Aktualiausia prekybininkų reklama

Publikuota: 2015-09-09
Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.
Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Lietuvių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių ekranuose dažniausiai šmėžuoja reklamjuostės, siūlančios įdomiai praleisti laisvalaikį, tačiau didžiausio vartotojų susidomėjimo sulaukia prekybininkai, rodo naujausia „gemiusAdmonitor. Market sectors“ ataskaita.

16% visų paspaudimų buvo skirta būtent šio sektoriaus reklamai. Tokį rezultatą iš dalies lėmė tai, kad prekybai teko didžiausias skirtingų kampanijų skaičius – beveik ketvirtadalis (23%) visų reklamos kampanijų. TX telega: Per metus Lietuvoje, kaip rodo interneto tyrimų „Gemius“ analizė, labiausiai daugėjo laisvalaikio pramogų ir prekių reklamos parodymų – 67%. Tai lėmė, kad tiriamuoju laikotarpiu (2014 m. spalis–2015 m. kovas) šis sektorius ištransliavo daugiausia reklamos ir aplenkė prekybos bei finansų sektorius. Taip pat itin išaugo knygų, spaudos bei garso ir vaizdo įrašų reklamos parodymų dalis – 43%.

O finansų, draudimo ir brokerių paslaugų reklamos parodymų skaičius sumenko 36%, nors prieš metus tai buvo antras dažniausiai besireklamuojantis sektorius. Be to, per metus daugiau nei dvigubai sumažėjo gėrimų (įskaitant alkoholį) reklamos parodymų. Tačiau esama šios kategorijos reklama patraukė vartotojų dėmesį, nes jos vidutinis reklamos parodymų ir paspaudimų skaičiaus santykis (CTR rodiklis) siekė 1,49%, ir tai buvo antras geriausias rezultatas pagal šį rodiklį. Tikėtina, kad tai nulėmė sumažėjęs reklamos „triukšmas“ šiame sektoriuje.

„Baltijos interneto reklamos rinkoje ryškiausiai matomi prekybininkai, tačiau kiekviena šalis turi savų ypatumų. Pavyzdžiui, lietuviai dažniausiai mato pasiūlymus pramogauti vietos rinkoje, o kelionių ir turizmo sektoriaus reklamai į užsienį tenka tik 1% visų parodymų, kai Latvijoje ir Estijoje tai yra ketvirtas pagal dydį sektorius, vertinant reklamos parodymus. Latvijos rinka taip pat išsiskiria tuo, kad internete parodoma daug buitinės technikos ir baldų reklamos, o Estijos gyventojai dažnai mato automobilių ir jiems skirtų prekių pasiūlymus“, – komentuoja Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Ši „Gemius“ ataskaita jungia 13-os Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto reklamos rinkos analizę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau