Reklamos rinkoje – vienas didelis užsakovas

Publikuota: 2015-10-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po „Teo“ ir „Omnitel“ susijungimo pokyčiai laukia ir reklamos rinkos. Tiesa, kad nauja bendrovė galėtų aplenkti didžiausią Lietuvos reklamos davėją – „Tele2“ – nepanašu.

„Omnitel“ 2015 m. pirmąjį pusmetį buvo 6 didžiausių reklamos užsakovų sąrašo pozicijoje. Kaip skaičiuoja rinkos tyrimų bendrovė TNS LT, „Omnitel“ investicijos į reklamą (vertinant gross skaičius) per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su pernai tuo pat metu, didėjo 1,4%.

„Teo“ didžiausių reklamos užsakovų sąraše yra 35, atitinkamai jos reklamos išlaidos palyginamuoju periodu sumenko 8%.

„Kaip naujasis junginys galėtų keistis reklamos išlaidas ir ką tai atneš rinkai, lems besijungiančių įmonių rinkodaros veiksmai – kokie liks ir bus vystomi prekių ženklai ir kokią komunikacijos strategiją jie pasirinks žiniasklaidoje“, – kalba Giedrė Joronienė, TNS LT reklamos monitoringo vadovė.

Robertas Anderssonas, „Teo“ valdybos pirmininkas, spaudos konferencijoje paklaustas, ar įmonės ketina veikti su vienu prekės ženklu ir pavadinimu, sakė, kad apie tai dar anksti kalbėti.

„Abu esami prekių ženklai geri ir stiprūs, laikas parodys, ar reikia pokyčių“, – sakė jis.

Jau ir dabar abi bendrovės reklamą žiniasklaidoje perka kartu kaip „TeliaSonera“ grupė, o tiek „Omnitel“, tiek „Teo“ žiniasklaidos agentūra nuo šio birželio po įvykusio konkurso tapo OMD (iki tol abi bendrovės buvo „Open Agency“ klientės).

„Po susijungimo matysime dar vieną stambų reklamos užsakovą, galime tikėtis daugiau integruotų sprendimų, o vartotojas – geresnių sprendimų“, – kalba Darius Gricius, OMD generalinis direktorius.

Savo ruožtu šiandien „Tele2“ Lietuvoje yra tituluojama didžiausia reklamos užsakove ir šios pozicijos neužleidžia jau ne vienerius metus. „Tele2“ rinkodaros biudžetai kaip skaičiuoja TNS LT, per pirmą šių metų pusmetį ūgtelėjo beveik 6%.

Tuo metu „Bitė Lietuva“, apkarpiusi reklamos išlaidas, šiemet iškrito iš dešimtuko ir pirmojo pusmečio pabaigoje rikiavosi 15 didžiausių reklamos užsakovų lentelėje.

infogr.am::infogram_0_copy_didziausi_reklamos_uzsakovai

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šiandienos burtažodžiai rinkodaroje – duomenys ir jų analizė 2

Ieškant teisingiausios komunikacijos ar rinkodaros kampanijos, reikia vis grįžti prie esamos verslo...

Rinkodara
10:21
„Verslo žinių“ antagonistai vilioja į kriptovaliutų pasaulį 4

„Verslo žinios“ įspėja apie pastaruoju metu padažnėjusius sukčių bandymus, pasitelkiant leidinio vizualinius...

Rinkos
2019.02.22
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau