Reklamos rinką augins „Lidl“

Publikuota: 2015-09-02
Žaneta Fomova, Lauko reklamos agentūrų asociacijos valdybos pirmininkė ir „JCDecaux“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žaneta Fomova, Lauko reklamos agentūrų asociacijos valdybos pirmininkė ir „JCDecaux“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos mastai Lietuvoje per 7 šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu metu, ūgtelėjo 4,8%. Labiausiai daugėjo televizijos, lauko ir kino reklamos, rodo TNS LT reklamos monitoringas.

TV reklamos trukmė lyginamuoju laikotarpiu paaugo 6,6%, lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas – 4,2%, lauko vaizdo ekranuose rodytos reklamos sekundėmis užfiksuota 38% daugiau.

Spaudos reklamos sumažėjo 7,6%. Tyrėjai per 7 šių metų mėnesius fiksuoja 9,6% mažesnes ir interneto reklamos pajamas (čia neatsispindi reklama „Google“, „Facebook“ ir kt. užsienio interneto platformose).

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, mastus didino bemaž visi, – tik „Omnitel“ rinkodaros biudžetas sumenko 0,4%. Tarp labiausiai mažinusių reklamą prekių ženklų – „Labas“, „Bitė“, „Perlo draudimas“, tarp daugiausia padidinusių biudžetą per 7 šių metų mėnesius – Lietuvos automobilių direkcija, Šiaulių ir SEB bankai.

Didins „Lidl“

Žaneta Fomova, Lauko reklamos agentūrų asociacijos valdybos pirmininkė ir „JCDecaux“ vadovė, vertindama pirmąjį šių metų pusmetį teigia, kad asociacijai priklausančių bendrovių pajamos augo 5–6%, ypač daugėjo prekybininkų, mados, automobilių prekių ženklų lauko reklamos.

„Viliamės panašaus ir antrojo pusmečio, o kitąmet lauko reklamą augins ir „Lidl“. Kalbamės su jais, žinome, kad jie paprastai nemažai investuoja į lauko reklamą, kartu tai skatins ir kitus sektoriaus dalyvius daugiau investuoti į reklamą“, – neabejoja p. Fomova.

infogr.am::infogram_0_didziausi_reklamos_uzsakovai

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12
„Media bitės“ rankose – kino teatras „Pasaka“

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ nuo šiol valdys kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje.

Rinkodara
2018.06.12
Lietuviškais ledais mėgaujasi ir Azijos gyventojai Rėmėjo turinys 8

Žinomo lietuviško prekės ženklo „Dione“ ledų asortimentą Lietuvos šimtmečio proga papildė naujas unikalus...

Sėkmė reklamoje – drąsa išlipti iš nusistovėjusių rinkos klišių 1

Verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų įdirbiu reklamoje ir komunikacijoje.

Rinkodara
2018.06.10
Didžiausią šuolį lietuvių širdyse demonstruoja „Lidl“ ir „Apple“ 2

Mėgstamiausių prekių ženklų tyrime šiemet didžiausią šuolį Lietuvoje į viršų skaičiuoja į antrąją poziciją...

Rinkodara
2018.06.09
Tobula kopija reklamoje: atsitiktinumas ar strategija Premium 1

Su komunikacijos ir rinkodaros veiksmais verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų...

Rinkodara
2018.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau