Reklamos užsakovai iš interneto patraukė į kiną

Publikuota: 2015-07-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

2015 m. pirmuosius 5 mėnesius, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, labiausiai sumažėjo reklamos užsakymų internete, o didžiausias augimas – 2,6 karto – fiksuotas kino reklamos rinkoje, praneša UAB TNS LT.

2015 m. pirmuosius 5 mėnesius reklamos apimtys buvo 5,1% didesnės nei 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Mažino išlaidas reklamai

Beveik 70% mažesnius biudžetus šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, reklamai skyrė mobiliojo ryšio operatoriai. 34% smuktelėjo investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių reklamą.

Šiais metais reklamos pinigus 67% sumažino „Bitė“, tačiau „Omnitel“ ir „Tele2“ vis dar išliko didžiausių Lietuvos raklamdavių dešimtuke.

„Švyturys-Utenos alus“ savo išlaidas reklamai sumažino 51%, „Henkel“ – 39%.

Itin susidomėjo kinu

Reklamos užsakovai šiemet per 5 mėnesius pirko 7,6% daugiau reklamos televizijoje. Spaudos reklamos apimtys krito7,8%. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 9%, žurnaluose – 5,7%. Radijo stotys per 2015 m. ištransliavo 2% mažiau sekundžių reklamos. Banerinės interneto reklamos išlaidos nukrito 15,3%.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas augo 4,4%, o lauko video reklamos apimtis ūgtelėjo 28%. Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 0,2% mažiau reklaminių lipdukų, o vidaus TV reklamos kiekis paaugo 4,3%.

Tuo metu reklamdaviai atkreipė dėmesį į galimybę reklamuotis kine – čia reklamos apimtys paaugo 37,5%, arba 2,6 karto.

infogr.am::infogram_0_reklama-860325254

Aktyviausi – socialiniai projektai

Dešimt kartų didesnį šuolį per šių metų pirmuosius 5 mėnesius padarė socialinė reklama. Pasak Giedrės Juronienės, TNS LT Reklamos monitoringo vadovės, aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, Lošimų priežiūros tarnybos projektas „Nepralošk savo gyvenimo“ bei sveikos gyvensenos skatinimo programa. Taip pat keturis kartus padaugėjo automobilių draudimo reklamos. Trigubai šiemet išaugo interneto ir mobiliojo ryšio paslaugų reklamos išlaidos.

Per pirmus 5 šių metų mėnesius iš reklamdavių labiausiai išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija, koncertų ir renginių organizatorius „Bravo Events“ ir greitųjų kreditų bendrovė „Nordecum“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
12:25
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
09:20
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau