„Labas“ prisikelia po reklamos karų

Publikuota: 2015-10-21
Andrej Pometko, telekomunikacijų UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio komunikacijos vadovas: „Nuo šiol vėl būsime matomesni. Reikėjo laiko viską sustyguoti ir atrasti naują „Labas“ prekės ženklo kryptį“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrej Pometko, telekomunikacijų UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio komunikacijos vadovas: „Nuo šiol vėl būsime matomesni. Reikėjo laiko viską sustyguoti ir atrasti naują „Labas“ prekės ženklo kryptį“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo šio rudens UAB „Bitė Lietuva“ priklausantis prekių ženklas „Labas“ atnaujino šūkį, pozicionavimą ir įvaizdį.

„Komunikuojame, kad esame geriausia išankstinio mokėjimo už mobilųjį internetą kortelė. Jei mūsų konkurentai, pavyzdžiui, „Pildyk“, kalba, kad jie yra pigesni ir to laikosi, mes žadame daugiau duomenų, tą skelbia ir naujasis mūsų šūkis „Begalybė interneto“, – kalba Andrejus Pometko, „Bitės Lietuvos“ įvaizdžio komunikacijos vadovas.

Jis nedetalizuoja, kiek investuota į prekės ženklo pozicionavimo keitimą, tik pažymi, kad daug darbų atliko įmonės viduje.

Karai nepadėjo

Paklaustas apie pasikeitusį „Labas“ prekės ženklo toną, palyginus su beveik prieš kelerius metus garsiai nuskambėjusiu komunikacijos ir reklamų karu su „Tele2“, p. Pometko pripažįsta, jog naudos tai „Labas“ naudos neatnešė.

„Priešingai, kiek sugadino įvaizdį. Nuo pradžių „Labas“ ženklas turėjo kitokią komunikacijos strategiją, o skandalingosios reklamos su Sauliumi Poška „iškrito iš konteksto“, tačiau tuokart keltus verslo tikslus pasiekė. Sujudino rinką“, – pažymi p. Pometko.

Kartu su šiais reklamos karais buvo gerokai išaugusios abiejų valdomų prekės ženklų reklamos investicijos, o šiemet „Bitė Lietuva“ buvo viena iš labiausiai apkarpiusiųjų išlaidas reklamai. Per pirmąjį pusmetį bendrovė iškrito iš didžiausių reklamos užsakovų dešimtuko ir laikotarpio pabaigoje rikiavosi 15 vietoje. Atitinkamai „Omnitel“ buvo šešta, o „Tele2“ – pirma.

„Pristatydami pokyčius, su nauja reklamine „Labas“ kampanija startavome šį rudenį. Nuo šiol vėl būsime matomesni. Reikėjo laiko viską sustyguoti ir atrasti naują „Labas“ prekės ženklo kryptį“, – kalba p. Pometko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Exel‘io“ lentelę 2

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
14:27
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau