Aktualiausia prekybininkų reklama

Publikuota: 2015-09-09
Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.
Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Lietuvių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių ekranuose dažniausiai šmėžuoja reklamjuostės, siūlančios įdomiai praleisti laisvalaikį, tačiau didžiausio vartotojų susidomėjimo sulaukia prekybininkai, rodo naujausia „gemiusAdmonitor. Market sectors“ ataskaita.

16% visų paspaudimų buvo skirta būtent šio sektoriaus reklamai. Tokį rezultatą iš dalies lėmė tai, kad prekybai teko didžiausias skirtingų kampanijų skaičius – beveik ketvirtadalis (23%) visų reklamos kampanijų. TX telega: Per metus Lietuvoje, kaip rodo interneto tyrimų „Gemius“ analizė, labiausiai daugėjo laisvalaikio pramogų ir prekių reklamos parodymų – 67%. Tai lėmė, kad tiriamuoju laikotarpiu (2014 m. spalis–2015 m. kovas) šis sektorius ištransliavo daugiausia reklamos ir aplenkė prekybos bei finansų sektorius. Taip pat itin išaugo knygų, spaudos bei garso ir vaizdo įrašų reklamos parodymų dalis – 43%.

O finansų, draudimo ir brokerių paslaugų reklamos parodymų skaičius sumenko 36%, nors prieš metus tai buvo antras dažniausiai besireklamuojantis sektorius. Be to, per metus daugiau nei dvigubai sumažėjo gėrimų (įskaitant alkoholį) reklamos parodymų. Tačiau esama šios kategorijos reklama patraukė vartotojų dėmesį, nes jos vidutinis reklamos parodymų ir paspaudimų skaičiaus santykis (CTR rodiklis) siekė 1,49%, ir tai buvo antras geriausias rezultatas pagal šį rodiklį. Tikėtina, kad tai nulėmė sumažėjęs reklamos „triukšmas“ šiame sektoriuje.

„Baltijos interneto reklamos rinkoje ryškiausiai matomi prekybininkai, tačiau kiekviena šalis turi savų ypatumų. Pavyzdžiui, lietuviai dažniausiai mato pasiūlymus pramogauti vietos rinkoje, o kelionių ir turizmo sektoriaus reklamai į užsienį tenka tik 1% visų parodymų, kai Latvijoje ir Estijoje tai yra ketvirtas pagal dydį sektorius, vertinant reklamos parodymus. Latvijos rinka taip pat išsiskiria tuo, kad internete parodoma daug buitinės technikos ir baldų reklamos, o Estijos gyventojai dažnai mato automobilių ir jiems skirtų prekių pasiūlymus“, – komentuoja Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Ši „Gemius“ ataskaita jungia 13-os Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto reklamos rinkos analizę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau