Geidžiamiausių darbdavių gretos sumažėjo perpus

Šiuo metu vykstantys Geidžiamiausio darbdavio rinkimai įgauna pagreitį. Šiandien įvyko pirmosios atkrintamosios, po kurių paaiškėjo, kuriems darbdaviams geriau už kitus sekasi formuoti savo išorinį darbdavio įvaizdį.
Balsuoti Geidžiamiausio darbdavio rinkimuose galima paspaudus šią nuorodą arba adresu http://www.cv.lt/darbdavys2016 prisijungus prie vz.lt arba naudojantis savo Facebook paskyra.
Šiemet 12-ajį kartą Verslo žinios kartu su darbo skelbimų portalu cv.lt organizuoja Geidžiamiausio darbdavio rinkimus. Gegužės 25 d. prasidėjęs finalinis balsavimas truks iki birželio 9 d., kuomet laimėtojai bus paskelbti ir apdovanoti tądien vyksiančioje Verslo žinių organizuojamoje Personalo vadovų konferencijoje.
Po įnirtingos balsavimo kovos į II-ąjį etapą mažų įmonių kategorijoje toliau kovą dėl Geidžiamiausio darbdavio titulo tęsia bendrovės Aviva Lietuva (nesunkiai įveikusi Mineralius vandenis), Baltnetos komunikacijos (išplėšusi pergalę iš Tele 2 paskutinėmis valandomis), Ruptela (be vargo nukautavusi Ambert Vest), Blue Bridge (iš karto demonstravusi pranašumą prieš Kopa), Vinted (lengvai įveikusi Mediafon), Tele3 (susikovusi su Legal Balance), Algoritmų sistemos (įnirtingai neleidusi išsiveržti ACC Distribution) ir Callcredit Operations (vos vos išplėšusi pergalę iš Nortal).
Didžiųjų įmonių kategorijoje kovą dėl Geidžiamiausio darbdavio titulo tęsia banka SEB (be vargo sutriuškinęs IKEA) ir Danske Bank (pelnęs pranašumą prieš CSC Baltic), bendrovės Thermo Fisher (nesunkiai įveikusi Bitė Lietuva), Švyturys Utenos alus (nesunkiai įveikusi Šiaulių banką), Grigeo Grigiškės (išplėšusi pergalę iš Girteka Logistics), Atea (įnirtingoje kovoje įveikusi Barclays), Transcom (susikovusi su banku Swedbank) ir Adform (dideliu skirtumu, bet nelengvai įveikusi Teo).
Antrame finalinio balsavimo etape naujos poros sudarytos iš pirmų dviejų porų nugalėtojų, sekančių dviejų porų nugalėtojų ir t.t. Antro etapo balsavimas truks iki birželio 5 d. vidurnakčio, o antrųjų atrinkamųjų dalyviai paaiškės birželio 6 d. 10 val.
Skiria mažiau dėmesio savo įvaizdžiui
Mažosios įmonės konkuruoja dėl to paties titulo, tačiau jų požiūris į darbdavio įvaizdžio formavimą labai skiriasi, sako Karolis Blaževičius, Indigroup paslaugų grupei priklausančios darbdavio įvaizdžio agentūros Chorus partneris.
Į Geidžiamiausio darbdavio rinkimų finalą patekusių darbdavių bendrame aąraše yra bendrovių, kurios Lietuvoje neformuoja darbdavio įvaizdžio išorinėje erdvėje. Tai yra Mineraliniai vandenys, Mediacom, Ambervest, Kopa Legal Balance ir ACC distribution, Nortal, todėl natūralu, kodėl šios bendrovės neįveikė pirmojo balsavimo etapo.
Aktyviausios bendrovės: Ruptela ir Vinted išsiskiria aktyviausia darbdavio įvaizdžio komunikacija. Ruptela darbdavio įvaizdį formuoja tiek savo karjeros skiltyje, tiek socialiniuose tinkluose, tiek žiniasklaidoje. Vinted vienija tarptautinę komandą ir yra orientuoti į B2C klientus, todėl bendrovės darbdavio įvaizdžio komunikacija yra iš dalies integruota į jų komercinę veiklą. Tai yra brandaus požiūrio į darbdavio įvaizdį pavyzdys, kuris Lietuvoje yra gan retas. Įdomų sprendimą pasirinko Callcredit Operations, neturinti oficialaus tinklalapio Lietuvos biurui, tačiau visą komunikaciją skyrusi Facebook. Analizuojant mažųjų šešioliktuką vis dar pastebima, jog komunikuojant socialiniuose tinkluose klientams, dažnai pamirštami darbuotojai. Tai patvirtina Tele2 komunikacija, kuri yra aktyvi, tačiau neformuojanti darbdavio įvaizdžio socialiniuose tinkluose, komentuoja p. Blaževičius.
Investuoja į darbdavio įvaizdį
Didžiųjų bendrovių šešioliktukas gerokai aktyvesnis darbdavio įvaizdžio formavime. Neaktyvių darbdavio įvaizdžio išorinėje komunikacijoje čia tik keletas: Švyturys Utenos Alus, SEB Bankas, Thermo Fisher Scientific. Taip pat pasyvią darbdavio įvaizdžio politiką Lietuvoje pasirinko ir IKEA (Felit). Bendrovė komunikuoja pasyvias žinutes, kurios yra bendros ir suformuotos centrinės IKEA. Kur didžiausia konkurencija, ten ir didžiausias dėmesys darbdavio įvaizdžiui: Danske Bank, Adform, Transcom, Bitė Lietuva, Atea, Barclays, Swedbank, CSC Baltic. Aiškiai matoma, jog šios bendrovės jaučia konkurenciją dėl specialistų ir investuoja į jų pritraukimą, komentuoja p. Blaževičius.
Iš bankų ir IT bendrovių išsiskiria Girteka Group darbdavio įvaizdžio komunikacija, pastebi ekspertas. Logistikos sektoriuje darbdavio įvaizdžio komunikacijos prasme ši bendrovė stipriai lenkia konkurentus Lietuvoje, sako jis.
Anot p. Blaževičiaus, didelės įmonės didelės problemos su darbdavio įvaizdžiu. Bene pagrindinė problema yra supanašėjimas. Šiuo metu daug stambių bendrovių Lietuvoje, ypač tų, kurios vilioja IT specialistus, formuoja panašų darbdavio įvaizdį ir ilgainiui šių veiksmų efektyvumas krenta. Ilgalaikis sprendimas turi būti atspindintis bendrovės vidinę kultūrą ir pakankamai unikalus, kad bendrovė įgytų identitetą kaip darbdavys. Taigi, didiesiems svarbu iš anksto susirūpinti savo išskirtinumu ir vystyti unikalius komunikacinius veiksmus, pataria jis.
FOTOGALERIJA Geidžiamiausio darbdavio apdovanojimai (18 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti