybos vietose, pirkėjo rinkodara užsiimanti „Sorbum Group“ nusipirko mobiliosios rinkodaros pas­laugas teikiančią bend­rovę „Kita reklama“.

Giedrius Oliškevičius, „Sor­bum Goup“ generalinis direktorius, teigia, kad šios reklamos agentūros teikiamos paslaugos praplės grupės teikiamų paslaugų spektrą ir leis pasiūlyti klientams dar efektyvesnį rinkodaros sprendimų paketą.

„Automobilis, ant kurio sumontuotų ekranų rodoma vaizdo reklama, yra šiuolaikinis sprendimas ir perspektyvi idėja. Tai reklama, kuri „gaudo“ klientą ten, kur tradicinė reklama jo nepasiekia, arba, kitais žodžiais tariant, tai televizorius ant ratų, ten, kur jo reikia“, – kalba p. Oliškevičius. Investicijos į naują grupės pirkinį nesiekia 50.000 Eur.

„Dalis aplinkinių bandė atkalbinėti nuo šio pirkinio, nes investavus panašią pinigų sumą galėjome verslo nepirkti, susikurti technologiją patys. Tačiau skaidraus verslo principai mums svarbesni, norėjosi perimti jauną verslą“, – šypsosi p. Oliškevičius.

„Sorbum Group“ su naujuoju pirkiniu vienija 10 įmonių, o grupės apyvarta pernai siekė daugiau nei 7 mln. Eur. Čia dirba apie 300 darbuotojų. Grupės įmonės veiklą plėtoja trijose Baltijos šalyse.

„Šiandien svarbiausia kryptis mūsų veikloje – veiksmai orientuoti į pirkėją, arba vadinamoji pirkėjų rinkodara. Įvairius sprendimus prekių ženklams siūlome ne tik prekybos cent­ruose, bet ir už jų ribų“, – teigia p. Oliškevičius.

„Sorbum“ grupė dirba su „Unilever“, „Mon­de­lez“, „Coca-Cola“, „MV Group“, „Stumb­ras“, Grigiškės“ ir t. t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09
IKEA ir „Simpsonų“ pamoka: turėtume dažniau atsigręžti į popkultūrą Premium

Neseniai baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, reklamai...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau