Skaitmeninė rinkodara – naujas bandymas prisijaukinti vartotoją

Publikuota: 2015-09-22
Atnaujinta 2015-09-22 15:41

Rinkodaros specialistai visais įmanomais kanalais ir priemonėmis yra sugadinę santykius su vartotojais ir jų požiūrį reklamą, tad šiandien daugeliui privalu keisti komunikacijos strategiją.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas tradicinę metinę skaitmeninės rinkodaros konferenciją „Best Internet“, teigė, kad visas pasaulis jau seniai išsikraustė į internetą.

„Vos vienas kitas šiandien neturi savo paskyros socialiniame tinkle „Facebook“, nesinaudoja išmaniuoju telefonu ar reguliariai neperka internete, tad prekių ženklams vis svarbiau tikslingai komunikuoti internete. Konferencijoje dalinsimės naujausiomis skaitmeninės rinkodaros tendencijomis, geriausiais praktiniais pavyzdžiais“, – kalbėjo p. Jankauskas.

Sugadinti santykiai

Linas Šiautkulis, skaitmeninės rinkodaros ekspertas, reklamos tinklo „Adnet Media“ direktorius, „Best Internet“ konferencijos moderatorius, pabrėžia, kad prieš daugiau nei dešimtmetį vartotojai atidarinėdavo beveik visus gaunamus laiškus, šiandien šis rodiklis – neįtikėtinai mažas, kaip ir reklamų paspaudimų rodikliai.

„Nepaisant to ir toliau vartojus daužome reklama, nors ir žinome, kad reklama vartotojui turi būti visų pirma aktuali. Tuo tarpu daugelis eina elementariausiu keliu ir renkasi tuo metu populiariausius kelius. Tad šiandien reikia dialogo, kad išspręstume galvosūkį, o rinkodaros specialistai nustotų gadinti kiekvieną šventąjį gralį, kurį atranda ir ten tada strimgalviais kreipia komunikacijos biudžetus. Reikia atrasti kelių, būdų, kad ta reklama, žinutė vartotojui būtų iš tikrųjų aktuali ir naudinga, tad šiandien čia ir ieškosime būdų, kaip prekių ženklams vartotoją visų pirma paversti savo draugu, tiek pasitelkiant reklamjuostes, tiek mobilioje erdvėje, tiek socialiniuose tinkluose“, – kalba p. Šiautkulis.

Jis priduria, kad iki šiandieninės situacijos, kai prekių ženklai tiesiog užbombardavo savo vartotojus reklaminėmis žinutėmis, kurias šiandien jie dažniau blokuoja ar ignoruoja nei peržvelgia, ėjome pakankamai ilgai, tad ne vienam privalu iš esmės peržiūrėti savo komunikacijos strategiją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 1

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
18:03
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 16

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau