Trys sėkmingos el. prekybos principai

Publikuota: 2015-09-23
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.

Vartotojo pasitenkinimas akimirksniu, pirkimas vienu paspaudimu ir lengvumas bei paprastumas – tai trys pagrindiniai principai, užtikrinantys sėkmingą el. prekybą, konferencijoje „Best Internet“ teigia Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas.

„Yra daugybė pavyzdžių, kai įmonės sudaro painius klausimynus ir apsunkina kliento kelią savo interneto svetainėse, nors vartotojas paprasčiau nori tik gauti rezervacijos patvirtinimą, įsigyti vieną ar kitą prekę, ar pan.“, – kalba p. Morysas.

Pasak pranešėjo, šie trys elementai kuria ne patogumą vartotojui. Visų pirma, reiktų suprasti, jog nematysite sėkmingų verslo rezultatų, jei vartotojai užsukę į jūsų svetainę bus verčiami pildyti nesibaigiančius klausimynus, o neteisingai suvedus informaciją, klaidas žymėsite raudonai, teigia specialistas.

„Neverskite klientų jaustis kvailai, – tai viena svarbiausių sėkmingo verslo taisyklių“, – šypsosi p. Morysas ir pateikia gerųjų e. verslo pavyzdžių.

Tai ir „Amazon“, ir „Booking.com“, ir socialinis tinklas „Facebook“. Benaršant šiuose tinklapiuose, rasite žinučių: „Sveikiname, jūs radote geriausią pasiūlymą“, „Jei prekę užsisakysite šiandien, pristatysime rytoj“, „Pirkite vieno mygtuko paspaudimu“, „Paskutinė kambario rezervacija buvo atlikta prieš 1 valandą“, „Jūs gavote tris naujus pranešimus“ ir panašiai.

Ne manipuliacija, o psichologija

„Tai vartotojus stimuliuoja. Taip, tai galima vadinti manipuliacija, tačiau viso labo tai tėra žmogaus psichologija, taip veikia žmogaus smegenys ir sėkmingi verslai tai išnaudoja“, – pabrėžia p. Morysas.

Jis sutinka, jog kartais tai atrodo labai elementarūs veiksmai, tačiau už to taip pat slypi vartotojų psichologiją ir elgseną skatinantys veiksniai.

„Pavyzdžiui, „Booking.com“, užpildžius tuščią laukelį, iš karto žymi žalia varnele, tai suteikia vartotojui momentinį pasitenkinimą, – teigia p. Morysas. – Žinoma, tas pasitenkinimas turi būti vartotojui aktualus. Pavyzdžiui, vienoje el. vaistinių Vokietijoje, perkant internetu ir sukaupus tam tikrą kiekį taškų, jūs iš karto galite išsirinkti sau patinkančią siūlomą prekę“.

Linas Šiautkulis, „Adnet Media“ reklamos tinklo vadovas bei konferencijos moderatorius, taip pat priduria, jog klientų patirties valdymas internete verslams yra svarbu.

„Visi norime, jog klientas į savo krepšelį įsidėtų ne vieną prekę, o daugiau. Turime investuoti į vartotojų lūkesčių gerinimą, pasitelkiant prisichologiją, neurorinkodarą, kad svetainėje apsilankiusius lankytojus greičiau paverstume klientais“, – kalba p. Šiautkulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 1

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 15

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 14

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 7

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas,...

Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau