Reklamos blokatoriai tapo vienomis populiariausių „Apple“ programėlių

Publikuota: 2015-09-23
Mike‘o Segaro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Mike‘o Segaro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Vos IT milžinė „Apple“ paskelbė apie galimybę įsidiegti reklamos blokavimo programėles, jų kūrėjai sulaukė pirkėjų antplūdžio – ir sąžinės priekaištų.

Blokuoti reklamas vartotojai gali tik tuose „Apple“ įrenginiuose, kuriuose yra įdiegta „iOS 9“ operacinė sistema. Ji buvo pristatyta praėjusią savaitę, o jau pirmadienį kompanija pranešė, kad operacinė sistema jau buvo įdiegta pusėje kompanijos produktų, esančių vartotojų rankose.

„iOS 9“ startavo sėkmingai, tokiu tempu ji taps daugiausia kartų atsisiųstu programinės įrangos atnaujinimu „Apple“ istorijoje“, – išplatintame pranešime spaudai cituojamas Philipas Shilleris, „Apple“ vyresnysis viceprezidentas rinkodarai.

Trokštamas reklamų blokavimas

Tiesa, pačioje operacinėje sistemoje programinės įrangos, skirtos reklamos blokavimui internete, „Apple“ neišleido. Vietoje to jie suteikė įrankius, leidžiančius programinės įrangos gamintojams tokias programėles kurti.

Šio darbo jie ėmėsi su džiaugsmu ir jiems už tai buvo atlyginta. Vos atsiradusios reklamos blokavimo programėlės iš karto užkariavo „Apple“ programėlių parduotuvę „App Store“. Populiariausia – „Peace“, į dešimtuką taip pat pateko „Crystal“ ir „Purify“ blokatoriai.

Šios programėlės leidžia interneto naršyklės „Safari“ vartotojams nematyti reklamų ir iššokančių skydelių lankomuose puslapiuose.

Kūrėjo drama

Tačiau ko gero visų programėlių kūrėjų išsvajotą „Peace“ sėkmės istoriją sujaukė pats jos kūrėjas.

Dar praėjusią savaitę Marco Armentas, „Peace“ kūrėjas, savo tinklaraštyje pripažino, kad didžiulė programėlės sėkmė privertė jį susirūpinti – programėlė visas reklamas traktuoja vienodai. O tai, jo nuomone, nėra teisinga.

„Nors „Peace“ padeda labai daugeliui, ji atneša žalos tiems, kurie to nenusipelnė, – rašė programuotojas. – Nors aš ir „laimiu“, pergale nesidžiaugiu. Todėl traukiuosi iš rinkos“.

Tai nebuvo tušti žodžiai. 2.99 USD kainavusią programėlę „Peace“ kūrėjas pašalino iš „App Store“. Ji nebebus atnaujinama ar palaikoma, bet tiems, kurie ją atsisiuntė, ji, ko gero, veiks iki kito „Apple“ operacinės sistemos atnaujinimo, rašo „Mashable“.

Pirkėjai, kaip nurodė kūrėjas, taip pat gali atgauti pinigus už pirkinį.

Naujas senas puslapis

Reklamų blokavimo epopėja su „Peace“ nei prasidėjo, nei pasibaigė. Jau pats p. Armentas parekomendavo norintiems naudotis konkurentų produktais – „Ghostery“ kompiuteryje ir „Purify“ arba „Crystal“ mobiliajame įrenginyje.

„Crystal“ nuo to laiko perėmė populiariausios „App Store“ programėlės titulą.

Reklamas internete blokuojanti programinė įranga staiga išpopuliarėjo maždaug prieš trejus metus. Kaip VŽ sakė Bobas Knorppas, reklamos rinkos ekspertas, šiuo metu – tai reklamos internete rinkos realija. Ji nemirtina, tačiau su ja reklamos kūrėjams teks susigyventi. Tiesa, tai nereiškia, kad ji nekainuoja.

„Adobe“ ir „PageFair“ dar rugpjūčio mėnesį išplatino ataskaitą, kurioje nurodė, kad nuo 2014 m. II ketv. iki 2015 m. II ketv. reklamas blokuojančios programinės įrangos naudojimas išaugo 41%. 2015 m. birželį tokios programinės įrangos naudotojų buvo apie 198 mln. visame pasaulyje, tai tik 6% visų aktyvių interneto vartotojų.

Tiesa, reklamos rinkai tai atsilieps kiek daugiau, nei būtų galima tikėtis. Tyrime nurodoma, kad 2015 m. dėl blokavimo negautos reklamos pajamos sieks 21,8 mlrd. USD, arba 14% visų reklamai internete išleidžiamų pinigų. 2016 m. prognozuojama, kad ši suma išaugs iki 41,4 mlrd. USD.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
05:45
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau