Du reklamos darbai iš Slovėnijos grįžo su sidabru

Publikuota: 2015-10-19
Atnaujinta 2015-10-19 14:44
Iš Slovėnijos du lietuvių agentūrų reklamos darbai darbai grįžo su apdovanojimais. Organizatorių nuotr.
Iš Slovėnijos du lietuvių agentūrų reklamos darbai darbai grįžo su apdovanojimais. Organizatorių nuotr.

Du lietuvių reklamos darbai parsivežė sidabrą iš Slovėnijoje vykusio „Golden Drum“ kūrybingumo festivalio.

Filmų kategorijoje sidabro statulėlę gavo Roko Tarabildos ir Daniro Bugos projektas „Vertimas“, darytas Lietuvos žmogaus teisių centrui, o dizaino, prekės ženklo sukūrimo ir korporatyvinio identiteto kategorijoje tokį pat apdovanojimą gavo „Not Perfect | Y&R Vilnius“ darbas, kurtas Vilniaus komedijų festivaliui.

Šių metų „Auksinio būgno“ festivalyje iš Lietuvos dalyvavo 9 agentūros, kurios komisijos nariams pateikė 21 projektą. Į finalininkus buvo patekusios trys šalies agentūros, dvi jų į Lietuvą grįžo ne tuščiomis – su sidabriniais būgnais.

Šiemetiniam „Golden Drum“ festivaliui darbus teikė ir latviai bei estai, tačiau jų nei vienas projektas tarp finalininkų nepateko.

Iš viso per festivalio apdovanojimus geriausių darbų autoriams buvo įteikti 53 sidabrinio būgno, 32 auksinio būgno apdovanojimai ir 14 didžiųjų prizų. Festivalyje dėl geriausiojo vardo varžėsi 1.208 projektai, kuriuos konkursui pateikė agentūros iš 25 Europos valstybių.

Daugiausiai komisijos simpatijų sulaukė ir Auksinio tinklo apdovanojimą už sėkmingiausią agentūrų tinklą festivalyje pelnė agentūrų tinklas Y&R. Auksinė rožė, įteikiama sėkmingiausiai agentūrai, šiemet atiteko Rumunijos kompanijai „McCann/MRM“, nepriklausomų agentūrų kategorijoje triumfavo ir „Tartini“ apdovanojimą pasiėmė kita Rumunijos kompanija – „GMP Advertising“.

Daugiausiai šių metų festivalyje apdovanotu prekės ženklu pripažintas „Vodafone“, kurio atstovams įteiktas „Auksinio būgno“ didysis prizas už prekės ženklą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau