Trys sėkmingos el. prekybos principai

Publikuota: 2015-09-23
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.

Vartotojo pasitenkinimas akimirksniu, pirkimas vienu paspaudimu ir lengvumas bei paprastumas – tai trys pagrindiniai principai, užtikrinantys sėkmingą el. prekybą, konferencijoje „Best Internet“ teigia Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas.

„Yra daugybė pavyzdžių, kai įmonės sudaro painius klausimynus ir apsunkina kliento kelią savo interneto svetainėse, nors vartotojas paprasčiau nori tik gauti rezervacijos patvirtinimą, įsigyti vieną ar kitą prekę, ar pan.“, – kalba p. Morysas.

Pasak pranešėjo, šie trys elementai kuria ne patogumą vartotojui. Visų pirma, reiktų suprasti, jog nematysite sėkmingų verslo rezultatų, jei vartotojai užsukę į jūsų svetainę bus verčiami pildyti nesibaigiančius klausimynus, o neteisingai suvedus informaciją, klaidas žymėsite raudonai, teigia specialistas.

„Neverskite klientų jaustis kvailai, – tai viena svarbiausių sėkmingo verslo taisyklių“, – šypsosi p. Morysas ir pateikia gerųjų e. verslo pavyzdžių.

Tai ir „Amazon“, ir „Booking.com“, ir socialinis tinklas „Facebook“. Benaršant šiuose tinklapiuose, rasite žinučių: „Sveikiname, jūs radote geriausią pasiūlymą“, „Jei prekę užsisakysite šiandien, pristatysime rytoj“, „Pirkite vieno mygtuko paspaudimu“, „Paskutinė kambario rezervacija buvo atlikta prieš 1 valandą“, „Jūs gavote tris naujus pranešimus“ ir panašiai.

Ne manipuliacija, o psichologija

„Tai vartotojus stimuliuoja. Taip, tai galima vadinti manipuliacija, tačiau viso labo tai tėra žmogaus psichologija, taip veikia žmogaus smegenys ir sėkmingi verslai tai išnaudoja“, – pabrėžia p. Morysas.

Jis sutinka, jog kartais tai atrodo labai elementarūs veiksmai, tačiau už to taip pat slypi vartotojų psichologiją ir elgseną skatinantys veiksniai.

„Pavyzdžiui, „Booking.com“, užpildžius tuščią laukelį, iš karto žymi žalia varnele, tai suteikia vartotojui momentinį pasitenkinimą, – teigia p. Morysas. – Žinoma, tas pasitenkinimas turi būti vartotojui aktualus. Pavyzdžiui, vienoje el. vaistinių Vokietijoje, perkant internetu ir sukaupus tam tikrą kiekį taškų, jūs iš karto galite išsirinkti sau patinkančią siūlomą prekę“.

Linas Šiautkulis, „Adnet Media“ reklamos tinklo vadovas bei konferencijos moderatorius, taip pat priduria, jog klientų patirties valdymas internete verslams yra svarbu.

„Visi norime, jog klientas į savo krepšelį įsidėtų ne vieną prekę, o daugiau. Turime investuoti į vartotojų lūkesčių gerinimą, pasitelkiant prisichologiją, neurorinkodarą, kad svetainėje apsilankiusius lankytojus greičiau paverstume klientais“, – kalba p. Šiautkulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau