Aktualiausia prekybininkų reklama

Publikuota: 2015-09-09
Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.
Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Lietuvių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių ekranuose dažniausiai šmėžuoja reklamjuostės, siūlančios įdomiai praleisti laisvalaikį, tačiau didžiausio vartotojų susidomėjimo sulaukia prekybininkai, rodo naujausia „gemiusAdmonitor. Market sectors“ ataskaita.

16% visų paspaudimų buvo skirta būtent šio sektoriaus reklamai. Tokį rezultatą iš dalies lėmė tai, kad prekybai teko didžiausias skirtingų kampanijų skaičius – beveik ketvirtadalis (23%) visų reklamos kampanijų. TX telega: Per metus Lietuvoje, kaip rodo interneto tyrimų „Gemius“ analizė, labiausiai daugėjo laisvalaikio pramogų ir prekių reklamos parodymų – 67%. Tai lėmė, kad tiriamuoju laikotarpiu (2014 m. spalis–2015 m. kovas) šis sektorius ištransliavo daugiausia reklamos ir aplenkė prekybos bei finansų sektorius. Taip pat itin išaugo knygų, spaudos bei garso ir vaizdo įrašų reklamos parodymų dalis – 43%.

O finansų, draudimo ir brokerių paslaugų reklamos parodymų skaičius sumenko 36%, nors prieš metus tai buvo antras dažniausiai besireklamuojantis sektorius. Be to, per metus daugiau nei dvigubai sumažėjo gėrimų (įskaitant alkoholį) reklamos parodymų. Tačiau esama šios kategorijos reklama patraukė vartotojų dėmesį, nes jos vidutinis reklamos parodymų ir paspaudimų skaičiaus santykis (CTR rodiklis) siekė 1,49%, ir tai buvo antras geriausias rezultatas pagal šį rodiklį. Tikėtina, kad tai nulėmė sumažėjęs reklamos „triukšmas“ šiame sektoriuje.

„Baltijos interneto reklamos rinkoje ryškiausiai matomi prekybininkai, tačiau kiekviena šalis turi savų ypatumų. Pavyzdžiui, lietuviai dažniausiai mato pasiūlymus pramogauti vietos rinkoje, o kelionių ir turizmo sektoriaus reklamai į užsienį tenka tik 1% visų parodymų, kai Latvijoje ir Estijoje tai yra ketvirtas pagal dydį sektorius, vertinant reklamos parodymus. Latvijos rinka taip pat išsiskiria tuo, kad internete parodoma daug buitinės technikos ir baldų reklamos, o Estijos gyventojai dažnai mato automobilių ir jiems skirtų prekių pasiūlymus“, – komentuoja Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Ši „Gemius“ ataskaita jungia 13-os Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto reklamos rinkos analizę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
20:21
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 1

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 7

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau