Reklamos agentūros jėgas bando Slovėnijoje

Publikuota: 2015-10-02
Lietuviai šiemetiniam „Golden Drum“ reklamos festivaliui pateikė daugiau projektų nei latviai ir estai kartu sudėjus.
Lietuviai šiemetiniam „Golden Drum“ reklamos festivaliui pateikė daugiau projektų nei latviai ir estai kartu sudėjus.

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“ Slovėnijoje savo jėgas šiemet bando ir 9 dalyviai iš Lietuvos, konkursui pateikę 21 projektą. Iš viso dėl geriausiųjų titulo festivalyje kovos per 1.200 reklamos darbų, kuriuos konkursui pateikė agentūros iš 25 Europos valstybių.

Lietuviai šiemetiniam „Golden Drum“ festivaliui pateikė daugiau projektų nei latviai ir estai kartu sudėjus. Konkurse varžosi 6 projektai iš Latvijos ir 7 iš Estijos. Tiesa, iki kaimynų lenkų lietuviams dar toli – lenkai konkursui pateikė net 86 projektus.

Daugiausia darbų „Golden Drum“ siuntė „Adell Taivas Ogilvy“, tik ką praūžusiame lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“, laimėjusi Metų agentūros titulą.

„Šiais metais mes gana aktyvūs, siuntėme net 6 reklamos darbus. Tarp jų ir – Knygų mugės „Detektyvai“, su kuriais laimėjome ne vieną statulėlę „ADrenaline“. Taip pat teikėme ir reklamos darbus, kurtus SEB, „Panorama“ ir t.t.“, – vardina Tomas Karpavičius, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas.

Darbus į Slovėnijoje vykstantį „Golden Drum“ siuntė ir „McCann Vilnius“, „Not Perfect | Y & R Vilnius“.

Dėl didžiojo prizo – Auksinio tinklo apdovanojimo – „Golden Drum“ varžosi 26 skirtingi tinklai. Net 32% visų projektų pateikė nepriklausomos agentūros, kurių „Auksinio būgno“ apdovanojimuose šiemet net 255. Darbai į festivalį atkeliavo iš 25 šalių, didžiausią augimą, lyginant su ankstesniais metais, demonstravo Vengrija, Slovėnija, Turkija, Rumunija, Slovakija ir Austrija. Šiemet pirmą kartą „Auksinio būgno“ festivalio dalyvių gretas papildė agentūros iš Gruzijos ir Armėnijos, taip pat ypač išaugo konkurse dalyvaujančių Turkijos agentūrų gretos – šių metų apdovanojimams jos pateikė net 280 projektų (2014 m. jų buvo 184), tai Turkijai žada dideles galimybes tapti viena sėkmingiausių 22-ųjų „Golden Drum“ apdovanojimų šalimi.

Geriausiems iš viso bus išdalinta 17 pagrindinių apdovanojimų – auksinių ir sidabrinių būgnų, taip pat įteikta auksinė rožė, „Tartini“ apdovanojimas (daugiausia taškų surinkusi nepriklausoma agentūra), auksinis tinklas, didysis prekės ženklo bei virtuozo apdovanojimas, auksinis laikrodis.

Šiemet 22-ą kartą rengiamam „Golden Drum“ festivaliui 1.208 projektus pateikė 26 tinklai ir 255 agentūros iš 25 šalių. Šių metų „Auksinio būgno“ festivalio nugalėtojai bus paskelbti spalio 16 d., penktadienį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dovanų pardavėjai į Lietuvą vilioja užsienio socialinių tinklų žvaigždes

Dovanų bendrovės „Tinggly“ įkūrėjas, „Laisvalaikio dovanos“ vadovas, imasi netradicinio projekto – į...

Rinkodara
13:45
„Alaus džentelmenas“ M. Matukaitis: reikia ne taupyti, o bandyti uždirbti daugiau Premium 4

Kai įmonė į pirmąją poziciją iškelia taupymo strategiją, tai yra pirmas žingsnis į susinaikinimą. Taip,...

Rinkodara
12:26
Prekybos tinklų medianos: „Lidl“ šoktelėjo į viršų 4

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
10:01
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 13

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau