Trys sėkmingos el. prekybos principai

Publikuota: 2015-09-23
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.

Vartotojo pasitenkinimas akimirksniu, pirkimas vienu paspaudimu ir lengvumas bei paprastumas – tai trys pagrindiniai principai, užtikrinantys sėkmingą el. prekybą, konferencijoje „Best Internet“ teigia Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas.

„Yra daugybė pavyzdžių, kai įmonės sudaro painius klausimynus ir apsunkina kliento kelią savo interneto svetainėse, nors vartotojas paprasčiau nori tik gauti rezervacijos patvirtinimą, įsigyti vieną ar kitą prekę, ar pan.“, – kalba p. Morysas.

Pasak pranešėjo, šie trys elementai kuria ne patogumą vartotojui. Visų pirma, reiktų suprasti, jog nematysite sėkmingų verslo rezultatų, jei vartotojai užsukę į jūsų svetainę bus verčiami pildyti nesibaigiančius klausimynus, o neteisingai suvedus informaciją, klaidas žymėsite raudonai, teigia specialistas.

„Neverskite klientų jaustis kvailai, – tai viena svarbiausių sėkmingo verslo taisyklių“, – šypsosi p. Morysas ir pateikia gerųjų e. verslo pavyzdžių.

Tai ir „Amazon“, ir „Booking.com“, ir socialinis tinklas „Facebook“. Benaršant šiuose tinklapiuose, rasite žinučių: „Sveikiname, jūs radote geriausią pasiūlymą“, „Jei prekę užsisakysite šiandien, pristatysime rytoj“, „Pirkite vieno mygtuko paspaudimu“, „Paskutinė kambario rezervacija buvo atlikta prieš 1 valandą“, „Jūs gavote tris naujus pranešimus“ ir panašiai.

Ne manipuliacija, o psichologija

„Tai vartotojus stimuliuoja. Taip, tai galima vadinti manipuliacija, tačiau viso labo tai tėra žmogaus psichologija, taip veikia žmogaus smegenys ir sėkmingi verslai tai išnaudoja“, – pabrėžia p. Morysas.

Jis sutinka, jog kartais tai atrodo labai elementarūs veiksmai, tačiau už to taip pat slypi vartotojų psichologiją ir elgseną skatinantys veiksniai.

„Pavyzdžiui, „Booking.com“, užpildžius tuščią laukelį, iš karto žymi žalia varnele, tai suteikia vartotojui momentinį pasitenkinimą, – teigia p. Morysas. – Žinoma, tas pasitenkinimas turi būti vartotojui aktualus. Pavyzdžiui, vienoje el. vaistinių Vokietijoje, perkant internetu ir sukaupus tam tikrą kiekį taškų, jūs iš karto galite išsirinkti sau patinkančią siūlomą prekę“.

Linas Šiautkulis, „Adnet Media“ reklamos tinklo vadovas bei konferencijos moderatorius, taip pat priduria, jog klientų patirties valdymas internete verslams yra svarbu.

„Visi norime, jog klientas į savo krepšelį įsidėtų ne vieną prekę, o daugiau. Turime investuoti į vartotojų lūkesčių gerinimą, pasitelkiant prisichologiją, neurorinkodarą, kad svetainėje apsilankiusius lankytojus greičiau paverstume klientais“, – kalba p. Šiautkulis.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
05:45
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau