„Labas“ prisikelia po reklamos karų

Publikuota: 2015-10-21
Andrej Pometko, telekomunikacijų UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio komunikacijos vadovas: „Nuo šiol vėl būsime matomesni. Reikėjo laiko viską sustyguoti ir atrasti naują „Labas“ prekės ženklo kryptį“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrej Pometko, telekomunikacijų UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio komunikacijos vadovas: „Nuo šiol vėl būsime matomesni. Reikėjo laiko viską sustyguoti ir atrasti naują „Labas“ prekės ženklo kryptį“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo šio rudens UAB „Bitė Lietuva“ priklausantis prekių ženklas „Labas“ atnaujino šūkį, pozicionavimą ir įvaizdį.

„Komunikuojame, kad esame geriausia išankstinio mokėjimo už mobilųjį internetą kortelė. Jei mūsų konkurentai, pavyzdžiui, „Pildyk“, kalba, kad jie yra pigesni ir to laikosi, mes žadame daugiau duomenų, tą skelbia ir naujasis mūsų šūkis „Begalybė interneto“, – kalba Andrejus Pometko, „Bitės Lietuvos“ įvaizdžio komunikacijos vadovas.

Jis nedetalizuoja, kiek investuota į prekės ženklo pozicionavimo keitimą, tik pažymi, kad daug darbų atliko įmonės viduje.

Karai nepadėjo

Paklaustas apie pasikeitusį „Labas“ prekės ženklo toną, palyginus su beveik prieš kelerius metus garsiai nuskambėjusiu komunikacijos ir reklamų karu su „Tele2“, p. Pometko pripažįsta, jog naudos tai „Labas“ naudos neatnešė.

„Priešingai, kiek sugadino įvaizdį. Nuo pradžių „Labas“ ženklas turėjo kitokią komunikacijos strategiją, o skandalingosios reklamos su Sauliumi Poška „iškrito iš konteksto“, tačiau tuokart keltus verslo tikslus pasiekė. Sujudino rinką“, – pažymi p. Pometko.

Kartu su šiais reklamos karais buvo gerokai išaugusios abiejų valdomų prekės ženklų reklamos investicijos, o šiemet „Bitė Lietuva“ buvo viena iš labiausiai apkarpiusiųjų išlaidas reklamai. Per pirmąjį pusmetį bendrovė iškrito iš didžiausių reklamos užsakovų dešimtuko ir laikotarpio pabaigoje rikiavosi 15 vietoje. Atitinkamai „Omnitel“ buvo šešta, o „Tele2“ – pirma.

„Pristatydami pokyčius, su nauja reklamine „Labas“ kampanija startavome šį rudenį. Nuo šiol vėl būsime matomesni. Reikėjo laiko viską sustyguoti ir atrasti naują „Labas“ prekės ženklo kryptį“, – kalba p. Pometko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie yra geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03
Siekiantiems išsiskirti JAV rinkoje: nenuvertinkite prekių ženklo galios Rėmėjo turinys

Amerika – galimybių šalis. Taip mano Lietuvos verslininkai, eksportuojantys savo produkciją ir prekių ženklus...

Dalyvauti parodoje – tik atlikus namų darbus Rėmėjo turinys

Dalyvavimas parodoje – priemonė, kanalas pasiekti savo galutinį vartotoją, užmegzti naujų partnerystės ryšių.

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją 2

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Rinkodara
2018.12.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau