Tarp savaitės reklamų – visa puokštė naujų klipų

Publikuota: 2015-10-20
Atnaujinta 2015-10-20 20:57
Kadras iš „Bitė Lietuva“ klipo.
Kadras iš „Bitė Lietuva“ klipo.

Tarp naujausių reklamų: linksma „Lukoil“ kavos serija (reklamos agentūra „Milk“), „Ergo“ draudimas po laiko („Milk“), „Tele2“ dronas („Adell Taivas Ogilvy“), koncentruotas „Pildyk“ sprendimas („Adell Taivas Ogilvy“), nerealus „Bitės“ tortas („German Street Outcasts“), „Omnitel“ („Milk“) telefonų dalybos ir „Stumbras“ („Adell Taivas Ogilvy“).

Šia savaitę startavo ir netradicinis „Milk“ Lietuvos Raudonojo kryžiaus draugijai darytas „Nation on Trial. Lituanian Case“ projektas.

Pasak organizatorių, žiniasklaidoje nuolat girdime: „kiek kiek kiek?“: kiek pabėgėlių priimsime, kiek jų telpa į stovyklą, kiek jų veržiasi į Europos Sąjungą, kiek pinigų tai kainuos, tačiau mažai Lietuvoje kalbama apie problemos esmę: nuo ko tie žmonės bėga, kokie yra didžiausi iššūkiai juos įsileidžiant arba ne ir, apskritai, kiek moraliai elgiamės prieštaraudami jų atvykimui į Lietuvą. Šio projekto tikslas – nepalikti abejingų.

Kaip teigia Akvilė Kavaliauskaitė, „Milk“ projektų vadovė, prieš startuojant projektui vylėsi, kad įteiktas šaukimas į teismą privers žmones bent jau susimąstyti apie tragišką situaciją. Pirmi rezultatai rodo, kad pavyko: šaukimai socialiniame tinkle „Feisbook“ per pusdienį tapo kone virusiniai, norą dalyvauti renginyje „Nation on Trial. Lituanian Case“ per dieną išreiškė beveik 500 žmonių.

„Ir nors renginio forma gali šokiruoti, šeštadienį tikimės konstruktyvios diskusijos. Žinomi žmonės socialiniame tinkle paskelbė gavę šaukimus į teismą, o komentaruose po nuotraukomis iškart prasidėjo diskusijos apie pabėgėlius, susidomėjimas, kur ir kada vyks renginys. Kai kurios įžymybės net pasipiktino, kodėl šaukimų dar negavo“, – projekto susdomėjimu džiaugiasi p. Kavaliauskaitė.

Kviečiame reklamos agentūras, įmonių rinkodaros skyrius dalintis savo naujausiais reklaminiais klipais, spaudos darbais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09
IKEA ir „Simpsonų“ pamoka: turėtume dažniau atsigręžti į popkultūrą Premium

Neseniai baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, reklamai...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau