Pakeitę pavadinimą, „MV Group“ patraukė į Rygą

Bemaž prieš metus Mineraliniai vandenys (MV), pakeitę specializuotų parduotuvių prekės ženklą į Bottlery, su šiuo pavadinimu pagaliau įžengė į Rygą, kitų metų planuose Lenkija.
Atsinaujinę tikėjomės didesnio šuolio, tačiau augame labai palengva. Didžiausias iššūkis mums Bottlery žinomumo didinimas, MV buvo gerai žinoma Lietuvoje, tačiau netiko planuojant plėtrą kaimyninėse rinkose. Pirmuosius pokyčių rezultatus matome tik dabar, po metų, tačiau su įsikūrimu Latvijoje viliamės spartesnio šuolio. Atradome savo nišą, kalba Vaida Budrienė, MV Group korporatyvinių reikalų grupės vadovė.
Į parduotuvės atidarymą Rygoje investuota 80.000 Eur. Šiuo metu Lietuvoje veikia 11 Bottlery parduotuvių. Kitąmet duris atvers dar po vieną parduotuvę Kaune ir Vilniuje.
Aurinta Savickaitė, Bottlery tinklo vadovė Baltijos šalims, teigia, jog labiausiai klientus privilioja naujienos, gaminiai, kurių jie gali įsigyti tik jų parduotuvėse.
Įvedėme naujienų zoną, taip vadinamąją mėnesio temą, ir neretai tokie produktai tuo metu demonstruoja didžiausią pardavimų augimą. Stengiamės ne vien kaina konkuruoti, kalba p. Savickaitė.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą