Trys sėkmingos el. prekybos principai

Publikuota: 2015-09-23
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.
Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.

Vartotojo pasitenkinimas akimirksniu, pirkimas vienu paspaudimu ir lengvumas bei paprastumas – tai trys pagrindiniai principai, užtikrinantys sėkmingą el. prekybą, konferencijoje „Best Internet“ teigia Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas.

„Yra daugybė pavyzdžių, kai įmonės sudaro painius klausimynus ir apsunkina kliento kelią savo interneto svetainėse, nors vartotojas paprasčiau nori tik gauti rezervacijos patvirtinimą, įsigyti vieną ar kitą prekę, ar pan.“, – kalba p. Morysas.

Pasak pranešėjo, šie trys elementai kuria ne patogumą vartotojui. Visų pirma, reiktų suprasti, jog nematysite sėkmingų verslo rezultatų, jei vartotojai užsukę į jūsų svetainę bus verčiami pildyti nesibaigiančius klausimynus, o neteisingai suvedus informaciją, klaidas žymėsite raudonai, teigia specialistas.

„Neverskite klientų jaustis kvailai, – tai viena svarbiausių sėkmingo verslo taisyklių“, – šypsosi p. Morysas ir pateikia gerųjų e. verslo pavyzdžių.

Tai ir „Amazon“, ir „Booking.com“, ir socialinis tinklas „Facebook“. Benaršant šiuose tinklapiuose, rasite žinučių: „Sveikiname, jūs radote geriausią pasiūlymą“, „Jei prekę užsisakysite šiandien, pristatysime rytoj“, „Pirkite vieno mygtuko paspaudimu“, „Paskutinė kambario rezervacija buvo atlikta prieš 1 valandą“, „Jūs gavote tris naujus pranešimus“ ir panašiai.

Ne manipuliacija, o psichologija

„Tai vartotojus stimuliuoja. Taip, tai galima vadinti manipuliacija, tačiau viso labo tai tėra žmogaus psichologija, taip veikia žmogaus smegenys ir sėkmingi verslai tai išnaudoja“, – pabrėžia p. Morysas.

Jis sutinka, jog kartais tai atrodo labai elementarūs veiksmai, tačiau už to taip pat slypi vartotojų psichologiją ir elgseną skatinantys veiksniai.

„Pavyzdžiui, „Booking.com“, užpildžius tuščią laukelį, iš karto žymi žalia varnele, tai suteikia vartotojui momentinį pasitenkinimą, – teigia p. Morysas. – Žinoma, tas pasitenkinimas turi būti vartotojui aktualus. Pavyzdžiui, vienoje el. vaistinių Vokietijoje, perkant internetu ir sukaupus tam tikrą kiekį taškų, jūs iš karto galite išsirinkti sau patinkančią siūlomą prekę“.

Linas Šiautkulis, „Adnet Media“ reklamos tinklo vadovas bei konferencijos moderatorius, taip pat priduria, jog klientų patirties valdymas internete verslams yra svarbu.

„Visi norime, jog klientas į savo krepšelį įsidėtų ne vieną prekę, o daugiau. Turime investuoti į vartotojų lūkesčių gerinimą, pasitelkiant prisichologiją, neurorinkodarą, kad svetainėje apsilankiusius lankytojus greičiau paverstume klientais“, – kalba p. Šiautkulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
14:13
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 5

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
11:28
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 1

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas 1

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau