Skaitmeninė rinkodara – naujas bandymas prisijaukinti vartotoją

Publikuota: 2015-09-22

Rinkodaros specialistai visais įmanomais kanalais ir priemonėmis yra sugadinę santykius su vartotojais ir jų požiūrį reklamą, tad šiandien daugeliui privalu keisti komunikacijos strategiją.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas tradicinę metinę skaitmeninės rinkodaros konferenciją „Best Internet“, teigė, kad visas pasaulis jau seniai išsikraustė į internetą.

„Vos vienas kitas šiandien neturi savo paskyros socialiniame tinkle „Facebook“, nesinaudoja išmaniuoju telefonu ar reguliariai neperka internete, tad prekių ženklams vis svarbiau tikslingai komunikuoti internete. Konferencijoje dalinsimės naujausiomis skaitmeninės rinkodaros tendencijomis, geriausiais praktiniais pavyzdžiais“, – kalbėjo p. Jankauskas.

Sugadinti santykiai

Linas Šiautkulis, skaitmeninės rinkodaros ekspertas, reklamos tinklo „Adnet Media“ direktorius, „Best Internet“ konferencijos moderatorius, pabrėžia, kad prieš daugiau nei dešimtmetį vartotojai atidarinėdavo beveik visus gaunamus laiškus, šiandien šis rodiklis – neįtikėtinai mažas, kaip ir reklamų paspaudimų rodikliai.

„Nepaisant to ir toliau vartojus daužome reklama, nors ir žinome, kad reklama vartotojui turi būti visų pirma aktuali. Tuo tarpu daugelis eina elementariausiu keliu ir renkasi tuo metu populiariausius kelius. Tad šiandien reikia dialogo, kad išspręstume galvosūkį, o rinkodaros specialistai nustotų gadinti kiekvieną šventąjį gralį, kurį atranda ir ten tada strimgalviais kreipia komunikacijos biudžetus. Reikia atrasti kelių, būdų, kad ta reklama, žinutė vartotojui būtų iš tikrųjų aktuali ir naudinga, tad šiandien čia ir ieškosime būdų, kaip prekių ženklams vartotoją visų pirma paversti savo draugu, tiek pasitelkiant reklamjuostes, tiek mobilioje erdvėje, tiek socialiniuose tinkluose“, – kalba p. Šiautkulis.

Jis priduria, kad iki šiandieninės situacijos, kai prekių ženklai tiesiog užbombardavo savo vartotojus reklaminėmis žinutėmis, kurias šiandien jie dažniau blokuoja ar ignoruoja nei peržvelgia, ėjome pakankamai ilgai, tad ne vienam privalu iš esmės peržiūrėti savo komunikacijos strategiją.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
10:27
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 1

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau