Skaitmeninė rinkodara – naujas bandymas prisijaukinti vartotoją

Publikuota: 2015-09-22
Atnaujinta 2015-09-22 15:41

Rinkodaros specialistai visais įmanomais kanalais ir priemonėmis yra sugadinę santykius su vartotojais ir jų požiūrį reklamą, tad šiandien daugeliui privalu keisti komunikacijos strategiją.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas tradicinę metinę skaitmeninės rinkodaros konferenciją „Best Internet“, teigė, kad visas pasaulis jau seniai išsikraustė į internetą.

„Vos vienas kitas šiandien neturi savo paskyros socialiniame tinkle „Facebook“, nesinaudoja išmaniuoju telefonu ar reguliariai neperka internete, tad prekių ženklams vis svarbiau tikslingai komunikuoti internete. Konferencijoje dalinsimės naujausiomis skaitmeninės rinkodaros tendencijomis, geriausiais praktiniais pavyzdžiais“, – kalbėjo p. Jankauskas.

Sugadinti santykiai

Linas Šiautkulis, skaitmeninės rinkodaros ekspertas, reklamos tinklo „Adnet Media“ direktorius, „Best Internet“ konferencijos moderatorius, pabrėžia, kad prieš daugiau nei dešimtmetį vartotojai atidarinėdavo beveik visus gaunamus laiškus, šiandien šis rodiklis – neįtikėtinai mažas, kaip ir reklamų paspaudimų rodikliai.

„Nepaisant to ir toliau vartojus daužome reklama, nors ir žinome, kad reklama vartotojui turi būti visų pirma aktuali. Tuo tarpu daugelis eina elementariausiu keliu ir renkasi tuo metu populiariausius kelius. Tad šiandien reikia dialogo, kad išspręstume galvosūkį, o rinkodaros specialistai nustotų gadinti kiekvieną šventąjį gralį, kurį atranda ir ten tada strimgalviais kreipia komunikacijos biudžetus. Reikia atrasti kelių, būdų, kad ta reklama, žinutė vartotojui būtų iš tikrųjų aktuali ir naudinga, tad šiandien čia ir ieškosime būdų, kaip prekių ženklams vartotoją visų pirma paversti savo draugu, tiek pasitelkiant reklamjuostes, tiek mobilioje erdvėje, tiek socialiniuose tinkluose“, – kalba p. Šiautkulis.

Jis priduria, kad iki šiandieninės situacijos, kai prekių ženklai tiesiog užbombardavo savo vartotojus reklaminėmis žinutėmis, kurias šiandien jie dažniau blokuoja ar ignoruoja nei peržvelgia, ėjome pakankamai ilgai, tad ne vienam privalu iš esmės peržiūrėti savo komunikacijos strategiją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 4

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
13:00
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
12:24
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  2

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
10:52
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
09:58
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
07:33
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau