Reklamos rinkoje – vienas didelis užsakovas

Publikuota: 2015-10-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po „Teo“ ir „Omnitel“ susijungimo pokyčiai laukia ir reklamos rinkos. Tiesa, kad nauja bendrovė galėtų aplenkti didžiausią Lietuvos reklamos davėją – „Tele2“ – nepanašu.

„Omnitel“ 2015 m. pirmąjį pusmetį buvo 6 didžiausių reklamos užsakovų sąrašo pozicijoje. Kaip skaičiuoja rinkos tyrimų bendrovė TNS LT, „Omnitel“ investicijos į reklamą (vertinant gross skaičius) per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su pernai tuo pat metu, didėjo 1,4%.

„Teo“ didžiausių reklamos užsakovų sąraše yra 35, atitinkamai jos reklamos išlaidos palyginamuoju periodu sumenko 8%.

„Kaip naujasis junginys galėtų keistis reklamos išlaidas ir ką tai atneš rinkai, lems besijungiančių įmonių rinkodaros veiksmai – kokie liks ir bus vystomi prekių ženklai ir kokią komunikacijos strategiją jie pasirinks žiniasklaidoje“, – kalba Giedrė Joronienė, TNS LT reklamos monitoringo vadovė.

Robertas Anderssonas, „Teo“ valdybos pirmininkas, spaudos konferencijoje paklaustas, ar įmonės ketina veikti su vienu prekės ženklu ir pavadinimu, sakė, kad apie tai dar anksti kalbėti.

„Abu esami prekių ženklai geri ir stiprūs, laikas parodys, ar reikia pokyčių“, – sakė jis.

Jau ir dabar abi bendrovės reklamą žiniasklaidoje perka kartu kaip „TeliaSonera“ grupė, o tiek „Omnitel“, tiek „Teo“ žiniasklaidos agentūra nuo šio birželio po įvykusio konkurso tapo OMD (iki tol abi bendrovės buvo „Open Agency“ klientės).

„Po susijungimo matysime dar vieną stambų reklamos užsakovą, galime tikėtis daugiau integruotų sprendimų, o vartotojas – geresnių sprendimų“, – kalba Darius Gricius, OMD generalinis direktorius.

Savo ruožtu šiandien „Tele2“ Lietuvoje yra tituluojama didžiausia reklamos užsakove ir šios pozicijos neužleidžia jau ne vienerius metus. „Tele2“ rinkodaros biudžetai kaip skaičiuoja TNS LT, per pirmą šių metų pusmetį ūgtelėjo beveik 6%.

Tuo metu „Bitė Lietuva“, apkarpiusi reklamos išlaidas, šiemet iškrito iš dešimtuko ir pirmojo pusmečio pabaigoje rikiavosi 15 didžiausių reklamos užsakovų lentelėje.

infogr.am::infogram_0_copy_didziausi_reklamos_uzsakovai

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
13:18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau